Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adevarul e ca ursamajor avea dreptate. nu poti lua un model mai prost de anvelope (energy 3a) si sa generalizezi. adica o lume intreaga e proasta fiindca michelin e in top cu anvelopele sale, iar "iluminarea" vine de la bucuresti, de la LC, care e singurul loc unde s-a inteles ca michelinurile sunt proaste ?!

    Comment


    • Originally posted by Ampt View Post
      La maşina mea pe acelaşi colant cu presiuni recomandate de către producător, apare în plus şi o presiune ECO: 2,2 bar faţă, 2,4 bar spate.
      Am să-i fac o poză cu prima ocazie.
      Poza promisă
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by B997NDL View Post
        adevarul e ca ursamajor avea dreptate. nu poti lua un model mai prost de anvelope (energy 3a) si sa generalizezi. adica o lume intreaga e proasta fiindca michelin e in top cu anvelopele sale, iar "iluminarea" vine de la bucuresti, de la LC, care e singurul loc unde s-a inteles ca michelinurile sunt proaste ?!
        doamne fereste, nu am generalizat.
        daca te intorci la postul ala o sa vezi si pilot sport acolo... pe 17". daca si pilot sport sunt un model prost/entry...
        eu nu am zis ca sunt anvelope proaste, dimpotriva.
        am fost foarte multumit de performantele din sezonul rece ale alpin 3, nu am zis nimic niciodata de alpin 4.
        doar ca ambele seturi au facut aceiasi chestie, in acelasi moment. au crapat ca dracu.
        acum, dupa ce am vazut cu ochii mei faza cu crapaturile la atatea persoane, m-am trezit ca si ale mele fac la fel, sper ca intelegi ca parerea mea este batuta in cuie si nu mai dau banii pe michelin.

        iluminarea nu vine de la bucuresti, iluminarea vine de la utilizatorii care in conditiile in care au doua seturi de anvelope (iarna/vara) se trezesc ca dupa 3-4 ani si maxim 20.000 km au niste anvelope care au costat premium dar arata ca unele de 10 ani vechime.
        personal nu m-am mai simtit in siguranta cu anvelopele alea.

        Comment


        • Originally posted by Ampt View Post
          Poza promisă
          la tine vad ca dau doar pe 15'. la mine apar si pe 14". astia nu mai stiu de ei. aceleasi masini, difera doar "euro", 4 si 5.

          @skd_ozenel.
          asta mai depinde si de depozitarea anvelopelor cat timp nu sunt folosite.

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            la tine vad ca dau doar pe 15'. la mine apar si pe 14". astia nu mai stiu de ei. aceleasi masini, difera doar "euro", 4 si 5.
            Aşa se întâmplă când schimbi tipografia.

            Comment


            • SI omologarea s-a schimbat.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Nici vorba, sau cel putin greu de resimtit asa ceva, in conditiile specifice unui carosabil de iarna.
                Eu as putea sa va spun ca doar masina "simte" diferenta aia de 02.bari. ; se "aseaza" cu cca 2mm pe carosabil.
                Te rog incearca si vorbim dupa.
                Pai eu ti-am scris despre comportamentul masinii fix dupa ce am simtit eu. Asta pentru ca am citit si eu pe net "recomandarile", dar dupa ce am testat, am ajuns la concluzia ca nu e bine asa.
                Ma gandesc totusi ca aia de-au proiectat automobilul si au venit cu recomandarea de 2.0 si 2.2 bar, au avut niste teste in spate care i-au condus la rezultatul asta, altfel puteau sa spuna: fata - intre 1.8 si 2.2, spate - intre 2.0 si 2.4 bar, iar fiecare mergea dupa cum avea placerea. Mai mult decat atat: acum exista o norma europeana care spune ca masinile trebuie sa aiba un sistem de monitorizare a presiunii pneurilor, care sa-l informeze pe sofer cand presiunea scade sub cea recomandata. Sau poate nu s-au gandit la sezonul de iarna...
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • La sub 2.0 atm se vede cum anvelopa face burta cam mare, eu zic ca se si toceste aiurea, mai mult pe lateralele benzii de rulare.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Hai mai Vitri, chiar n-am dorit sa despicam firul in 4 si sa invocam directive UE.
                    Problema e simpla; cand nu mai poti pleca de pe loc, pe un carosabil inghetat, desumfla un pic anvelopele si iti garantez ca vei putea pleca; asta-i toata filozofia.
                    In momentul asta am 2.0 pe fata la anvelopele de iarna.
                    ...
                    Nu sunt recomandari; nici macar sfaturi. Pur si simplu spun cum fac eu.

                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    Candva am spus ca iarna las un pic mai moi anvelopele[...] in general nu mergem PRIN zapada, ci PE zapada, asa ca prefer o aderenta sporita in ciuda unei oarecari rezistente la inaintare, oricum insesizabila.
                    Last edited by IancuMIC; 30 October 2014, 12:25.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Problema e simpla; cand nu mai poti pleca de pe loc, pe un carosabil inghetat, desumfla un pic anvelopele si iti garantez ca vei putea pleca; asta-i toata filozofia.
                      daca tot filozofam pe tema asta...pleci cu a 2-a sau/si cu balans, nu-i nevoie sa te dai jos din masina si sa desumfli caucioacili.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        presiunea e fix idem, doar la vanuri e mai mare parca, desi alea au anvelope C.
                        Tocmai, ca nu e fix aceeasi, la 1.4 scrie altceva, anume 1.9 cu 2.1 pentru 185/65/15.
                        Attached Files

                        Comment


                        • mama lor de usi, in Dialogys erau mereu 2 bari.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Mergea la fel si cu 1.9/2.1, si cu 2.0/2.2.
                            CU Barum le lasam la 1.9/2.1 , cu Dunlop preferam sa fie mai tari un pic, avea guma aderenta mai buna decat Barum-urile cu care venise masina.
                            Last edited by mr.K; 30 October 2014, 15:54.

                            Comment


                            • 1.9 cu 2.1 au Loganurile din 2004-2005. Poate chiar si unele din 2006.
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment


                              • E vreo problema daca montez jantele/cauciucurile de iarna fara acei senzori minune ai TPMS?Nu am umblat sa setez presiunea in pneuri in C.B. asa ca ma gandesc ca nu ar fi o problema..Sau gresesc?
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google