If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
adevarul e ca ursamajor avea dreptate. nu poti lua un model mai prost de anvelope (energy 3a) si sa generalizezi. adica o lume intreaga e proasta fiindca michelin e in top cu anvelopele sale, iar "iluminarea" vine de la bucuresti, de la LC, care e singurul loc unde s-a inteles ca michelinurile sunt proaste ?!
La maşina mea pe acelaşi colant cu presiuni recomandate de către producător, apare în plus şi o presiune ECO: 2,2 bar faţă, 2,4 bar spate.
Am să-i fac o poză cu prima ocazie.
adevarul e ca ursamajor avea dreptate. nu poti lua un model mai prost de anvelope (energy 3a) si sa generalizezi. adica o lume intreaga e proasta fiindca michelin e in top cu anvelopele sale, iar "iluminarea" vine de la bucuresti, de la LC, care e singurul loc unde s-a inteles ca michelinurile sunt proaste ?!
doamne fereste, nu am generalizat.
daca te intorci la postul ala o sa vezi si pilot sport acolo... pe 17". daca si pilot sport sunt un model prost/entry...
eu nu am zis ca sunt anvelope proaste, dimpotriva.
am fost foarte multumit de performantele din sezonul rece ale alpin 3, nu am zis nimic niciodata de alpin 4.
doar ca ambele seturi au facut aceiasi chestie, in acelasi moment. au crapat ca dracu.
acum, dupa ce am vazut cu ochii mei faza cu crapaturile la atatea persoane, m-am trezit ca si ale mele fac la fel, sper ca intelegi ca parerea mea este batuta in cuie si nu mai dau banii pe michelin.
iluminarea nu vine de la bucuresti, iluminarea vine de la utilizatorii care in conditiile in care au doua seturi de anvelope (iarna/vara) se trezesc ca dupa 3-4 ani si maxim 20.000 km au niste anvelope care au costat premium dar arata ca unele de 10 ani vechime.
personal nu m-am mai simtit in siguranta cu anvelopele alea.
Nici vorba, sau cel putin greu de resimtit asa ceva, in conditiile specifice unui carosabil de iarna.
Eu as putea sa va spun ca doar masina "simte" diferenta aia de 02.bari. ; se "aseaza" cu cca 2mm pe carosabil.
Te rog incearca si vorbim dupa.
Pai eu ti-am scris despre comportamentul masinii fix dupa ce am simtit eu. Asta pentru ca am citit si eu pe net "recomandarile", dar dupa ce am testat, am ajuns la concluzia ca nu e bine asa.
Ma gandesc totusi ca aia de-au proiectat automobilul si au venit cu recomandarea de 2.0 si 2.2 bar, au avut niste teste in spate care i-au condus la rezultatul asta, altfel puteau sa spuna: fata - intre 1.8 si 2.2, spate - intre 2.0 si 2.4 bar, iar fiecare mergea dupa cum avea placerea. Mai mult decat atat: acum exista o norma europeana care spune ca masinile trebuie sa aiba un sistem de monitorizare a presiunii pneurilor, care sa-l informeze pe sofer cand presiunea scade sub cea recomandata. Sau poate nu s-au gandit la sezonul de iarna...
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Hai mai Vitri, chiar n-am dorit sa despicam firul in 4 si sa invocam directive UE.
Problema e simpla; cand nu mai poti pleca de pe loc, pe un carosabil inghetat, desumfla un pic anvelopele si iti garantez ca vei putea pleca; asta-i toata filozofia.
In momentul asta am 2.0 pe fata la anvelopele de iarna.
...
Nu sunt recomandari; nici macar sfaturi. Pur si simplu spun cum fac eu.
Candva am spus ca iarna las un pic mai moi anvelopele[...] in general nu mergem PRIN zapada, ci PE zapada, asa ca prefer o aderenta sporita in ciuda unei oarecari rezistente la inaintare, oricum insesizabila.
Problema e simpla; cand nu mai poti pleca de pe loc, pe un carosabil inghetat, desumfla un pic anvelopele si iti garantez ca vei putea pleca; asta-i toata filozofia.
daca tot filozofam pe tema asta...pleci cu a 2-a sau/si cu balans, nu-i nevoie sa te dai jos din masina si sa desumfli caucioacili.
Mergea la fel si cu 1.9/2.1, si cu 2.0/2.2.
CU Barum le lasam la 1.9/2.1 , cu Dunlop preferam sa fie mai tari un pic, avea guma aderenta mai buna decat Barum-urile cu care venise masina.
E vreo problema daca montez jantele/cauciucurile de iarna fara acei senzori minune ai TPMS?Nu am umblat sa setez presiunea in pneuri in C.B. asa ca ma gandesc ca nu ar fi o problema..Sau gresesc?
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment