Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de ce n-ai cautat pe net ?! gaseai preturi bune.
    aici vad ca s-au facut 293 si erau 267 acum o luna.

    Comment


    • ndl-ule iar incepi cu speech-ul ala cu cautatul pe net? Unde sa mai caute, sunt 3 site-uri mari si late care au preturi bune si s-au scumpit si acolo si nici nu cred ca au inceput sa-si innoiasca stocurile, vand anvelope de anul trecut.
      Eu tocmai am aflat ca Dunlop SP sport FastResponse nu se mai produc pe 185/65 r15 si chiar vroiam sa-mi iau.

      Comment


      • la 280 de lei gasesc aici la mine la Marso (depozit de anvelope) Energy Saver, deci devine din ce in ce mai rentabil sa le iau chiar de aici. Matador MP 43 care cica sunt ok, le pot cumpara cu 230 de lei bucata. Poate apuc sa-mi iau luna asta sau de Paste. Oscilez intre Energy Saver/Conti EcoContact 3/Good Year Excellence asta daca am bani mai multi. La categoria buget oscilez intre: Kleber Dynaxer, BF Goodrich G-Grip/Profiler 2, Hankook sau Matador MP43.

        Comment


        • fata de matador mai pui 200 lei si iei en sav care sunt super bune si au pret rezonabil si merita investitia pentru ca te vor tine aproape de doua ori cat matador. ecocontact sunt deja scumpe.
          uite aici la postul #608 ce spune Alessandro care si-a luat azi energy saver


          @bad_hrc: sunt mult mai multe dar mi-e lene mie acum sa-ti dau linkuri.
          Last edited by B997NDL; 10 March 2012, 21:27. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • @ndl: cu 110cp in zielele bune, te duci cu rotile de-a altul ca si cu aia de 300 de cai. ei, atunci o sa faci diferenta. nu in linie dreapta iti trebuie gume bune, ci ca sa stai pe drum. tocmai ca pt a zbura de pe drum nu-ti trebuie 300cp, e bine sa ai gume cat mai calumea. prefer sa schimb un set de sportcontact/pilot exalto de batranete, decat sa schimb fata masinii de 3 ori pt ca m-am zgarcit la kormorane.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • sper ca nu ti-a ramas toata soferia in niste gume. la 110 cp...

              Comment


              • off-topic: NDL astept sa te cunosc sa ma plimbi si pe mine o tura cu masina, sa vad cat esti de sofer. fara suparare

                Comment


                • @Seba: normal ca e important sa ai anvelope de calitate, dar la fel de important e sa nu te pui singur in situatie de a te duce de-a latul.
                  nu stiu de ce, dar am senzatia ca in scurt timp se va inaspri asa de tare legislatia si politia va fi asa de pusa pe soferi ca n-o sa mai avem ocazia de a pune o masina de-a latul. banuiesc ca majoritatea celor de aici conduc 90% in oras unde chiar nu ai cum sa fii prea agresiv fara a suporta intr-un fel sau altul consecintele.

                  @geo_ultras: adica sa-mi trag si eu un dosar penal ca sa-ti demonstrez in bucuresti ce sofer sunt ?! sa face drifting la razoare ? si am trecut cu mult de varsta cand aveam de demonstrat. daca vrei ne cunoastem si facem planuri la o bere.

                  Comment


                  • .............................., dar la fel de important e sa nu te pui singur in situatie de a te duce de-a latul.
                    De multe ori nu te pui tu, pur si simplu se intampla si esti pus in situatia de a opri masina.
                    De exemplu, sa franeze in fata ta, din scurt, o masina cu frane mult mai bune. Sa nu ma iei cu pastrarea distantei si altele, ca in trafic teoria e buna cand iti permiti sa intarzii cate o ora unde ai de ajuns.
                    Eram in Constanta, vara si cu niste Barum-uri s-a dus masina bine merci sanie, de eram sa-l lovesc pe ala din fata. Dupa faza aia am pus Dunlop.

                    Comment


                    • ai dreptate ca se pot ivi si situatii din astea dar desi m-ai averizat, n-am cum sa nu-ti spun de conducerea preventiva. eu unul prefer de o mie de ori sa intarzii si cu o ora decat sa... doamne fereste !

                      cat despre anvelope si eu sunt de parerea ca nu trebuie sa te zgarcesti. am alpin4 de iarna si energy saver de vara. fan michelin...
                      Last edited by B997NDL; 12 March 2012, 18:06.

