Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Octavian_32: da' ce nu ai radio in masina? Oricum cele de iarna sunt mai zgomotoase decat alea de vara.
    Chestia aia cu omologarea aparatului foto este bagata ca sa nu se vina cu poze/filme trucate.
    Last edited by Cristi_LCD; 3 November 2011, 09:33.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • am luat ieri 2 gumitze noi. Marangoni 4 winter. mai am doua debica de anul trecut

      ce sa pun pe fata ? Debica sau Marangoni
      Attached Files

      Comment


      • Pai daca astea-s noi, mergi pe Marangoni.

        Comment


        • S-a mai discutat. Pe spate se pun anvelopele cele mai bune. In cazul tau, Debica pe fata, Marangoni pe spate.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Daca nu e diferenta mare de uzura intre ele, merge sa pui si Marangoni pe fata, pentru ca, la sfarsitul iernii sa aiba o uzura relativ egala.

            Altfel, daca o sa pui pe spate intotdeauna anvelopele mai bune, te vei alege cu o pereche aproape noua si una la sfarsitul vietii.
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • Originally posted by darksid3 View Post
              S-a mai discutat. Pe spate se pun anvelopele cele mai bune. In cazul tau, Debica pe fata, Marangoni pe spate.
              de ce se pun cele mai bune pe spate ?

              Comment


              • Pentru ca e foarte important ca puntea spate sa nu derapeze. Pe carosabil alunecos chiar si la o frana mai puternica, chiar daca ai ABS, spatele poate sa derapeze datorita transferului de mase. Iar, la schimbat de benzi, la curbe, spatele daca pleaca, n-o mai poti redresa si te trezesti pe contrasens, in parapeti, in sant, etc.

                Cu puntea fata e mai simplu pentru ca poti adopta un stil de mers precaut sau, in cel mai rau caz, nu mai ai tractiune dar o impingi si tot iese.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • sunt trecut prin astea. am avut gume de vara pe spate anul trecut.

                  Debica sunt ca noi. au nici 1000 km facuti. am fost extra multumit de ele.

                  pentru vara ma gandeam la astea . 205 55 15 pe janta stock. le am vazut live si arata foarte bine, iar din spusele soferului se lipesc de asfalt

                  ideea este sa pastrez jantele stock sa nu atraga priviri.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Io's curios care'i diferenta de greutate intre 205/55/15 si o anvelopa stock, caci sigur nu'i mica.
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • vor bate la ochi chiar daca sunt tot pe 15, aia 2 cm in plus pe latime se vad de departe, acum depinde de noroc, unii merg ani la rand cu 17 si nu-i opreste nimeni, altii pun 195 si raman fara talon
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • eu zic ca este ok. din lateral nu iti dai seama. gumele astea au si buza de protectie si se vedeau bestial. opus stretch ului. au si perete ramforsat deci este ok

                        sunt mai late si mai mici in diametru. greutatea va fi o idee mai mare dar merita gandindu ma la ce performante de franare ofera anvelopele astea. am eu o dambla sa scot 36 37 metri 100-0 si nu pot fara astea

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Pentru ca e foarte important ca puntea spate sa nu derapeze. ...........................................

                          Cu puntea fata e mai simplu pentru ca poti adopta un stil de mers precaut sau, in cel mai rau caz, nu mai ai tractiune dar o impingi si tot iese.
                          Prefer sa am gumele bune pe fata! sa am control la directie, esti tu precaut, dar daca nu te mai asculta directia, te c..ci pe gumele de iarna de pe spate.
                          Cu tractiunea fata, totul se controleaza mai usor, numa' aderenta sa fie.

                          Am gresit cu gumele mele, nu sunt Sava ci sunt Pirelli SnowControl II.
                          Banuiesc ca sunt OK nu? Au costat o caruta de bani (338 lei bucata).

                          Comment


                          • ocatavian, mult mai bune sava eskimo s3, pireli cam slabute ...
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Ca tot se discuta despre montatul pe fata/spate.

                              Debica frigo 2 de 195/65/15 folosite (cu succes zic eu) iarna trecuta pe fata, cam 4.000km, aproape noi. Si Motrio winter de 185/65 noi. Initial am zis sa pun Motrio pe spate, de asta le-am si luat. Acum nu mai sunt asa de sigur din cauza ca vor bate la ochi din prima Debica de 195 pe fata. Ce ziceti? Pe de alta parte daca le pun pe spate o sa para masina tractor.

                              Ambele au profil unidirectional, la Debica destul de agresiv, am fost multumit 100% pe zapada.
                              Attached Files
                              Last edited by lord_wader; 3 November 2011, 16:57.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___32 View Post
                                Prefer sa am gumele bune pe fata! sa am control la directie, esti tu precaut, dar daca nu te mai asculta directia, te c..ci pe gumele de iarna de pe spate.
                                Cu tractiunea fata, totul se controleaza mai usor, numa' aderenta sa fie.

                                Am gresit cu gumele mele, nu sunt Sava ci sunt Pirelli SnowControl II.
                                Banuiesc ca sunt OK nu? Au costat o caruta de bani (338 lei bucata).
                                D-aia toti profesionistii recomanda ca spatele sa fie bazat Exemplu

                                Mai controlezi o laie cand vine spatele peste tine la o frana si masa o sa tinda in lateral, ca asa-i la fizica. De curbe nu mai spun pentru ca oricum la aderenta aia ce tinde spre ZERO, o sa supracorectezi din volan si o sa incepi dansul pe sosea.

                                Faceti cum vreti. Nu e masina mea sau viata mea, in pericol.
                                Last edited by darksid3; 3 November 2011, 17:48.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google