If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am avut energy saver pe pejo , echipare de fabrica , dar nu am ramas impresionat. eu nu caut economie de combustibil cu anvelopele sau zgomot redus la rulare... ma intereseaza aderenta si cati km ma tin. vad ca astea michelin pe hartie is superioare ca aderenta , dar in practica , pe uscat n-as crede ...
eu cred pt ca merg zilnic cu ele. oricum, dupa cum vezi au A pe ploaie.
ca sa nu mai zic ca, din cate stiu, au viata cea mai lunga dintre anvelopele premium.
Am avut Michelin Energy Saver 3 ani de zile, ~50.000km. Aderenta pe uscat este extraordinara, nivelul zgomotului este destul de redus insa pe umed sunt praf. Si-ar mai fi un aspect legat de Michelin se incalzesc mai greu decat altele si pana se incalzesc aderenta e destul de tricky.
Am avut Michelin Energy Saver 3 ani de zile, ~50.000km. Aderenta pe uscat este extraordinara, nivelul zgomotului este destul de redus insa pe umed sunt praf. Si-ar mai fi un aspect legat de Michelin se incalzesc mai greu decat altele si pana se incalzesc aderenta e destul de tricky.
ce te face sa spui ca sunt praf pe ud ? adica astia chiar nu stiu nimic cand spun ca Energy saver are "A" la carosabil ud ?! vezi si in linkul de mai sus.
am mers destul pe ploaie si mi se pare ca merge pe sine. mai ales coborata cu arcuri H&R.
Last edited by B997NDL; 10 May 2013, 10:47.
Reason: Automerged Doublepost
Experienta personala.
Caz concret: Suspensie stock, 2 persoane in masina, ac de par in urcare, viteza 30-40km/h, a 2-a vara de utilizare, umed pe jos (nu UD!) si-a intrat imediat in derapaj (in masina s-a simtit ca si cum as fi mers pe benzile delimitatoare cu riduri).
Nu vreau sa contrazic pe nimeni sau sa zic ca eu am facut cea mai buna alegere dar fata de Bridgestone Turanzza ER300, pe care le am acum, pe carosabil umed si ud Michelin Energy Saver sunt foarte slabe.
Recunosc insa avantajele lor: zgomot redus la rulare si senzatia placuta ca masina merge pe bureti nu pe cauciuc.
orice cauciuc pe carosabil cu mazga pe el ( cand e doar umed nu se spala si ramane praf cu apa si se face mazga ) e varza la aderenta
astia cand fac testele de aderenta pe ud se refera la carosabil ud dar spalat si curat
We don't usually analyse the European tyre test, carried out by the excellent German ADAC organisation, but this one was too good to ignore.
Not only is it the first year they've used a tyre ...
am citit de mult alea. daca citesti atent o sa vezi ca unii dau scor mai mic pentru ca nu se comporta bine iarna, pe zapada, gheata si zloata.
chiar ieri reciteam. tari civilizate unde merg iarna tot cu anvelopele de vara.
On my Golf, the Michelins were lethal in cold weather. I slid out of a garage forecourt one frosty morning, thankfully at walking pace. The car would also slide when idling as I stopped to open a garage door. On the Pug, however, they were OK. So maybe batches vary?
altul...
Major problem on snow to the point of being dangerous. Hard compound plus low rolling resistance to gain on economy equates to a nightmare on snow/slush.Definatley will not buy again, not worth the money and no real savings made. Should have bought some 4 season tyres.
si iar... e plin de astea
the problem is not the tread design (they don't suffer aquaplaning) but the hard compound. driving on a damp road, especially in winter, was a real nightmare. they seem to be made out of wood just to save few quid of fuel every 10000 miles, and I can't understand why
vrei sa fie rezistente si bune vara, dar te plangi ca iarna sunt tari ?!
boul ala, din al doilea citat, voia all season care nu sunt bune nici iarna, nici vara.
sa fi bagat si ei legea cu anvelope de iarna si nu mai plangeau. ia mergi iarna cu alpin 4 si o sa vezi. si pe la cluj e rece si vara. asa ca daca ai luat acul de par toamna... mai ales noaptea.
tata e din jud. hunedoara si noaptea, in sptembrie bagi plapuma. iar mazga nu e asa vizibila cum crezi tu. aia vizibila e tina..
imi place ca ai luat un ac de par cu logan inaaalt si ai hotarat ca sunt f slabe. ia baga niste H&R-uri si o sa vezi diferenta. cu loganul stock te duci si pe uscat in ac de par. daca iei curba in 90 de grade pe la 60 km/h esti cam mancat.
Sunt in dilema: pentru spate sa aleg Motrio de vara noi sau ceva de firma dar SH? Altceva nu prea am ce alege la bani putini, cu Tigar m-am lamurit iar Debica am deja si nu par cu mult mai rasarite decat Tigar.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment