Rularea cu anvelope dezumflate pana la 30% - se practica la autovehiculele militare atunci cand traverseaza balti, mocirle - insa este vorba despre anvelope speciale - cu balon foarte mare.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by 827sam View PostNu-i dracu chiar asa de negru, iti spune unul care foloseste frigo2 de 2 ierniPe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostNene Iancule, o dadusi de gard, in mod flagrant. Legile fizicii nu sunt mituri. Anvelope late, pe carosabil alunecos nu inseamna aderenta, ci presiune scazuta pe cm la patrat. Cu anvelope late si moi mergi pe zapada afanata.
Ioane, am spus in ce conditii; nu poti merge cu viteza pe drumuri cu gheata.Last edited by IancuMIC; 8 December 2013, 23:13.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Urmatoarele mele seturi de gume vor fi astea:
Vara:
Iarna:
Comment
-
Mai ușor cu Debica Frigo alea... Le am pe mașina de serviciu, că de-atâția bani am avut voie să cumpăr și-s niște șpanuri.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Oare? Debica frigo 2 mi-am pus si eu pe fata. Exceptand faptul ca-s mai zgomotoase pe asfalt uscat nu sunt alte diferente fata de dunlop-urile de anul trecut. Aderenta ma interesa in mod deosebit si nu am ce sa le reprosez.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Originally posted by Kojak View PostUrmatoarele mele seturi de gume vor fi astea:
Vara:
Iarna:
http://www.dunlop.eu/dunlop_dede/tir...sp?from=browse
continental ts850 care la ora asta sunt cotate ca cele mai bune, mult inaintea altora, si pe care le-am vazut la 270 lei. eu am alpin4 dar cu prima ocazie trec la conti. daca e loc de mai bine, de ce nu ?
postasem in urma si linkul cu magasinul si clasamentele. cam in toate sunt date ca cele mai bune. si 270 lei nu mi se pare un pret mare.
Comment
-
Astazi, odata cu primii fulgi mai seriosi in Iasi, am montat anvelopele de iarna- good year ultragrip 8. Ca si presiune am zis sa testez 2.1 pe fata (am considerat greutatea motorului plus ocuparea mult mai frecventa a locului din dreapta) si 2.0 pe spate unde nu prea am greutate in mod frecvent. Primele 'teste' sunt mai mult decat multumitoare, dar de asteptat altfel, avand aceleasi gume puse anul trecut si pe cealalta masina din semnatura. Deci recomand!
Comment
-
Si eu folosesc Debica frigo 2 si ma declar multumit de ele, m-a scos de cateva ori din niste situatii urate de tot, m-am oprit imediat, nici nu sau blocat rotile ca sa ma duc taras, cei cu, care eram in masina au crezut ca am abs. Am luat Debica pentru ca atat mi-a permis buzunarul la momentul respectiv si chiar nu imi pare rau.
Sent from my PMP3370B using Forum Runner
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postdar de iarna mi-as lua
continental ts850 care la ora asta sunt cotate ca cele mai bune, mult inaintea altora.
Cel mai recent test de anvelope a fost efectuat, ca în fiecare an, de ADAC, echivalentul ACR în Germania. Cunoscuta organizație germană a publicat rezultatele testelor de aderență pentru sezonul de iarnă cu cele mai populare cauciucuri de iarnă: 185/60 R15 și 225/45 R17. Testele de anvelope realizate de ADAC sunt apreciate de industria auto […]
Asa cum apare si pe site-ul oficial ADAC, diferentele intre cele 2 nu sunt mari:
Im ADAC Winterreifen Test werden die besten Reifen der verschiedenen Reifengrößen ermittelt. Welche Reifen haben sicheren Grip, welche sparen am meisten Sprit?
Originally posted by Kojak View PostContinentalurile de care spui nu sunt cu mult inaintea Dunlop-urilor de care spuneam mai sus. As zice ca sunt aproape la egalitate cf. testelor ADAC:
Cel mai recent test de anvelope a fost efectuat, ca în fiecare an, de ADAC, echivalentul ACR în Germania. Cunoscuta organizație germană a publicat rezultatele testelor de aderență pentru sezonul de iarnă cu cele mai populare cauciucuri de iarnă: 185/60 R15 și 225/45 R17. Testele de anvelope realizate de ADAC sunt apreciate de industria auto […]
Asa cum apare si pe site-ul oficial ADAC, diferentele intre cele 2 nu sunt mari:
http://www.adac.de/infotestrat/tests...cePageId=31821
Comment
-
Nu au obtinut "sehr gut" pentru ca le-a dezavantajat dimeniunea, din ce spun chiar in articol.
Daca nu cumva am inteles eu gresit semnificatia notelor date pe diferitele criterii, atunci nu vad cum a iesit Continental ts850 pe locul 1 cand GY UG8, ca astea ma intereseaza avandu-le pe masina, are note mai bune la toate capitolele, exceptand 'uscat'- la egalitate, si are si pret mai mic.
Note mai mici inseamna 'mai bun' sau cum?
Comment
Comment