Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • acolo eu am fost prostul, nu cauciucul
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • @vitriol,
      Merg puse eventual doar pe spate la vara.
      Parca nu le-as pune si pe fata.
      Nu cred ca se rigidizeaza indeajuns si tot senzatia ca esti "pa pateuri" o s-o ai cand franezi mai brutal pe temp. de 40grC plus la nivelu' asfaltului.
      Si ale mele Dunlop-uri intra in sezonu' 6, insa am si uzura destula pe ele ptr. niste gume de iarna, sunt relativ aproape de reperu' de uzura.
      Pana in primavara mai merg fara taine...da' la anu' pe vremea asta se cam impune un set nou...bineinteles tot de Dunlop.

      Comment


      • Skăndalescule, suna la 112.

        Kojak, n-o sa fac asa ceva. Am glumit.

        Sunt niste posturi de-ale mele pe forum-ul asta unde scriam ca niste anvelope de iarna folosite si depozitate corect pot tine chiar si 10 sezoane. Chiar asta am de gand sa fac, deoarece, deocamdata, se comporta foarte bine.

        Cand am fost sa le echilibrez, acum, in toamna, "inginerul licentiat in arta anvelopelor" reactioneaza ca si cand a luat foc casa: "hiiii! sefu' astea sunt din 2007, nu mai sunt bune! hai sa-ti dau niste gume bune din 2011". Am zis sa intru in jocul lui si ii spun sa mi le arate. Reactia mea: "tu ma iei la misto? nu vezi ca astea aproape au ajuns la martorul de uzura?". La care el, genial, "da sefu', da' astea sunt proaspete".
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • chiar era licentiat )

          Lasand gluma la o parte, eu am avut pe fata 4 ierni Dunlop winter sport m3. Daca in primele 3 ierni nu am avut ce sa le represez, in a 4 a am patit sa nu pot pleca de la un semafor aflat in panta. Le-am pus pe spate de 2 ierni desi uzura este minima, dar cauciucul este mult mai tare fata de Petlas snowmaster w651 ce le am pe fata (a 3-a iarna cu ele si de care sunt incantat, desi cand le-am luam aveam dubii mari in privinta lor).

          Din ce am observat eu, chiar daca anvelopa de iarna arata ca noua, dupa vreo 3 sezoane de iarna se intareste cauciucul si nu mai are acelasi randament. Deci care cumpara anvelope de iarna SH ....nu ii inteleg.
          Last edited by gigiman; 12 December 2013, 16:18. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • am patit sa nu pot pleca de la un semafor aflat in panta
            Nea Gigi, daca nu puteai pleca de la semafor, nu erau de vina anvelopele; poate aveai frana de mana trasa.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • ... sau soacra-n spate (greutate mare).
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • Bre, nu fiti tendentiosi...la Suceava iarna-i mai dura decat la Galati, Braila sau Bucuresti.

                Comment


                • Bre, nu fiti tendentiosi...la Suceava iarna-i mai dura decat la Galati, Braila sau Bucuresti.
                  Poti sa o mai zici odata.
                  Completez si eu: drumurile din nord de la munte nu seamana cu cele de campie.

                  Comment


                  • ...așa-i și nici iarna nu-i ca vara.
                    Acum, pe bune, și pe-aici sunt rampe foarte înclinate ce urcă de la Dunăre spre oraș, acesta fiind așezat pe o colină și e nașpa să le urci, dacă ai "norocul" să nu fi aruncat edilii cu nisip.
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Pana la urma PANTA e ceva, RAMPA, altceva; daca nici la vale nu merge, atunci nu-i de la anvelope.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • omu` a scris corect...rampa o urci si panta o cobori Don Iancu!
                        Keep walking...

                        Comment


                        • Eu cred că omu' a vrut să facă un spirit, dar nu prea m-am prins...
                          Da, RAMPA urcă, iar PANTA coboară. De acolo și expresia "coborâre-n pantă", chiar și la diverse sporturi de iarnă.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Originally posted by gigiman View Post
                            Lasand gluma la o parte, eu am avut pe fata 4 ierni Dunlop winter sport m3. Daca in primele 3 ierni nu am avut ce sa le represez, in a 4 a am patit sa nu pot pleca de la un semafor aflat in panta.
                            Eu am inteles ca nu putea pleca la...vale, din cauza anvelopelor.
                            Mai nea Gioni, matale stii carte ? Oricum vad ca mai multi nu s-au prins care-i faza cu rampa si panta.
                            Last edited by IancuMIC; 12 December 2013, 22:32.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • "mea culpa"...credeam ca amendamentul e pt vecinu` din BR !
                              Keep walking...

                              Comment


                              • Era o portiune de gheata. Ar fi prins bine sa fie soacra in masina, avea cine impinge.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google