If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@Octavian_32: da' ce nu ai radio in masina? Oricum cele de iarna sunt mai zgomotoase decat alea de vara.
Chestia aia cu omologarea aparatului foto este bagata ca sa nu se vina cu poze/filme trucate.
Last edited by Cristi_LCD; 3 November 2011, 09:33.
Pentru ca e foarte important ca puntea spate sa nu derapeze. Pe carosabil alunecos chiar si la o frana mai puternica, chiar daca ai ABS, spatele poate sa derapeze datorita transferului de mase. Iar, la schimbat de benzi, la curbe, spatele daca pleaca, n-o mai poti redresa si te trezesti pe contrasens, in parapeti, in sant, etc.
Cu puntea fata e mai simplu pentru ca poti adopta un stil de mers precaut sau, in cel mai rau caz, nu mai ai tractiune dar o impingi si tot iese.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
vor bate la ochi chiar daca sunt tot pe 15, aia 2 cm in plus pe latime se vad de departe, acum depinde de noroc, unii merg ani la rand cu 17 si nu-i opreste nimeni, altii pun 195 si raman fara talon
eu zic ca este ok. din lateral nu iti dai seama. gumele astea au si buza de protectie si se vedeau bestial. opus stretch ului. au si perete ramforsat deci este ok
sunt mai late si mai mici in diametru. greutatea va fi o idee mai mare dar merita gandindu ma la ce performante de franare ofera anvelopele astea. am eu o dambla sa scot 36 37 metri 100-0 si nu pot fara astea
Pentru ca e foarte important ca puntea spate sa nu derapeze. ...........................................
Cu puntea fata e mai simplu pentru ca poti adopta un stil de mers precaut sau, in cel mai rau caz, nu mai ai tractiune dar o impingi si tot iese.
Prefer sa am gumele bune pe fata! sa am control la directie, esti tu precaut, dar daca nu te mai asculta directia, te c..ci pe gumele de iarna de pe spate.
Cu tractiunea fata, totul se controleaza mai usor, numa' aderenta sa fie.
Am gresit cu gumele mele, nu sunt Sava ci sunt Pirelli SnowControl II.
Banuiesc ca sunt OK nu? Au costat o caruta de bani (338 lei bucata).
Debica frigo 2 de 195/65/15 folosite (cu succes zic eu) iarna trecuta pe fata, cam 4.000km, aproape noi. Si Motrio winter de 185/65 noi. Initial am zis sa pun Motrio pe spate, de asta le-am si luat. Acum nu mai sunt asa de sigur din cauza ca vor bate la ochi din prima Debica de 195 pe fata. Ce ziceti? Pe de alta parte daca le pun pe spate o sa para masina tractor.
Ambele au profil unidirectional, la Debica destul de agresiv, am fost multumit 100% pe zapada.
Prefer sa am gumele bune pe fata! sa am control la directie, esti tu precaut, dar daca nu te mai asculta directia, te c..ci pe gumele de iarna de pe spate.
Cu tractiunea fata, totul se controleaza mai usor, numa' aderenta sa fie.
Am gresit cu gumele mele, nu sunt Sava ci sunt Pirelli SnowControl II.
Banuiesc ca sunt OK nu? Au costat o caruta de bani (338 lei bucata).
D-aia toti profesionistii recomanda ca spatele sa fie bazat Exemplu
Mai controlezi o laie cand vine spatele peste tine la o frana si masa o sa tinda in lateral, ca asa-i la fizica. De curbe nu mai spun pentru ca oricum la aderenta aia ce tinde spre ZERO, o sa supracorectezi din volan si o sa incepi dansul pe sosea.
Faceti cum vreti. Nu e masina mea sau viata mea, in pericol.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment