Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by samy0388 View Post
    pune pe spate roata cu problema, are ori o galma foarte mare ori o greutate a anvelopei atat de prost distribuita incat e foarte greu de echilibrat, spre imposibil ...
    Da, uite ca nu m-am gandit la asta..cum ajung acasa incerc..merci de idee..

    Comment


    • Sfat pentru cei care schimba rotile de sezon: notati cu creta pe fiecare anvelopa pozitia pe masina (stanga spate, dreapta fata), iar la sezonul urmator le puneti in aceiasi pozitie.
      Eu asa merg cu ele de cand am masina si nu am avut probleme.
      Am incercat sa le pun pe cele de pe fata pe spate si viceversa pentru a le uza uniform dar m-am lovit de aceiasi problema (tragea stanga sau dreapta). Asa ca am renuntat la idee.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • de obicei anvelopele care au fost pe fata sunt mai tocite decat cele care au stat pe spate. asta in cazul unor anvelope cat de cat rulate.
        ca o mica impresie...am plecat de pe loc dintr-un loc cu pamant moale, am mentinut aceeasi turatie a motorului si imediat cum a prins roata asfalt a patinat. debica frigo 2
        sigpic

        Comment


        • A prins noroi și până s-a refăcut aderența e oarecum normal c-a patinat.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Originally posted by bad_hrc View Post
            Tu esti echivalentul baiatului ala de pe threadul de uleiuri care avea un altar in casa inchinat uleiurilor motul, asa ai ajuns tu cu minunea asta tehnica numita michelin.
            Pai motul chiar e de ridicat in slavi. Cat despre michelin A4 sunt printre cele mai bune si mi se pare normal sa promovam aici anvelopele bune, nu toate chinezariile. Acum daca stii sa cauti gasesti Michelin A4 la 260 de lei, GoodYear UG8 la 280 de lei, etc. Daca oamenii nu stiu sa caute si dau pe Debica 270 de lei e problema lor. Am tot cautat pe net date despre UG8, A4 si 3D si toate sunt cam la acelasi nivel, cu o mica diferenta in favoarea GoodYear.

            Ca fapt divers eu am gasit GoodYear UG8 la 280 de lei si in unele magazine erau 470 de lei. Chiar nu pot sa imi explic de unde diferenta asta enorma de pret. La fel erau si Michelin-urile, Dunlop-urile, etc. Nu mai zic de Dedeman, Hornbach, Cora si alte magazine ''de specialitate''.

            Concluzia: decat sa ridicam in slavi Debica sau mai stiu eu ce alte anvelope de clasa inferioara mai bine cautam 2-3-4 zile si gasim anvelope premium la aceiasi bani.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by vitriol View Post
              Sfat pentru cei care schimba rotile de sezon: notati cu creta pe fiecare anvelopa pozitia pe masina (stanga spate, dreapta fata), iar la sezonul urmator le puneti in aceiasi pozitie.
              Eu asa merg cu ele de cand am masina si nu am avut probleme.
              Am incercat sa le pun pe cele de pe fata pe spate si viceversa pentru a le uza uniform dar m-am lovit de aceiasi problema (tragea stanga sau dreapta). Asa ca am renuntat la idee.
              Evident ca le-am insemnat, insa nu stiu de unde a aparut problema..le-am cumparat in decembrie anul trecut si nu am avut treaba cu ele..nici eu nu sunt adeptul schimbarii rotilor intre ele..
              merci de raspuns..

              Comment


              • Pot fi conditiile de depozitare de vina.

                Comment


                • Este o prostie sa pui anvelopele in aceeasi pozitie pe care au fost mereu.Atat producatorul de anvelope cat si constructorul auto(scrie si in manualul autoturismelor) recomanda permutarea anvelopelor intre ele,ptr o uzura a acestora cat mai uniforma(eu unul asa fac de cand am masina si nu am avut niciodata probleme).Mai mult ca sigur ca defectul aparut a fost din cauza depozitarii defectoase asa cum a mai spus si @madi.
                  KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                  Comment


                  • Salutare, si eu am oarecum aceasi problema. Dupa ce am montat rotile de iarna (jante si anvelope noi) am constatat ca imi trage usor dreapta. Am verificat si la drum intins ca sa fiu sigur, pe E85, care e un drum destul de drept, si tot asa trage. Presiunea in anvelope este ca la carte, cauciucuri noi, jante noi, dupa cum v-am mai spus, asa ca, ce ar putea fi? Cu rotile de vara nu am avut in 42.000 km aceasta problema. Daca merg asa ar avea vreo influenta negativa asupra uzurii cauciucurilor?

