Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai bine galme in 30k decat in sant ...

    acum pe fata la logan am Matador MP 43-Aquila Evo is foarte bune , doar ca se tocesc cam repede.

    un link cu pret orientativ http://www.shopmania.ro/anvelope/p-m...5-88h-18514181
    Last edited by Costi-bc; 9 May 2013, 15:46.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Originally posted by gigiman View Post
      ma supar si imi iau anvelope ieftine, macar sa nu imi para rau
      uite ceva destul de bun la bani putini. mai bine decat barum sau matador.

      Comment


      • pentru logan ?

        Diametru janta:
        14 (inch)


        mai cauta.

        ps: matadorul mp43 ce aderenta are ?ca aia ma intereseaza ...
        Last edited by Costi-bc; 10 May 2013, 01:14.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • uite. nu e vreo mare diferenta de pret.


          si uite ceva foarte bun. sunt foarte multumit de ele si cred ca merita un ban in plus. cred ca de-abia le-au adus ca nu mai aveau.
          Last edited by B997NDL; 10 May 2013, 01:40. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • am avut energy saver pe pejo , echipare de fabrica , dar nu am ramas impresionat. eu nu caut economie de combustibil cu anvelopele sau zgomot redus la rulare... ma intereseaza aderenta si cati km ma tin. vad ca astea michelin pe hartie is superioare ca aderenta , dar in practica , pe uscat n-as crede ...
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • eu cred pt ca merg zilnic cu ele. oricum, dupa cum vezi au A pe ploaie.
              ca sa nu mai zic ca, din cate stiu, au viata cea mai lunga dintre anvelopele premium.

              Comment


              • Pana apar crapaturi pe talon dupa doar 2-3 ani de zile si incep sa scartaie pe viraje. Vorbesc de Energy E3A.

                Saver-ul este urmasul Energy-ului deci nu cred ca au modificat mare lucru in privinta asta. De cat timp le ai?

                Comment


                • Am avut Michelin Energy Saver 3 ani de zile, ~50.000km. Aderenta pe uscat este extraordinara, nivelul zgomotului este destul de redus insa pe umed sunt praf. Si-ar mai fi un aspect legat de Michelin se incalzesc mai greu decat altele si pana se incalzesc aderenta e destul de tricky.
                  Last edited by Cobra7; 10 May 2013, 08:58.
                  :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                  Comment


                  • am pus pe spate Yokohama - 195/60R15 88V in curbe e mult mai bine acum,sa vad la prima ploaie cum se comporta.

                    Comment


                    • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                      Pana apar crapaturi pe talon dupa doar 2-3 ani de zile si incep sa scartaie pe viraje. Vorbesc de Energy E3A.

                      Saver-ul este urmasul Energy-ului deci nu cred ca au modificat mare lucru in privinta asta. De cat timp le ai?
                      de doi ani si ceva si arata ca noi.

                      Originally posted by Cobra7 View Post
                      Am avut Michelin Energy Saver 3 ani de zile, ~50.000km. Aderenta pe uscat este extraordinara, nivelul zgomotului este destul de redus insa pe umed sunt praf. Si-ar mai fi un aspect legat de Michelin se incalzesc mai greu decat altele si pana se incalzesc aderenta e destul de tricky.
                      ce te face sa spui ca sunt praf pe ud ? adica astia chiar nu stiu nimic cand spun ca Energy saver are "A" la carosabil ud ?! vezi si in linkul de mai sus.
                      am mers destul pe ploaie si mi se pare ca merge pe sine. mai ales coborata cu arcuri H&R.
                      Last edited by B997NDL; 10 May 2013, 10:47. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Experienta personala.
                        Caz concret: Suspensie stock, 2 persoane in masina, ac de par in urcare, viteza 30-40km/h, a 2-a vara de utilizare, umed pe jos (nu UD!) si-a intrat imediat in derapaj (in masina s-a simtit ca si cum as fi mers pe benzile delimitatoare cu riduri).
                        Nu vreau sa contrazic pe nimeni sau sa zic ca eu am facut cea mai buna alegere dar fata de Bridgestone Turanzza ER300, pe care le am acum, pe carosabil umed si ud Michelin Energy Saver sunt foarte slabe.
                        Recunosc insa avantajele lor: zgomot redus la rulare si senzatia placuta ca masina merge pe bureti nu pe cauciuc.
                        :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                        Comment


                        • orice cauciuc pe carosabil cu mazga pe el ( cand e doar umed nu se spala si ramane praf cu apa si se face mazga ) e varza la aderenta
                          astia cand fac testele de aderenta pe ud se refera la carosabil ud dar spalat si curat
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Nu era mazga nici acolo era doar asfalt si-atat.
                            Aici sunt multe teste si comentarii foarte relevante pentru alegerea anvelopelor(iarna/vara):
                            We don't usually analyse the European tyre test, carried out by the excellent German ADAC organisation, but this one was too good to ignore. Not only is it the first year they've used a tyre ...
                            :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                            Comment


                            • am citit de mult alea. daca citesti atent o sa vezi ca unii dau scor mai mic pentru ca nu se comporta bine iarna, pe zapada, gheata si zloata.
                              chiar ieri reciteam. tari civilizate unde merg iarna tot cu anvelopele de vara.

                              On my Golf, the Michelins were lethal in cold weather. I slid out of a garage forecourt one frosty morning, thankfully at walking pace. The car would also slide when idling as I stopped to open a garage door. On the Pug, however, they were OK. So maybe batches vary?

                              altul...
                              Major problem on snow to the point of being dangerous. Hard compound plus low rolling resistance to gain on economy equates to a nightmare on snow/slush.Definatley will not buy again, not worth the money and no real savings made. Should have bought some 4 season tyres.

                              si iar... e plin de astea
                              the problem is not the tread design (they don't suffer aquaplaning) but the hard compound. driving on a damp road, especially in winter, was a real nightmare. they seem to be made out of wood just to save few quid of fuel every 10000 miles, and I can't understand why

                              vrei sa fie rezistente si bune vara, dar te plangi ca iarna sunt tari ?!
                              boul ala, din al doilea citat, voia all season care nu sunt bune nici iarna, nici vara.
                              sa fi bagat si ei legea cu anvelope de iarna si nu mai plangeau. ia mergi iarna cu alpin 4 si o sa vezi. si pe la cluj e rece si vara. asa ca daca ai luat acul de par toamna... mai ales noaptea.
                              tata e din jud. hunedoara si noaptea, in sptembrie bagi plapuma. iar mazga nu e asa vizibila cum crezi tu. aia vizibila e tina..
                              imi place ca ai luat un ac de par cu logan inaaalt si ai hotarat ca sunt f slabe. ia baga niste H&R-uri si o sa vezi diferenta. cu loganul stock te duci si pe uscat in ac de par. daca iei curba in 90 de grade pe la 60 km/h esti cam mancat.
                              Last edited by B997NDL; 10 May 2013, 15:11.

                              Comment


                              • Sunt in dilema: pentru spate sa aleg Motrio de vara noi sau ceva de firma dar SH? Altceva nu prea am ce alege la bani putini, cu Tigar m-am lamurit iar Debica am deja si nu par cu mult mai rasarite decat Tigar.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google