Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din greseala ?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Nu e loc de greseli aici, cred ca ii trageau ceilalti de maneca, demult.
      Adica te numesti Conti si ceri >300 lei pe o anvelopa care franeaza mai prost (conform indicilor) decat una care e ~180 de lei (Debics Passio).
      Sigur aia de la Conti sunau la Debica.

      Comment


      • EH, anvelopa e un compromis, poate sta mai prost la franare pe uscat dar ùmai bine pe ud, sau rezistenta la uzura mai mare. Nu poti fi atat de categoric fara sa iei in calcul mai multe aspecte.
        Si la pret parca era vreo 220-250 de lei la 185/65/15 nu chiar 300 (vorbesc de eco contact 3 care l-au dezgustat pe dr mke nu de premium contact 3).
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Probabil.

          ContiEco 5 185/65 R15 88T are tot B indice pe umed, Conti Premium Contact 5 are in schimb indice A la aderenta pe umed.
          Ce nu am inteles de ce au aproximativ acelasi pret cele 2, Eco 5 si Premium Contact 5.

          Nu mai zic, EcoConti 3 avea pret mai mare decat EcoConti 5, probabil pentru nostalgicii care voiau aceeasi guma cu care venise masina.
          Last edited by mr.K; 1 September 2014, 11:21.

          Comment


          • Pretu mai depinde si de dealer nu doar de producator. Cand se schimba stocurile se mai ieftinesc etc.

            A avut cineva experiente neplacute cu Pirelli cinturato P1 verde in 185/65/R15? Actualele B250 au imbatranit si la iarna ma gandesc sa le inlocuiesc iar cele antementionate par ok.
            Last edited by einstein1984; 1 September 2014, 12:15. Reason: Automerged Doublepost
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Ce anvelope recomandati?
              CONTINENTAL CONTIWINTERCONTACT TS 850 88T
              HANKOOK WINTER I CEPT RS W442 88T
              PIRELLI WINTER SNOWCONTROL SERIE 2 88T
              DUNLOP WINTER RESPONSE 2 MS 84-T-CB67U1
              GOODYEAR ULTRA GRIP 9 MS 84-T-EB68U1

              Caut anvelope bune, am avut bf goodrich, si nu as dori ceva mai rau. Eu as lua dunlop dupa capul meu, am nevoie de un profil mai agresiv ptr catarare si aderenta foarte foarte buna pe zapada.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • In teste continental ts850 au iesit nr1.
                Pentru catarare si aderenta buna pe zapada trebuie lanturi.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Stau in Sacele. Am de urcat rampa de peste 10 grade... nu pot pune lanturi, am nevoie de o parere obiectiva la exemplele oferite mai sus de mine, de altele mai bune nu am bani, deci care este cea mai cea din cele enumerate mai sus
                  Pana acum un vot ptr conti.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Cauta testele ADACului, au sectiune separata pentru aderenta pe zapada afanata.
                    A avut cineva experiente neplacute cu Pirelli cinturato P1 verde in 185/65/R15? Actualele B250 au imbatranit si la iarna ma gandesc sa le inlocuiesc iar cele antementionate par ok.
                    Last edited by einstein1984; 1 September 2014, 12:34.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Pentru ce? Ii spunem noi ca, Conti rules ))))))))

                      TS850 au un suierat specific pe ud intre 60 si 80 pe accelerare. Cu timpul poate ajunge sa-ti placa.
                      Mie nu imi place ... dar nici nu le schimb.

                      Pe zapada afanata sunt la fel de ok ca si Sava Eskimo S3 pe care le-am avut anterior. Acolo conteaza mai mult desenul crampoanelor ca doar nu merge cu mai mult de 20-30km/h pe pante de 10% cu zapada afanata.
                      Last edited by madhorsefuzzy; 1 September 2014, 12:37.

                      Comment


                      • @mumus
                        intr-adevar, peste tot sun date conti ts850 ca fiind de departe cele mai bune.
                        nu cred ca aici iti poti forma o parere, avand in vedere ca nimeni n-a folosit mai mult de doua tipuri de anvelope de iarna, fiindca nu erau obligatorii.

                        Comment


                        • Einstein, sfatul meu este sa fugi de Pirelli. Singurele anvelope reusite de la ei sunt P Zero Nero (dar astea nu se fac in dimensiunea 185/65/15), in rest sunt niste esecuri totale.
                          Ei faceau anvelope bune odata demult, dar ceva s-a intamplat si au cam dat-o de gard.
                          Toate cunostintele mele care si-au luat Pirelli (indiferent de model) se plang de ele.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • GOODYEAR ULTRA GRIP 9 MS 84-T-EB68U1
                            Prea noi, nu cred ca le-a testat cineva de pe aici. Dar daca sunt macar la fel de bune ca UG7, merita cumparate.

                            DUNLOP WINTER RESPONSE 2 MS 84-T-CB67U1
                            Daca-s la fel de bune ca Dunlop Winter 1, merita cumparate.

                            Conti alea sunt la nivelul celorlalte 2.

                            Nu gresesti cu niciuna.

                            Daca vrei mai mult, Michelin Alpin.

                            Comment


                            • Buuuun, reducem lista la doua, conti sau dunlop, dunlopurile au C la consum, B la acvaplanare, conti are E la consum, C la acvaplanare.

                              Profilu contiului imi place mai mult, seamana cu cel al lui bf goodrich detinute anterior, alea statea pe viraje excelent, dar la porniri in rampa stateau mai prost decat debica frigo1.


                              Are, a avut, condus cineva conti sau dunlop? (La conti am auzit deja o parere)
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Ca posesor de Conti iti zic sa mergi pe dunlop pentru porniri din rampa. Pare mai adecvat profilul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google