slim @eu mi-am exprimat parerea legat de ce am pe masina..ai putea sa te abtii de la astfel de comentarii si sa le dai un sfat(daca esti in stare) oamenilor care au nevoie.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Will the Semperit Speed Grip suit your car? Find the best tyre for your car read 3 reviews for the Semperit Speed Grip and compare to other Winter tyres at tyre reviews
semperit sunt economy class ...nici macar mid range. nu mai spun de premium. adica dupa voi clasificarile astea sunt la misto ?!
Looking for new tyres? Tyre reviews has unbias information for hundreds of tyres, along with group tyre test results and tyre data
cautati pe ADAC sa vedeti ce spun de fiecare...
eu am avut barum din fabrica si am pus apoi, energy saver. nici n-aveti idee ce diferenta...
Originally posted by controversatu View PostSalutare.
Vreau sa-mi cumpar 2 anvelope de vara, am vazut o oferta la Selgros, Good Year GT3 cu 249 lei. Din fabrica masina a venit cu Michelin Energy Saver de care am fost f f multumit, (am cca 85000 km cu ele) dar sub 300 de lei/buc nu gasesc. Intre cele 2 ce ma sfatuiti? Cei care aveti GY GT3 poate imi spuneti ceva impresii.
Va multumesc.
Comment
-
Nenea, bruiezi lumea. Lasa-i sa discute despre anvelope ca nu ne intrece nimeni la spart seminte si citit ziare. Pentru unii e foarte important aspectul banilor. Poti sa ai si anvelope de 1000 lei/bucata daca stai cu masina in fata portii si o folosesti doar Duminica. E un exemplu generalist.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
NDL:am spus ca pentru mine nu sunt chiar asa relevante, nu ca sunt la misto sunt premium brands pt ca si-au dovedit calitatile in timp pe toate tipurile de autovehicule cat si in competitii motorsport, dar acum sunt si alti producatori din clasa mid range cum spui tu care au raportul calitate/pret mai bune decat cele din premium brands; la premium brands mai platesti si "brand-ul"
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostNenea, bruiezi lumea. Lasa-i sa discute despre anvelope ca nu ne intrece nimeni la spart seminte si citit ziare. Pentru unii e foarte important aspectul banilor. Poti sa ai si anvelope de 1000 lei/bucata daca stai cu masina in fata portii si o folosesti doar Duminica. E un exemplu generalist.
Magazin on line de anvelope si jenţi, promoţii la anvelope de vară şi iarnă. Stoc foarte mare de anvelope de iarnă şi de vară. Livrare la domiciliu.
eu despre ce discutam?! nu de anvelope?Last edited by B997NDL; 17 February 2012, 22:47.
Comment
-
Despicarea firului in patru in niste notiuni superficiale sau Teoria Chibritului, inseamna postare fara rost. Nu e nevoie sa dai link-uri intr-o conversatie despre un anumit segment de anvelope, care e premium, low sau middle. Se stie foarte bine, grosso modo, care sunt mai bune, dupa marca. Ideea e ca Michelin-urile pe dimensiunea Loganului nu sunt Pilot, oricat ai vrea sa crezi. O masina construita de la primul surub, pentru performanta, beneficiaza automat de anumite dimensiuni ale anvelopelor, iar cand constructorii de anvelope lucreaza la anumite dimensiuni, intreaga inginerie este cu totul alta. Doar n-o sa ia vreun Energy Saver si o sa-l lateasca pana-l pune pe Saleen S7.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by bad_hrc View PostMa intereseaza aderenta, stabilitatea si sa reziste la transeele din bucuresti
@Shakar, m-am uitat la BFG Profiler 2 si g-grip cand am vazut ce aderenta buna au g-force winter pe uscat si ud/ploaie. Mi-ar placea ceva in V dar nu e criteriu chiar important, calitatea e inainte profilului.
Foarte aderente pe drum uscat, dar si pe drum umed, datorita profilului tip "V".
Le'am folosit o perioada, cand erau aproape noi, si pe drumuri acoperite de zapada, unde sunt mai slabe chiar si decat Kormoran K802, dar la tine presupun ca nu o sa fie cazul.
Ca si zgomot la rulare, nu ma pot pronunta, pentru ca urechea umana nu este un aparat de masura exact, dar, cel putin mie, mi s'a parut acceptabil, ca la orice alta anvelopa (exclus anvelopa de iarna folosita vara).If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
nu va suparati ca va intreb: dar nu credeti ca aceeasi anvelopa pusa pe 2 tipuri de masini va reactiona diferit?
nu cred ca cei de la adac au facut testul pe logan. probabil au facut pe octavia, mercedes...masini ma grele, cu alta aerodonamica, altfel antifonate, care tocesc anvelopele mai repede sau nu..deci e greu sa ne dam cu parerea de comportamentul anvelopelor dintr-un tabel in care apare topul. e drept ca marcile de prestigiu isi respecta renumele.
de aceea am scris despre anvelopele pe care le-am avut pe masina. si v-am spus despre feeling-ul pe care l-am avut. si nu vb prostii (cum zic altii)fara
Comment
-
Originally posted by spanu View Postnu va suparati ca va intreb: dar nu credeti ca aceeasi anvelopa pusa pe 2 tipuri de masini va reactiona diferit?
nu cred ca cei de la adac au facut testul pe logan. probabil au facut pe octavia, mercedes...masini ma grele, cu alta aerodonamica, altfel antifonate, care tocesc anvelopele mai repede sau nu..deci e greu sa ne dam cu parerea de comportamentul anvelopelor dintr-un tabel in care apare topul. e drept ca marcile de prestigiu isi respecta renumele.
de aceea am scris despre anvelopele pe care le-am avut pe masina. si v-am spus despre feeling-ul pe care l-am avut. si nu vb prostii (cum zic altii)
Comment
-
cu respect NDL aceeasi senzatie am simtit-o si eu cand m-am dat jos din sandero al meu (continental ecocontact 3) si am trecut pe loganul tatalui meu cu Kormoran.
ar mai fi de precizat ca loganul nu avea ABS si l-am transformat in sanie pentru cateva secunde la 40 grade pe un bitum topit de caldura.
p.s. barum sunt mai bune ca si Kormoran daca am citit eu bine impresiile unora de aici de pe forum.fara
Comment
Comment