bogdane, ia tata 2 toyo noi 195 50 r15 ca nu o sa regreti.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by ibogdannn View PostSalut baieti , vreau sa-mi cumpar si eu 2 cauciucuri mai aderente pentru fata , ce imi recomandati ? R15 , ma intereseaza performanta , deci nu vreau 205.. vreau un plus de performanta ...Originally posted by aleXpeed View PostPune tata 195/50/R15. In 500 RON gasesti doua noi-noute, le pui pe fata si baga liniute si cursee tataa. S-a umplut forumul de batrani, acum nu mai ai voie sa discuti daca ceva nu e legal pe masina. Trecut-au vremurile cand vorbeam de axe, evacuari care mai de care fara catalizator sau cu iesire dubla, admisii sport, frane ventilate (care si alea sunt ilegale la un RAR daca le observa iar din fabrica ai pline).
195/60(65)/R15 sunt cauciucuri de batrani, nu de ceea ce i-ar trebui lui.
A murit Che Guevara si ati ramas voi sa fiti impotriva sistemului. Va luati amenzi si apoi dăşchideţi thread-uri in care va plangeti ca nu vi se pare corect ca e garcea cu ochii pe voi.
Mr.K l-a invatat de bine pe @ibogdannn, care este liber sa faca ce vrea cu banii lui, astfel incat sa nu se planga dupa aia ca nu i-a spus nimeni.Last edited by vitriol; 29 March 2013, 16:01.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Este problema fiecaruia pe partea cu amenzile. Din cauza masinii, personal, nu mi-am luat niciodata amenda decat din partea soferului iar jantele foarte late pe 16" cu anvelope trase sareau foarte bine in ochii gaborilor carora culmea, le placeau si n-au avut o problema cu asta, ei trebuiau sa-mi suspende permisul pentru viteza excesiva, da... cu 1.4 cvadruplu. In fapt daca vrei masina modificata si sa circuli fara ca Garcea sa stea cu ochii pe tine nu se poate, cel putin in Romania unde nu poti omologa nimic fara taxe exorbitante.
Daca omul vrea 195/50/R15 nu trebuie sa-i sarim in cap ca nu sunt trecute in talon si alte alea caci cu siguranta stie si el chestia asta iar daca o luam pe principiul "orice modificare este ilegala", tu de ce ai pleoape? Stii ca nu ai voie cu pleoape pe faruri? Suna absurd dar tot este o modificare ilegala considerata de RAR.
Unora le place estetica iar altora performantele dinamice. La modul cum ai spus cu puterea mirificului 1.4 mai bine nu mai modifica nimeni nimic si lasam totul standard si nici nu mai trebuia facuta sectiune tuning pe forum, ca doar nu e o masina ce se merita a fi modificata. Ne luam BMW-uri... rosii!
Comment
-
@vitriol , daca gandim ca tine .... de ce faci un update la frane ,lumini, anvelope , suspensie , este doar un 1.4 nu ?
Nu am luat in calcul niciodata politia , cel putin acum .. la tinerete .
App. asa cum zici tu de 1.4 al meu , zic si alti baieti de 2.0t si tot asa . Asta avem, cu asta defilam .sigpic
Comment
-
@Viteză: nu ai inteles...
Eu nu am certat pe nimeni - si, sincer, nici nu sunt in masura s-o fac - ca isi modifica masina. Cum am mai spus, fiecare este liber sa faca ce vrea cu masina lui si cu banii lui.
Ideea mea era ca daca tot te apuci sa faci modificari, macar sa-ti asumi si eventualele probleme cu garcea, nu sa fii ipocrit si sa te plangi dupa aia ca garcea face si drege.
Toata treaba este sa stii la ce sa te astepti atunci cand te apuci de asa ceva.
In 6 ani de "pleoape" am facut ITP-ul pe bune si de fiecare data i s-au facut poze masinii, din fata. Tipul de la ITP a zis ca el nu are cum sa demonstreze ca pleoapele "diminueaza eficacitatea sistemului de iluminare" - asa cum scrie in lege.Last edited by vitriol; 29 March 2013, 14:35.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Acum ceva timp a fost un episod Top Gear. Au facut ciuning la un Renault Avantime.
A iesit fix o branza, indiferent de jante, eleron, anvelope si multe altele. Bani bagati garla.
Bine, la volan era Stig ala, care cred ca nu se ridica la nivelul pilotilor de pe forumul asta.
Spor la modificari, poate la estetica sa arate mai bine. Dar dimensiunea anvelopei nu va aduce vreun plus. Calitatea anvelopei, da.Last edited by mr.K; 29 March 2013, 14:42.
Comment
-
Esential e sa fie mai usoara roata, degeaba e mai mica pentru ca se invarte mai repede, pierzi aderenta mai repede si te deplasezi mai putin.
Acu...la cata putere are loganul conteaza sa fie roata mai mica, intr-adevar, n-o sa rupi aderenta cu viteza a 3-a.Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"
Comment
-
Nu prea am eu incredere in emisiunea aia dar am vazut si eu faza aia la topgear cu acel renault . Eu nu cred ca acele jante isi aveau rostul , anvelopele da !!
Nu stiu care e adevarata realitate cu aceasta emisiune dar daca arunci pe un logan 1.6 ats dtc 195.50.15 cu R888 si frane adevarate pe fata , cu siguranta scoti un timp mult mai bun .sigpic
Comment
Comment