Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pune-i un petec la rece si nu mai ai probleme. Cu snur poate sa mai scape presiune, in timp. Sunt Stan patitul.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • De cand ma stiu eu, nu am avut vreo pana sau cauciucurile cu dop,snur etc, asa ca am intrebat , nu eram familiarizat cu astfel de lucruri.
      Am inteles acum multumesc !
      Last edited by vdmihai; 9 October 2012, 19:18. Reason: completare
      sigpic
      !

      Comment


      • COS.T ai facut bine ca ai luat de acolo.Dc nu era oferta,nu ieseai mai bine.Aici erau cu 203ron

        Rog a nu se considera reclama..
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • Originally posted by vdmihai View Post
          Salut fratilor. Am cam ~7500 cu anvelopele cu care a venit masina, continental.
          Dar am luat un surub in cea de pe fata-stanga(sau l-a pus careva) si acum are snur din acela in ea.
          Credeti ca ar fi bine sa pun rezerva in locul ei si sa o tin pe respectiva "ingaurita" rezerva?Sau 7500 km e deja prea multa diferenta intre ele.
          Sau merg in continuare asa, nu cred ca s-a "slabit" anvelopa de la acel snur.?
          Multumesc
          Aia cu snur pune-o rezerva, mai bine sa ai totul 100% ok la alea 4 pe care sta masina. E diferenta foarte mica de uzura intre cele cu 7500km si rezerva. Te incanta cu ceva sa ai rezerva "tipla"?

          Comment


          • Pune-i un petec la rece si nu mai ai probleme. Cu snur poate sa mai scape presiune, in timp. Sunt Stan patitul.

            E posibil ca meseriasul sa nu fi avut alta solutie; cam ciufulita anvelopa, din ce vad din pozele postate ulterior ultimului meu post. In aceste conditii mai bine las-o ca rezerva, dar nu uita sa o mai verifici din cand in cand; s-ar putea, vorba lui Dark, sa mai scape in timp.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • nici eu n-am mai avut snur d-asta, pana acum 1 luna in concediu cand am luat un cui asemenator. cand am ajuns la vulcanizare mesteru' zice sa iau un "siret" de la magazinul de langa vulcanizare. am ramas pe ganduri, ce siret vrea si asta eu ma asteptam la un petic sau ceva. in 2 minute era rezolvata treaba si eu il tot intrebam pe mester " esti sigur ca ajung la bucuresti?" zice el "ajungi pana la bucuresti si inapoi si bem o bere impreuna" acum m-am linistit, am aflat intre timp ca sunt o gramada de cauciucuri reparate cu tehnica asta si totul e in regula.

              Comment


              • Am şi eu o anvelopă reparată prin tehnica aceasta şi tot din cauza unui şurub mai zdravăn !
                Este vorba de anvelopa de pe partea dreapta spate, pe faţă dacă ar fi fost vă spun sincer că nu aş fi mers cu ea !

                Deşi a trecut mai bine de 1 an peste ea, nu am avut niciun fel de probleme, în timp nu se desumflă deloc, deşi ştiind-o cu şnur am monitorizat-o strict !

                Comment


                • salutare,

                  am nevoie de o parere referitor la cauciuc de iarna:

                  Anvelope Yokohama W.drive V903 185/65 R15 sau

                  Michelin AlpinA4 185/65/15 ?

                  Comment


                  • Michelin AlpinA4 185/65/15

                    Comment


                    • michelin a4, clar

                      Comment


                      • Nu stiu dece va faceti atatea griji cu snurul ala, eu am o anvelopa de iarna pe fata si una de vara de pe spate (ambele seturi de anvelope cu vechime mai mica de un an) cu snur in ele si nu rasufla niciuna, daca era cu petec pus la rece sau cu dop erati mai siguri pe lucrare? Eu ce fac acum, pun rezerva kormoran pe una din roti si merg cu ea șuie (ca sa nu mai comparam aderenta kormoranului si a hi-trac 2)? Asta ne-a fost norocul, sa facem pana, cu kormoranele am mers 3 ani si nu am facut niciodata pana si am mers pe tot felul de drumuri.

                        PS: Eu zic sa uitati de dopuri si petice, foarte putine vulcanizari mai folosesc vechile metode de cand cu siretul asta minune, poate doar daca pun siret si tot scapa sa bage un dop. Ori cand faci pana nu cred ca umblii de la o vulcanizare la alta ca sa-ti puna un cop.
                        Last edited by bad_hrc; 10 October 2012, 20:07.

                        Comment


                        • Eu am intepat o anvelopa noua, n-avea decat 5.000 de km. Cu petec pus profesional, am mers cu ea inca 50.000. Da, petecul e altceva. N-a scapat aer niciodata.

                          Comment


                          • Si eu am am un cauciuc rezolvat cu tehnica asta in vulcanizare(am ramas uimit de viteza cu care l-a rezolvat, aveam o sarma agatata cand am fost pe la padure, si a pus snur d-ala de care ziceti voi) si e chestie din primavara si cand am mai verificat presiunea era ok.

                            Comment


                            • Au aparut snururile astea de vreo 12/13 ani de zile. Poate si mai bine. Unii dintre voi deabia acum le descoperiti...interesant!
                              Eu am unul din asta intr-o anvelopa de vreo 4 ani de zile....inca rezista cu succes.

                              Comment


                              • Nu stiu cum e in tara, dar in Bucuresti daca te duci la orice vulcanizare si ii spui aluia ca ai un cui/surub in cauciuc primu lucru care il face este sa-si ia clestele, snurul si scula aia cu care se baga acel snur.

                                @mr.K, anvelopa mea de iarna nici 5000km nu are, dupa snur am mai mers o luna cu ea si nu s-a lasat deloc, nici ce-a de vara. Ele oricum se desumfla in timp, daca scapa aer se desumfla mult mai repede, ori eu ma uilt la roti cand plec cu masina si nu sunt diferente vizibile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google