Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am inteles.era vorba despre alternative.Din nefericire cel mai bun combatant al ghetii are si cele mai mutle...contraindicatii.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • La -10 grade sarea nu mai are efect decat combinata cu altceva.
      Nu exista solutie perfecta, chiar de anvelopele de iarna sunt o necesitate, prudenta cand pleci la drum e mai necesara. Daca se anunta viscol, nu pleci doar pentru ca ai anvelope de iarna.

      Comment


      • si noua ne place premiza aia: las-o ma ca merge asa

        Comment


        • Salut.
          Daca e viscol,pleci la drum daca ai 4x4 o cisterna de benzina/motorina si plug
          Numai bine.
          Acum vreo 2 ani,era pe A2 zapada viscolita cu o inaltime de cca 2metri
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • Nu plug, autofreza. Trebuie sa caut niste poze de acum 5-6-7 ani cu zapada de 4 metri intre Barlad si Tecuci. 5 zile a durat deszapezirea, 3 zile viscolul.
            Se taia zapada cu o sarma si se baga autofreza s-o arunce, apoi curata plugul. Va dati seama ce incet se mergea.

            Comment


            • Salut.
              Da,autofreza........dar erau si masini de deszapezire prinse in zapada.Daca cei care trebuie sa deszapezeasca raman inzapeziti,atunci ce pretentii mai avem
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • parca la un moment dat ukraina vindea TAB-uri. cred ca sunt cele mai potrivite pentru iernile din romania. sau macar unul din tancurile acelea gasite intr-o padure din rusia )

                senila ramane baza )
                Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                Comment


                • Si sunt si ieftine. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=20

                  Cat un Logan SH.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • problem

                    Am dat jos cauciucurile de vara si m-am uitat putin pe ele, din intamplare mai mult. Asa am observat o ditamai taietura pe lateralul cauciucului, pe partea care e inspre interiorul masinii ca sa zic asa.
                    pe dinauntru cauciucului nu se simte nimic, dar nu stiu ce sa mai zic, parca nu m-as risca sa mai merg cu el. si daca tot am ajuns la 3 ani si 53mii km cu ele ma gandeam sa le schimb pe toate la primavara (desi nu sunt uzate pana la martor). ce ziceti?
                    Attached Files

                    Comment


                    • Pare mai mult o zgarietura. Asa cum pare din poza nu are nici pe naiba.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • ce ai tu acolo e putin razuit cauciucul exterior, rezistenta talonului e data de fibrele din interior, poti merge linistit cu el, dar pentru linistea si siguranta ta cumpara 4 bucati noi si incalta masina cum trebuie
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Flancul anvelopei e mult mai putin "blindat" fata de calea de rulare. Din poza nimeni nu iti va putea spune cat de afectata e anvelopa, mergi la o vulcanizare serioasa, mergi chiar la doua si intreaba.

                          samy, sa nu fie atinse firele din interior si sa se destrame in timp, ca face puf. Acum depinde la ce viteza face.

                          Comment


                          • la un obstacol taios, talonul ori rezista si nu se sparge instant, ori se crapa imediat si adio anvelopei respective, asa ca atata timp cat nu se vede altceva decat putin cauciuc zgariat la exterior, nu e mare problema
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • multam. o sa ma duc la vulcanizare. intr-adevar in poza pare mai putin decat este. este un pic si in adancime nu e doar la suprafata.

                              Comment


                              • Originally posted by mcornel View Post
                                Am dat jos cauciucurile de vara si m-am uitat putin pe ele, din intamplare mai mult. Asa am observat o ditamai taietura pe lateralul cauciucului, pe partea care e inspre interiorul masinii ca sa zic asa.
                                pe dinauntru cauciucului nu se simte nimic, dar nu stiu ce sa mai zic, parca nu m-as risca sa mai merg cu el. si daca tot am ajuns la 3 ani si 53mii km cu ele ma gandeam sa le schimb pe toate la primavara (desi nu sunt uzate pana la martor). ce ziceti?
                                Trebuie sa vezi daca face galma... Daca face galma, trebuie sa iei alta. (cel mai bine o montezi la primavara cu chestia aia la exterior, ca sa o monitorizezi usor)

                                Daca nu face galma, poti sa o lasi drept roata de rezerva. (asta daca rezerva e OK). Pe puntea fata sa ai totusi 2 anvelope la fel (marca, model, tipodimensiune si uzuri apropiate)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google