Am inteles.era vorba despre alternative.Din nefericire cel mai bun combatant al ghetii are si cele mai mutle...contraindicatii.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
La -10 grade sarea nu mai are efect decat combinata cu altceva.
Nu exista solutie perfecta, chiar de anvelopele de iarna sunt o necesitate, prudenta cand pleci la drum e mai necesara. Daca se anunta viscol, nu pleci doar pentru ca ai anvelope de iarna.
Comment
-
Salut.
Daca e viscol,pleci la drum daca ai 4x4 o cisterna de benzina/motorina si plug
Numai bine.
Acum vreo 2 ani,era pe A2 zapada viscolita cu o inaltime de cca 2metriUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Nu plug, autofreza. Trebuie sa caut niste poze de acum 5-6-7 ani cu zapada de 4 metri intre Barlad si Tecuci. 5 zile a durat deszapezirea, 3 zile viscolul.
Se taia zapada cu o sarma si se baga autofreza s-o arunce, apoi curata plugul. Va dati seama ce incet se mergea.
Comment
-
Salut.
Da,autofreza........dar erau si masini de deszapezire prinse in zapada.Daca cei care trebuie sa deszapezeasca raman inzapeziti,atunci ce pretentii mai avem
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
problem
Am dat jos cauciucurile de vara si m-am uitat putin pe ele, din intamplare mai mult. Asa am observat o ditamai taietura pe lateralul cauciucului, pe partea care e inspre interiorul masinii ca sa zic asa.
pe dinauntru cauciucului nu se simte nimic, dar nu stiu ce sa mai zic, parca nu m-as risca sa mai merg cu el. si daca tot am ajuns la 3 ani si 53mii km cu ele ma gandeam sa le schimb pe toate la primavara (desi nu sunt uzate pana la martor). ce ziceti?
Comment
-
ce ai tu acolo e putin razuit cauciucul exterior, rezistenta talonului e data de fibrele din interior, poti merge linistit cu el, dar pentru linistea si siguranta ta cumpara 4 bucati noi si incalta masina cum trebuieDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Flancul anvelopei e mult mai putin "blindat" fata de calea de rulare. Din poza nimeni nu iti va putea spune cat de afectata e anvelopa, mergi la o vulcanizare serioasa, mergi chiar la doua si intreaba.
samy, sa nu fie atinse firele din interior si sa se destrame in timp, ca face puf. Acum depinde la ce viteza face.
Comment
-
la un obstacol taios, talonul ori rezista si nu se sparge instant, ori se crapa imediat si adio anvelopei respective, asa ca atata timp cat nu se vede altceva decat putin cauciuc zgariat la exterior, nu e mare problemaDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by mcornel View PostAm dat jos cauciucurile de vara si m-am uitat putin pe ele, din intamplare mai mult. Asa am observat o ditamai taietura pe lateralul cauciucului, pe partea care e inspre interiorul masinii ca sa zic asa.
pe dinauntru cauciucului nu se simte nimic, dar nu stiu ce sa mai zic, parca nu m-as risca sa mai merg cu el. si daca tot am ajuns la 3 ani si 53mii km cu ele ma gandeam sa le schimb pe toate la primavara (desi nu sunt uzate pana la martor). ce ziceti?
Daca nu face galma, poti sa o lasi drept roata de rezerva. (asta daca rezerva e OK). Pe puntea fata sa ai totusi 2 anvelope la fel (marca, model, tipodimensiune si uzuri apropiate)
Comment
Comment