Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mcornel View Post
    Am dat jos cauciucurile de vara si m-am uitat putin pe ele, din intamplare mai mult. Asa am observat o ditamai taietura pe lateralul cauciucului, pe partea care e inspre interiorul masinii ca sa zic asa.
    pe dinauntru cauciucului nu se simte nimic, dar nu stiu ce sa mai zic, parca nu m-as risca sa mai merg cu el. si daca tot am ajuns la 3 ani si 53mii km cu ele ma gandeam sa le schimb pe toate la primavara (desi nu sunt uzate pana la martor). ce ziceti?
    oricum la 53000 km ar fi cazul sa le schimbi eu am 48000 si trebuie neaparat sa le schimb. nu prea te joci cu asta.

    Comment


    • mai am 5 mm cu tot cu martoru de uzura. cauciucurile au 3 ani. mai vroiam sa le folosesc si anul viitor. cred ca mai bine iau 2 noi la anu si alte 2 peste 2 ani
      @ionr5 n-am cum sa le pun altfel, au o indicatie pe ele ca se monteaza cu partea aia pe interior
      Last edited by mcornel; 9 November 2011, 20:32.

      Comment


      • Ma mir sa ai o asemenea indicatie;de obicei se indica sensul,de anvelope stanga-dreapta n-am auzit.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • In functie de profil (directional-unidirectional), exista si marcajul Inside/Outside. Despre tipul ala de anvelope e vorba.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Ok.Anvelopa de pe stanga fata o mut pe dreapta fata si se pastreaza acelasi flanc in ambele situatii.Cum facem cu profilul?Va trebui sa rulam numai cu spatele?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Anvelopă asimetrică: Anvelopă cu model asimetric al suprafeţei de alunecare (vezi mai jos). Este foarte important ca anvelopele cu model asimetric să fie montate corect (partea exterioară a anvelopei pe partea exterioară a jantei). Partea exterioară poartă inscripţia : “OUTSIDE “

              Anvelopă unidirecţională: Anvelopă cu un singur sens de rotaţie. Acest tip de anvelope reduce rezistenţa la rotaţie, ajutând la accelerarea în linie dreaptă. Anvelopele unidirecţionale oferă şi o distanţă mai scurtă la frânare. Anvelopele simetrice unidirecţionale pot fi plasate pe ambele părţi ale vehiculului, de aceea inscripţiile de pe laterala anvelopei vor include întotdeauna un sens de rotaţie. Trebuie să vă asiguraţi că anvelopele se rotesc în direcţia corectă pentru a evita accidentele. Anvelopele asimetrice unidirecţionale sunt fabricate special pentru o anumită laterală a vehiculului. Inscripţiile de pe pereţii laterali vor indica laterala care trebuie plasată în afară (prin inscripţia “OUTSIDE”) şi care este sensul corect de rotaţie.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Trebuie sa recunosc faptul ca n-am auzit despre acest tip de anvelope. Exista anvelope cu profil asimetric pentru iarna?Inteleg ca la acest tip nu conteaza directia de rotatie.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Exista si anvelope de iarna cu profil asimetric. Ideea de baza e ca trebuie avut grija de cel ce se ocupa cu montajul, sa respecte indicatiile de pe anvelope, acolo unde e cazul.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Uite un profil asimetric.
                    Attached Files

                    Comment


                    • dar cele mai multe de iarna sunt simetrice si conteaza numai sensul de rulare.

                      @mcornel: super tari michelinurile daca dupa 53000 km mai ai 5 mm. o sa-mi iau si eu. eu am barum briliantis stoc si dupa 48000 sunt cam clele pt gustul meu

                      Comment


                      • e plin site-ul ala cu cu galben si negru si 2 masini la start cu informatii despre anvelope de toate felurile

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Ok.Anvelopa de pe stanga fata o mut pe dreapta fata si se pastreaza acelasi flanc in ambele situatii.Cum facem cu profilul?Va trebui sa rulam numai cu spatele?
                          poti sa muti anvelopele doar pe aceeasi parte. cele din fata, in spate si invers. la cele cu profil asimetric ma refer. singura optiune

                          Comment


                          • Multumesc tuturor pentru informatii.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Pe alea unidirectionale daca le dejantezi le poti schimba si in diagonala.

                              Comment


                              • Poti sa muti anvelopele cum vrei, atat timp cat le si dai jos de pe jante...
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google