                    Comment


                    • ceva trepidatii? incearca pana la 130-140 sau chiar 150 km/h .incearca sa le reechilibrezi. cele de pe fata ar trebui sa fie cu problema (probabil dreapta fata). daca nici asta nu e du-te si fa-ti unghiul. in cazul in care nu ai caucioacele pe fata echilibrate risti ca mine sa strici capetele de bara in 10-15 000 km iar in cazul in care unghiul nu e ok tocesti gumele pe o parte .

                      Comment


                      • acum depinde si de depozitare pt ca pe timpul verii se deformeaza daca sunt depozitate una peste alta. trebuie asezate in picioare si rotite periodic. si are dreptare "burtosu", anvelopele se rotesc la 1000 km. cum sa le pui pe aceleasi pozitii?! se pare ca noi burtosii depozitam acolo nu numai bere ci si materie cenusie

                        Comment


                        • Originally posted by burtosu View Post
                          Este o prostie sa pui anvelopele in aceeasi pozitie pe care au fost mereu.Atat producatorul de anvelope cat si constructorul auto(scrie si in manualul autoturismelor) recomanda permutarea anvelopelor intre ele,ptr o uzura a acestora cat mai uniforma(eu unul asa fac de cand am masina si nu am avut niciodata probleme).Mai mult ca sigur ca defectul aparut a fost din cauza depozitarii defectoase asa cum a mai spus si @madi.
                          Bai, eu stiu ce sa zic si cu prostia asta...
                          Colegule, eu stiu ca producatorii si constructorii recomanda ceva acolo (cel mai probabil, recomanda bine), mha da' ce te faci daca pui "roatili" pe masina si da cu virgula? Respectam intocmai ce-a zis constructorul? Sau gasim o varianta in care masina sa mearga bine si sa nu mai traga (chiar si dupa echilibrare) stanga sau dreapta ?

                          Originally posted by B997NDL View Post
                          acum depinde si de depozitare pt ca pe timpul verii se deformeaza daca sunt depozitate una peste alta. trebuie asezate in picioare si rotite periodic. si are dreptare "burtosu", anvelopele se rotesc la 1000 km. cum sa le pui pe aceleasi pozitii?!
                          Am sters partea cu "materie cenusie in burta" pentru ca mie unu' nu prea-mi place "cum suna vizual".

                          Probabil ai vrut sa scrii "se rotesc dupa 10 000 km". De data asta te iert.

                          Acum... stau asa si ma intreb: anvelopele alea nu se deformeaza daca masina sta parcata o zi/doua/o saptamana/o luna, adica tin o tona si ceva "in carca", bai si ce sa vezi! Ale boalii, se deformeaza ca stau unele peste altele 3-4 luni!

                          Sa-mi aduceti aminte la primavara, sa va fac poze cu anvelope rulate 4 ani (vorbesc de anvelopele de vara, dar la cererea publicului le pozez si p-alea de iarna) in aceiasi pozitie pe masina si care (culmea! da, stiu...) sunt uzate uniform.
                          Last edited by vitriol; 20 December 2011, 03:40.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Daca anvelopele sunt pe janta pot sta depozitate unele peste altele,daca sunt dejantate trebuie sa stea vertical si rotite periodic(eu cel putin asta fac).In caz ca sunt probleme cu unul sau mai multe cauciucuri trebuie descoperita cauza obligatoriu.


                            @spulbercris,in cazul unor verificari mai amanuntite si eliminand cam toate variantele de lucru(unghiuri,echilibrare,presiune etc) nu cred ca-ti mai ramane de verificat decat daca janta sau anvelopa cu probleme nu este cumva mai grea decat celelalte(destul de migalos sa faci toate aceste verificari),incearca ca o solutie mai simpla sa le muti pe cele de pe fata pe spate si invers si daca tot asa face este in mare parte posibil sa fie unghiul.

