Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alessandro View Post
    da am facut eu. kormoran noi vs continental vechi. cu kormoran ma duceam gramada la franare fata de conti. nu ma mai opream
    este diferenta cu nici nu ti poti imagina.
    la cat de petardos este loganul in ceea ce priveste siguranta un singur lucru il putem face : gume bune sa franeze bine. si unii dintre noi nici asta nu facem

    am pus gumele de iarna. dupa un rodaj de 200 km sa dispara bumbii si sa se aseze un pic guma azi am tras niste frane. ABS ul intra mult mai corect si nu mai taie asa rau franele. cu control asupra pedalei intra doar spre finalul franarii si discret fara sa mai sara masina cate 2 metri in fata din cauza lui.
    pe fata am Marangoni 4 Winter si pe spate Debica Frigo 2
    Alessandro,pe threadul despre manifestarile abs-ului te plangeai de o problema;acum inteleg ca s-a rezolvat problema montand aceste anvelope?
    Totusi,anvelopele astea de care faci referire sunt de iarna,spui ca le-ai testat.Nu crezi ca te cam grabesti?Le-ai probat pe zapada sau gheata?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Din cate stiu eu exista si riscul ca tintele sa sara din cauciuc in mers si asta nu e prea bine ca nu se stie in ce parbriz aterizeaza. Am vazut destui cu anvelope cu tinte, au un sunet specific pe asfalt, zici ca au pietricele prinse intre crampoane

      Eu deja imi fac planuri pentru anvelopele de vara (dimensiuni stock). Momentan inclin inspre Dunlop SP Sport FastResponse , Dunlop SP Sport 01 sau Nokian H. Mai astept sa vad ce pareri mai apar.

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Alessandro,pe threadul despre manifestarile abs-ului te plangeai de o problema;acum inteleg ca s-a rezolvat problema montand aceste anvelope?
        Totusi,anvelopele astea de care faci referire sunt de iarna,spui ca le-ai testat.Nu crezi ca te cam grabesti?Le-ai probat pe zapada sau gheata?
        Debica trag bestial pe zapada. iar pe astea pot spune ca le am testat pe uscat, daca 4 5 frane se pot numi test. problema cu ABS ul nu s a rezolvat. intra la fel de dubios doar ca intra mai greu, iar rotile au aderenta mai mare

        Comment


        • pe zapada chiar si motrio winter far away sunt bestiale .

          Comment


          • pe zapada am intalnit resapate care scormoneau zapada mai bine decat niste continentale de iarna, personal mi se par mult mai petarde decat multe anvelope
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Nu au cum sa sara tintele , in capat unde se infing in guma , au ca un fel de palarie lata.
              am avut eu acum 2 ani resapate pe fata , carne destula , profil V , foarte frumos se descurau pe zapada, chiar am ramas ceva uimit.
              Attached Files

              Comment


              • "petardele" alea de conti cam conduc topurile de vreo 10 ani la gume de iarna
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Adevarat;urmariti clasamentul intocmit de ADAC in ultimii ani.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by b 98 tul View Post
                    si cand te gandesti ca vorbim de anvelope pretentioase la dacie .... exemplu eu am din cele foarte ieftine si necotate, motrio dar sincer pt. logan sunt foarte ok . nu cred ca merita sa ai anvelope de 350 lei asa doar ca sunt super de firma
                    nu e numai pt firma. nu poate fi contestat ca diferentele sunt destul de mari. conteaza in primul rand proportia de latex natural, acesta fiind de altfel ingredientul ce le confera aderenta pe timp de iarna, pe langa profil.

                    si daca stai sa te gandesti bine, tocmai pe logan merita sa ai premium, unde nu ai controlul tractiunii, suspensii independente si alte gadgeturi ce le confera oricum masinilor scumpe, stabilitate si manevrabilitate pe timp de iarna.

                    Originally posted by bad_hrc View Post
                    Din cate stiu eu exista si riscul ca tintele sa sara din cauciuc in mers si asta nu e prea bine ca nu se stie in ce parbriz aterizeaza. Am vazut destui cu anvelope cu tinte, au un sunet specific pe asfalt, zici ca au pietricele prinse intre crampoane

                    Eu deja imi fac planuri pentru anvelopele de vara (dimensiuni stock). Momentan inclin inspre Dunlop SP Sport FastResponse , Dunlop SP Sport 01 sau Nokian H. Mai astept sa vad ce pareri mai apar.
                    pirelli cinturato p1 cea mai mare economie de combustibil
                    Last edited by B997NDL; 13 November 2011, 01:51. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by CataFOF View Post
                      ...
                      2. ... sunt ilegale in romanica... .
                      Unde scrie asta?
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • asa ceva am gasit eu despre anvelopele cu tinte :

                        Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                        Comment


                        • parca motrio sunt fabricate la aceeasi fabrica unde sunt turnate si conti , sau ma insel ?
                          de ar fi asa mare diferenta / aduc alt tip de cauciuc ? sau e si mult marketing de firma /

                          Comment


                          • si Kormoran de facea la Floresti la fabrica Michelin

                            Comment


                            • Originally posted by b 98 tul View Post
                              a facut cineva teste pe logan cu diverse tipuri de anvelope low cost si din cele scumpe sa poata spune daca chiar exista o asa mare diferenta /
                              sau e vorba doar de bani / normal la o masina normala care sa bte duca din a in b cum e loganul sunt arhisuficiente anvelope normale . si apropo de cel ieftine . daca sunt ok ca si dot si nu sunt sub 4 mm sunt foarte ok . sau daca exista suspiciuni faceti untest pe vreme potrivnica intre 2 masini motorizate la fel dar cu anvelope diferite ca pret sa vedeti daca e chiar asa mare diferenta . si oricum dupa 4 5 ani caucicul isi pierde proprietatile in special elasticitatea , imbatraneste, crapa etc.
                              Am testat eu anvelope ieftine GoodYear GT3 cu care mi-a iesit masina din fabrica. Singurul loc unde puncteaza este faptul ca se uzeaza greu (rezista si 1000.000 km) in rest sunt patine si pe uscat si pe umed (comparativ cu anvelopele premium cu care m-am obisnuit eu). Acum am pus de iarna Dunlop. La primavara nu mai montez goodyear-urile la loc. Nici de pomana nu le-as da ca mi-e ca o sam am pe cineva pe constiinta.

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                am pus gumele de iarna. dupa un rodaj de 200 km sa dispara bumbii si sa se aseze un pic guma azi am tras niste frane. ABS ul intra mult mai corect si nu mai taie asa rau franele. cu control asupra pedalei intra doar spre finalul franarii si discret fara sa mai sara masina cate 2 metri in fata din cauza lui.
                                pe fata am Marangoni 4 Winter si pe spate Debica Frigo 2
                                aceeasi senzatie am avut-o si eu. cand le-am montat parca ziceam ca nu mai am frana. dupa 400 si ceva de km zic ca frana este mai eficienta. am debica friogo 2 pe fata si motrio far away pe spate.

                                pe noi iarna nu ne ia pe nepregatite, pe autoritati sa fie la fel?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google