                      Comment


                      • NDL:pt ce dosar penal ??
                        uneori din ce scrii se intelege si altceva. nu a fost un atac sau o ironie. pai cu prima ocazie cand ne vedem bem si o bere
                        poti sa conduci si in oras agresiv
                        mister K: mi-a venit masina cu barum, dupa ce mi-am luat aliaje i le-am pasat lui tata pe a lui. pt el sunt bune, pt bine sunt un pic mai bune decat montana si kormoran
                        Last edited by geo_ultras; 12 March 2012, 18:17.

                        Comment


                        • se poate si conduc destul de agresiv dar a inceput sa mi se para o prostie s-o calci si in 2-3 sute de metri sa calci frana. la cat e carburantul acum...mai pui si anvelope si placute de frana. dar adevarul e ca de multe ori n-am rabdare si ma bag. ideea e ca s-ar putea ca intr-o zi sa platesc.

                          Comment


                          • man, tu ori mergi anticiapand, preventiv, ori esti dracu' la volan cand cum, ai personalitate dubla? sper ca nu te-ai suparat. daca vom avea vreodata ocazia sa ne intalnim, poate-ti exemplific la ce-ti trebuie gume bune si la 75 de cai, nu doar la 110. iar eu vorbesc din prisma amatorului, care merge cu masina de strada la circuit, dar da-te matale daca ai ocazia, la un demo, show, ceva cu vali porcisteanu, titi aur, sa-ti arate aia cum zbori de-a latul cu slick-uri de nu stii nici cine esti si nici ce cauti in caruselul groazei
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • in traficul din bucuresti devii agresiv vrand-nevrand conform rationamentului meu, o poti pune de-a latul la drum lung unde ai ceva viteza si poti fi tentat sa abordezi o curba de 90* in viteza. acolo prefer sa merg preventiv pentru ca fazele nasoale acolo se intampla. in oras il pupi pe ala din fata, RCA...alea, alea si gata. numai sa nu dai de un idiot care "o arde" cu 120 in centru. vorba unui prieten, daca trebuie sa pleci undeva noaptea la semafor, dupa ce s-a facut verde, mai stai cateva secunde ca sa fii sigur ca nu forteaza vreun bou, rosul si ti-o da cum e mai "bine".

                              Comment


                              • aia cu verdele noaptea sa stii ca e valabila, din pacate. sa nu-ni zici ca de exemplu, mergi de la pitesti la brasov si pe rucar-bran sau transfagarasan, mergi cu tr1 in acele de par...daca mergi normal, nu tre' sa mergi tare si dai de-o buturuga-n drum, dupa curba, sau iti sare caprioara-n fata, nu speri sa ai aderenta cat mai buna? hai sa complicam treaba, un pic: cobori rucar-bran, dupa ac de par, pata de ulei, sau nisip, sau ce vrei tu. masina e cum se poate mai prost, roata cu incarcare maxima are aderenta cea mai slaba. ce faci? dai in frana, nu te-ajuta, dai gaz, iesi cu botul "plug" in decor...in momentul ala, de mers legal, sa zicem ca si preventiv intr-o oarecare masura, nu te gandesti "da Doamne sa nu alunec!" adica "sa tina gumele"...a, ca daca ai gume bune, in general te bazezi pe ele si o cam calci pe coada, e alta treaba. ala care e idiot, o calca si cu montane la 2 foi sa depaseasca pe unul ca sa se laude gagicii. sa deviem mai mult, idiotul scapa masina, tu circuli regulamentar, asta apare din viraj de-a latul, sau penduland, catre tine. instinctiv, calci frana si tragi stanga, ca esti barbat. daca erai femeie, trageai dreapta. ai gume de 2 lei. ce sanse ai? pai, tot de 2 lei. cu gume care poate acum ti se par ca au pret exagerat, sansele tale sunt de 3 lei. 2 sau 3 fata de 100 e infim, insa 3 fata de 2 e o data si jumatate. subit, ai aproape sanse duble. parca nu mai e asa de neagra treaba, nu?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google