Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cine are anvelope VREDESTEIN SNOWTRAC 3 ? Am gasit ceva pe la 295 RON dar as vrea niste opinii despre ele inainte de a le cumpara.

    Comment


    • Probabil ca urmatorul post v-a suna asa: "la banii aia iei michelin alpin 4"
      Daca ai bani de anvelope premium, probabil ca michelin alpin 4 sau goodyear ultra grip 7+/8 ar fi cele mai bune.

      In orice caz si snowtrac 3 trebuie sa fie o anvelopa buna, nu prea sunt "la moda" vredestein pe la noi dar prin alte tari lumea e multumita de ele. Eu sunt abia la primul set de anvelope de iarna (bfg) asa ca nu-mi pot da cu parerea.

      Ce am observat eu de cand am anvelopele BFG g-force winter:
      1. cand am trecut de la kormoran la bfg am ramas masca ce diferenta de aderenta (pe uscat, la 10 grade) este intre cele doua, kormoranu la frane era praf si daca luam o curba ceva mai tare aveam sanse sa ajung in balarii, bfg stau mult mai bine la capitolul aderenta, chiar si pe uscat.
      2. acum cand am trecut de la vredestein (de vara) la bfg situatia s-a schimbat, vredestein stau mult mai bine pe curbe dar la frane ambele sunt perfecte, probabil din cauza profilului in V care "musca" altfel din asfalt decat o anvelopa bidirectionala.
      Last edited by bad_hrc; 21 November 2012, 00:49.

      Comment


      • Deja ma bucur ca nu am trecut inca la roti de iarna
        Se anunta 19 grade saptamana viitoare iar iarna abia din 15dec.

        Comment


        • Te bucuri cum m-am bucuat si eu ) dar 1-2 saptamani nu fac vreo diferenta majora in uzura cauciucelor.
          Si crede-ma ca in 1-2 saptmanani inevitabil dimineata mai prinzi 3-5 gr C si ceva bruma/umezeala.

          Pt mine a fost factorul determinant (pt ca merg ceva mai tare) sa trec pe iarna, dupa ce nu m-a "ascultat" in cateva demaraje si curbe luate mai grabit dimineata.
          Nu mi-a placut deloc.

          Am Conti 20000 km rulate de vara si Pirelli 10000 km rulate de iarna, deci relativ noi, diferenta o simt fara discutii dimineata.

          Raman la Michelin de vara, cele mai bune anvelope pe care am rulat pana acum, pana in 50000 km NU mi-au creat emotii nici vara nici iarna.
          Pe la vreo 60000 km (in al treile sezon rece) nu prea am mai putut merge cu ele, dar vara am rulat pana la 90000 km si ar mai fi mers dar aveam deja de 1 an gume noi Conti de care nu sunt la fel de incantat decat pe asfalt perfect uscat, in rest...aluneca periculos si se uzeaza mai repede ca Michelin.

          Comment


          • Plus ca cele 19 grade sunt la miezu zilei o ora-doua acolo, cand lumea e prinsa in job. Dimineata si seara nu mai e asa cald orice ai face.

            Comment


            • Pot sa le schimb oricand doar ca am cautat motive sa aman
              Ca am de desfacut si la placutele de frana si de dat jos si inelele de centrare care s-au lipit de butuc.
              Dar aveti dreptate.

              Comment


              • petrica eu am mers iarna trecuta cu VREDESTEIN SNOWTRAC 3 195/65/15 puse pe vw caddy, anul asta le-am pus iara. Am fost foarte multumit de ele, foarte bune pe accelerare cat si pe franare. Este o anvelopa care isi face foarte bine datoria pe zapada, mazga, ploaie. Nu sunt zgomotoase in mers. Merg pe zapada de parca ai avea lanturi. Pe gheatza geatza am fost multumit de ele, da aici foarte putin se pune in valoare cauciucul, conteaza mult sa stii sa aproximezi viteza si sa mergi prudent. Ca si greutate tin foarte bine, am pus peste 1t, iar masina are 1,5t. Ca si uzura vad ca tin foarte bine, am in jur de 14000km si sunt in stare perfecta. Am mers cu ele pe toata periada cat au fost obligatorii.
                Anul asta mi-am luat si eu doua pe fatza si pentru logan 185/65/15. Vad ca se comporta foarte bine.

                Comment


                • salutare,
                  am o intrebare pt cine poate sa ma lamureasca,
                  as dori sa-mi pun 205/55/r16 pe jante de 7J. Masina va mai primi si arcuri sport Eibach.
                  intrebarea ar fi, rotile vor atinge de masina pe undeva ?
                  http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                  Comment


                  • Cauciucuri

                    Salut
                    Am o intrebare : Care ar fi avantajele/dezavantajele folosirii azot-ului in loc de aer comprimat la umflarea cauciucurilor.
                    Cu multumiri

                    Comment


                    • Teoretic azotul, daca in cauciuc exista pori ii "blocheaza". Vara cauciucul nu se incalzeste. Distanta de franare este mult mai scurta, si ajuta la scaderea consumului,rotile nu trebuie unflate foarte des (daca cauciucul este bun oricum nu trebuie), mai erau si alte avantaje, dar nu mai imi aduc aminte acuma. In experienta iti spun ca sunt baini aruncati, am avut 2 ani si eu unul nu am vazut nici o diferenta din nici un punct de vedere.
                      Last edited by Roco; 2 December 2012, 17:57.

