mersi. banuiam eu ca de aia...
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ca am mers cu un Logan de la munca de la tata si are 195 si am senzatia ca sta mai bine pe curbe fiind mai late + ca mi-ar prinde bine putin mai late ca daca tata se duce la peste prin sleauri o idee mai late sunt mai bune.Nu e batut in cuie d-asta v-am si intrebat.Deci nu are rost sa cumpar de pe acum sa mai astept nu?
Problema e ca nu vrea sa stau prea mult cu astea de iarna...nu mai am anvelope deloc de vara...Doar nu circul cu astea de iarna pana in aprilie...D-asta si ziceam daca sa iau acum sau la primavara.sigpic
Comment
-
Si eu am crezut ca daca-i pui anvelope mai late sta mai bine. Am mers cu un Logan cu anvelope pe 205 si statea mai bine in curbe, dar nu te dadea pe spate. Apoi mai e riscul ca te prind astia de la ARR si dai de bele cu anvelope neomologate. Pt stabilitate trebuie schimbate amortizoarele si arcurile, dar chiar si asa nu o poti transforma intr-un Evo. E din nascare prost conceputa masina, nu e facuta pt adrenalina, e facuta doar sa te care intre doua locatii.
Comment
-
stabilitate
Cat de mare sa fie stabilitatea in curbe cu 195, 205? Chiar conteaza diferenta, facem F1 sa scoatem 0,01 secunde pe plus. Marimea mai mare la anvelope se pune (ca si la xenoane) doar pentru decor.Last edited by Atinge Dragos; 8 February 2012, 15:12.Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
sigpic
Comment
-
Parerea mea dupa ce am mers cu stock versus 195/60/r15... nu merita, stabilitatea e aceeasi, tot barcuta, daca vrei stabilitate iei 195/50 cum a zis @yrman sau ce dimensiune vrei tu dar sa fie cu talon mai mic, de acolo o sa ai stabilitate, atata timp cat pastrezi acelasi diametru al rotii mari imbunatatiri nu vei simtii.
LE: Uite aici un comparator de roti care imi place mie.
Comment
-
uite unul mai usor de folosit. http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
la 195 latime trebuie sa fie 60/15". si da, 60-65...etc reprezinta procente din latimea anvelopei. deci 65% din 185 e aproximativ egal cu 60% din 195 asa incat sa nu dea mari diferente pe kilometraj. nu sunt acceptate diferente mai mari de 3%. baga dimensiunile in calculatorul de pe link si vei vedea.
dar cauciucul mai lat va creste consumul si nu cred ca e o mare imbunatatire
treaba cu politia nu cred ca e o problema din 2 motive:
1. diferenta e greu sesizabila. un cm in latime in timp ce talonul e aproximativ egal.
2. pe ei cred ca ii intereseaza mai mult dimensiunile jantelor. alea fac obiectul omologarii rar, nu un cauciuc cu un cm mai lat.
dezavantajele sunt ca va creste putin cosumul si un pret ceva mai ridicat al anvelopelor.
Comment
Comment