                            PS @vitriol n-am avut nici cea mai mica intentie sa te jignesc,daca am facut-o te rog sa ma ierti.
                            Last edited by burtosu; 20 December 2011, 10:29.
                            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                            Comment


                            • Originally posted by sinx View Post
                              Pai motul chiar e de ridicat in slavi. Cat despre michelin A4 sunt printre cele mai bune si mi se pare normal sa promovam aici anvelopele bune, nu toate chinezariile. Acum daca stii sa cauti gasesti Michelin A4 la 260 de lei, GoodYear UG8 la 280 de lei, etc. Daca oamenii nu stiu sa caute si dau pe Debica 270 de lei e problema lor. Am tot cautat pe net date despre UG8, A4 si 3D si toate sunt cam la acelasi nivel, cu o mica diferenta in favoarea GoodYear.

                              Ca fapt divers eu am gasit GoodYear UG8 la 280 de lei si in unele magazine erau 470 de lei. Chiar nu pot sa imi explic de unde diferenta asta enorma de pret. La fel erau si Michelin-urile, Dunlop-urile, etc. Nu mai zic de Dedeman, Hornbach, Cora si alte magazine ''de specialitate''.

                              Concluzia: decat sa ridicam in slavi Debica sau mai stiu eu ce alte anvelope de clasa inferioara mai bine cautam 2-3-4 zile si gasim anvelope premium la aceiasi bani.
                              Compari pretul la Debica din octombrie cu pretul la A4 de acum, cand cei ce aveau de cumparat anvelope si-au cumparat de acum 2 luni?
                              Dupa razboi, multi viteji apar.
                              Vorbesti de Debica dar abia ti-ai cumparat UG8? Ai probat Debica pana cum?
                              Eu cred ca vobesti in necunostinta de cauza. Normal ca UG8 sunt peste Debica ca valoare, nu ridica nimeni in slavi Debica, dar unii si-au facut treaba cu ele cand altii abia intuiau ca ar exista si anvelope de iarna.
                              Last edited by mr.K; 20 December 2011, 10:54.

                              Comment


                              • Originally posted by vitriol View Post
                                Acum... stau asa si ma intreb: anvelopele alea nu se deformeaza daca masina sta parcata o zi/doua/o saptamana/o luna, adica tin o tona si ceva "in carca", bai si ce sa vezi! Ale boalii, se deformeaza ca stau unele peste altele 3-4 luni!
                                Aoleu,,si eu le am puse unele peste altele in boxa de pe palier printre borcanele de muraturi si castraveti!
                                Oare or prinde MIROS de muraturi sau de varza murata?

                                Frate,,deja se exagereaza cu DEPOZITATUL anvelopelor astora..Pe bune..vorba colegului Vitriol..Daca masina sta 2/3 luni in parcare cu greutatea de vreo 300 de kg per roata nu se mai deformeaza si numai bate nimic pe nicaieri.
                                Basca ca mai stau si afara in intemperii ( urinat cainii pe ele,tot felul de uleiuri si solventi prin care treci cu roata,ploaia,zapada,gheata ,canicula,,etc) si tot nu au nimic.
                                Acum mai nou daca le tin in boxa trebuie:
                                1... sa le bag in saci de gunoi ca sa nu sa se depuna praful pe ele,,
                                2... sa le dau si cu silicon ca sa nu imbatraneasca,
                                3... sa le asez pe verticala ca pe orizontala se strica/deformeaza,
                                4... sa le mai si sucesc intre ele in boxa ca sa nu se coaca prea tare pe o parte,
                                5... temperatura trebuie sa fie constanta si umiditatea relativa ca sa nu mucegaiasca
                                6...sa fie intuneric total ca sa nu intre in procesul de "fotosinteza" la lumina permanenta
                                7...daca anvelopele sunt montate pe jante trebuie sa le pui asa,,daca sunt fara jante trebuie sa faci/pui altfel ASA ,decat prima data ..ASA.
                                8...Deja eu ma duc chiar acum sa dau foc masinii ca ma doare capul de la atatea reguli ce trebuiesc respectate cu sfintenie privind DEPOZITAREA anvelopelor de vara/iarna!

                                Eu ma mai intreb,,alte griji nu aveti in legatura cu intretinerea loganului?
                                Last edited by Ivan Marian; 20 December 2011, 12:29.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google