                      Comment


                      • Originally posted by dani55wss View Post
                        salutare,
                        am o intrebare pt cine poate sa ma lamureasca,
                        as dori sa-mi pun 205/55/r16 pe jante de 7J. Masina va mai primi si arcuri sport Eibach.
                        intrebarea ar fi, rotile vor atinge de masina pe undeva ?
                        conteaza ET-ul jantei. ET-ul scoate roata mai in afara sau o baga in interior. sunt persoane care au pus 225/45/17 si nu le-a atins niciunde, au nimerit ET-ul perfect. nuavem noi d eunde sa stim ce ET au jantele tale si chiar daca ne-ai spune, tot nu stim daca o sa-ti atinga pe undeva.


                        Originally posted by Gaby P View Post
                        Salut
                        Am o intrebare : Care ar fi avantajele/dezavantajele folosirii azot-ului in loc de aer comprimat la umflarea cauciucurilor.
                        Cu multumiri
                        cu cat este concentratia mai mare de azot in roti, diferenta de presiune este foarte mica la variatiile de temperatura. in plus, azotul se pierde mai greu prin porii cauciucului, deci verificarea presiunii o faci mai rar.
                        avand in vedere ca 78% din aerul respirabil este azot, ar fi normal ca atunci cand iti umfla roata la vulcanizare, prima data trebuie sa o goleasca de aerul existent si ulterior sa umfle doar cu azot. in acest fel concentratia de azot din roata poate trece peste 90%. dar cum ei nu fac acest lucru, concentratia de azot din roata ajunge putin peste 80%, deci nu prea ai un beneficiu major pentru cei 10lei cheltuiti pentru aceasta procedura.

                        Originally posted by Roco View Post
                        Teoretic azotul, daca in cauciuc exista pori ii "blocheaza". Vara cauciucul nu se incalzeste. Distanta de franare este mult mai scurta, si ajuta la scaderea consumului,rotile nu trebuie unflate foarte des (daca cauciucul este bun oricum nu trebuie), mai erau si alte avantaje, dar nu mai imi aduc aminte acuma. In experienta iti spun ca sunt baini aruncati, am avut 2 ani si eu unul nu am vazut nici o diferenta din nici un punct de vedere.
                        esti pe aproape dar totusi foarte departe de adevar. molecula de azot este mai mare ca si moecula de oxigen, deci pierderea prin pori este mai mica si presiunea ramane mai mult timp constanta. pe timp de vara roata se incalzeste! doar ca molecula de azot se dilata/contracta mult mai putin ca cea de oxigen, rezultand o presiune mai constanta de la rece la cald si invers. datorita acestei proprietati creste aderenta la franare, scade usura cauciucurilor, scade consumul...
                        nici n-ai cum sa vezi diferenta, diferenta o faci doar cu teste monitorizate.
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • Ce cauciucuri all season să iau la ~250 bucata? Eu mă gândeam la debica navigator dar văd că sunt 2 modele parcă, cu 2 treaduri diferite. Şi de unde să iau?
                          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                          Comment


                          • Daca te-ai hotarat pe debica eu zic modelul din atasament, dar mai sunt si alte modele all season, ce-i drept mai scumpe.

                            Iarna trecuta era cat pe ce sa cumpar vredestein quatrac 3, au un profil interesant, am vreo 2 vecini prin parcare care au asa ceva dar nu i-am intalnit niciodata sa-i intreb cum se comporta. M-am gandit la varianta asta pentru ca anvelopele mele de vara erau intr-o stare proasta si nu stiam daca am buget si pentru anvelope de iarna si pentru vara, pana la urma am ales 2 seturi si nu imi pare rau.
                            Attached Files
                            Last edited by bad_hrc; 3 December 2012, 20:39.

                            Comment


                            • Originally posted by ionescu liviu View Post
                              Ce cauciucuri all season să iau la ~250 bucata?
                              Daca e sa fiu sincer, eu nu ti-as recomanda anvelope all season; nu o sa ai niciodata nici anvelope de iarna nici de vara; un fel de struto-camila, nerecomandate in ultimul timp de specialisti.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Ştiu asta dar MCV-ul are cauciucurile uzate şi dacă tot iau vreau all season pt că:
                                - nu dispun de mulţi bani
                                - nu circulă mcvul mult iarna
                                - dacă iau şi de vară şi de iarnă aş lua şi jante şi în acest caz nu mai am unde să le pun că în aceeaşi casă mai e o familie (sora şi cumnatul) cu încă 2 loganuri şi avem până acum 3 seturi de roţi de iarnă (cu tot cu jante). Oricum ce mi-e cauciuc gol ce mi-e jantă, acelaşi spaţiu ocupă.

                                Plus de asta dacă chiar am de făcut un drum mai lung cu mcvul iau nişte roţi de la altă maşină. De exemplu vom pleca în vacanţă în curând şi deja are montate un set de roţi de iarnă provizoriu de la altă maşină.
                                Şi nu ridic debica navigator în slăvi dar nu îmi imaginez ce cauciuc poate fi mai prost decât kormoran (pe timp de vară cel puţin). Iar cu kormoran sunt obişnuit să merg, l-am dus de multe ori la limită în condiţii mai mult sau mai puţin "controlate" şi ştiu ce porcărie de cauciuc e. Navigator are un prieten pe volvo 460 şi sunt ok, deşi iau în considerare că are şi altă stabilitate maşina lui.
                                Plus că am lanţuri, dar nu cred că o să ajung să le folosesc, dacă ninge mai iese mcvul din joi în paşti.

                                Ştiu cât de mult contează un cauciuc bun. Dacă ar fi după mine aş lua numai cauciucuri mai răsărite dar deocamdată nu e după mine. Oricum dacă eşti atent şi conştient de capabilităţile maşinii (maşină ca un tot) nu ai probleme, doar cu neprevăzutul, adică situaţii în care intri fără voia ta.
                                Last edited by ionescu liviu; 3 December 2012, 21:11.
                                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google