Ce, n-ai auzit de flanc de rulare?
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Fa un curs de dinamica autovehiculelor la facultate si o sa intelegi. Aderenta e data de cum se deformeaza pneul si se lipeste de sol (histerezis, treburi din astea); un pneu cu flancuri moi se deformeaza mai mult.
De flancul anvelopei am auzit, de flanc de rulare nu. Ca nu rulezi pe flanc decat daca ai pana sau e motoreta.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
-
Originally posted by mr.K View PostNDL. flancul e partea laterala.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostAderenta e data de cum se deformeaza pneul si se lipeste de sol (histerezis, treburi din astea); un pneu cu flancuri moi se deformeaza mai mult.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Salutare tuturor! Aș vrea să achiziționez două cauciucuri de iarnă. Momentan am două Sava Insa Turbo de vreo doi ani, acceptabile, zic eu. M-ar interesa ceva în zona de preț 170-200 de lei. Din tot ce am văzut pe net, m-ar atrage Kumho IZEN KW23 185/65 R15 88T. Am citit că sunt făcute în Coreea și că ar veni standard pe mașinile coreene. Oamenii se declară mulțumiți. Consultând un clasament al cauciucurilor de iarnă, am aflat că sunt apreciate (și în sfera mea de preț) cele de la Barrum Polaris 2. De lăsat nu ar fi nici Sava Eskimo 3, am înțeles că și ele sunt bune. Ce îmi recomandați dintre cele trei enumerate? Aveți alete sugestii? Mulțumesc.
Comment
-
eu zic ca barum, nu. mai de graba sava eskimo 3 sau astea...
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostCandva am spus ca iarna las un pic mai moi anvelopele, tocmai pentru cele subliniate mai sus. Unii au invocat probleme de fizica, etc; in general nu mergem PRIN zapada, ci PE zapada, asa ca prefer o aderenta sporita in ciuda unei oarecari rezistente la inaintare, oricum insesizabila.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment