@ Ivan : vezi ca era vorba de cheia pneumatica, aia de la autosoft de juma` de metru, nu de crucea de 17-19-21.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Depinde, pneumaticul (unul bun cum ai aratat tu ) e capabil sa stranga pe mai multe plaje de cuplu, dar nu fix ca si cheia dinamometrica. Altele mai slabe sau reglate prost, strang mult prea tare prezoanele.
De exemplu la autosoft pneumaticul intotdeauna strange mai putin decat cheia dinamometrica si de multe ori pistolul ala nu poate destrange prezoanele ce vin de la alta vulcanizare, le desfac baietii manual. (vorbesc de autosoft la care am fost de 5 ori in ultimele 2 luni, cu diferite masini).Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
De cate ori mi s-au strans prezoanele cu pistolul ala (probabil erau decalibrate), am crezut ca rup vreunul cand le-am desfacut. Daca mai prind un mecanic ca are lenea in el si foloseste pistolul, testez pe el daca le poate desface la coarba.
Ii descriu ca are pana si e noaptea in camp.
Comment
-
Eu de cand mi-a rupt un prost prezonul antifurt (si cam slab calitativ ce-i drept) cand plec de la vulcanizare verific un prezon cu cheia de roti daca-l pot desface sau nu, am patit-o si eu de a trebuit sa sudez fier de prezonDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostDaca mai prind un mecanic ca are lenea in el si foloseste pistolul, testez pe el daca le poate desface la coarba.
O coarba ca la daciile vechi ar fi excelenta pt ei la vulcanizare ca se desfaca manual ce strang tot ei sau altii cu pistolul pneumatic.
Comment
-
Am patit si eu sa nu pot sa desfac prezoanele odata Am rupt o cheie din aia in forma de cruce dupa care am scos coarba originala si a trebuit sa dau cu piciorul in ea, la mana nu mergea deloc. Acum mi-am procurat o coarba extensibila 35-53cm de la lidl care desface orice, ce-i drept daca sunt foarte stranse desfaci mai greu dar le desfaci.
Comment
-
Am avut pe masina pe cele stock si anume Michelin Energy E3A.Si Michelinurile au fost bune, au tinut 75000km insa in ultima perioada devenisera plasticuri. Cu toate astea nu prea am avut experiente neplacute cu ele si nici ABS-ul nu prea m-a "necajit", mai ales ca pana anul trecut(adica timp de 5 ani) masina mea nu a stiut de cauciucuri de iarna. Uniroyalele sunt peste E3A la comfort, stabilitate si aderenta si pe uscat si pe ud, la fel de economice ca si consum de combustibil. Mai ramane de vazut cum se vor comporta in timp( imbatranire, uzura), dar stim cu totii ca nu poti avea aderenta fara uzura. P.S. - am scapat de scartaitul din virajele stranse
Comment
-
n-o sa tina asa mult ca e3a-urile, din pacate. din fericire, asta inseamna ca au aderenta mai buna. destui au ras cand le-am spus ca eu cele mai bune gume le-am avut pe dacia 1300, nu pe loganul de balamucLast edited by Seba; 23 April 2012, 22:52.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
aheo, dupa ce ai dat jos michelinurile alea ( care numai anvelope nu mai erau ) puteai pune orice marca noua si ti s-ar fi parut Dumnezeu pe jante. Sa le vedem peste vreo 3 ani ( printre care din pacate le vei da jos iarna ) si 40, 50 de mii de km. Cum se vor comporta la franare, stabilitate pe curbe, demaraj.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment