adevarul e ca ursamajor avea dreptate. nu poti lua un model mai prost de anvelope (energy 3a) si sa generalizezi. adica o lume intreaga e proasta fiindca michelin e in top cu anvelopele sale, iar "iluminarea" vine de la bucuresti, de la LC, care e singurul loc unde s-a inteles ca michelinurile sunt proaste ?!
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Ampt View PostLa maşina mea pe acelaşi colant cu presiuni recomandate de către producător, apare în plus şi o presiune ECO: 2,2 bar faţă, 2,4 bar spate.
Am să-i fac o poză cu prima ocazie.Attached Files
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postadevarul e ca ursamajor avea dreptate. nu poti lua un model mai prost de anvelope (energy 3a) si sa generalizezi. adica o lume intreaga e proasta fiindca michelin e in top cu anvelopele sale, iar "iluminarea" vine de la bucuresti, de la LC, care e singurul loc unde s-a inteles ca michelinurile sunt proaste ?!
daca te intorci la postul ala o sa vezi si pilot sport acolo... pe 17". daca si pilot sport sunt un model prost/entry...
eu nu am zis ca sunt anvelope proaste, dimpotriva.
am fost foarte multumit de performantele din sezonul rece ale alpin 3, nu am zis nimic niciodata de alpin 4.
doar ca ambele seturi au facut aceiasi chestie, in acelasi moment. au crapat ca dracu.
acum, dupa ce am vazut cu ochii mei faza cu crapaturile la atatea persoane, m-am trezit ca si ale mele fac la fel, sper ca intelegi ca parerea mea este batuta in cuie si nu mai dau banii pe michelin.
iluminarea nu vine de la bucuresti, iluminarea vine de la utilizatorii care in conditiile in care au doua seturi de anvelope (iarna/vara) se trezesc ca dupa 3-4 ani si maxim 20.000 km au niste anvelope care au costat premium dar arata ca unele de 10 ani vechime.
personal nu m-am mai simtit in siguranta cu anvelopele alea.
Comment
-
-
Originally posted by IancuMIC View PostNici vorba, sau cel putin greu de resimtit asa ceva, in conditiile specifice unui carosabil de iarna.
Eu as putea sa va spun ca doar masina "simte" diferenta aia de 02.bari. ; se "aseaza" cu cca 2mm pe carosabil.
Te rog incearca si vorbim dupa.
Ma gandesc totusi ca aia de-au proiectat automobilul si au venit cu recomandarea de 2.0 si 2.2 bar, au avut niste teste in spate care i-au condus la rezultatul asta, altfel puteau sa spuna: fata - intre 1.8 si 2.2, spate - intre 2.0 si 2.4 bar, iar fiecare mergea dupa cum avea placerea. Mai mult decat atat: acum exista o norma europeana care spune ca masinile trebuie sa aiba un sistem de monitorizare a presiunii pneurilor, care sa-l informeze pe sofer cand presiunea scade sub cea recomandata. Sau poate nu s-au gandit la sezonul de iarna...sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Hai mai Vitri, chiar n-am dorit sa despicam firul in 4 si sa invocam directive UE.
Problema e simpla; cand nu mai poti pleca de pe loc, pe un carosabil inghetat, desumfla un pic anvelopele si iti garantez ca vei putea pleca; asta-i toata filozofia.
In momentul asta am 2.0 pe fata la anvelopele de iarna.
...
Nu sunt recomandari; nici macar sfaturi. Pur si simplu spun cum fac eu.
Originally posted by IancuMIC View PostCandva am spus ca iarna las un pic mai moi anvelopele[...] in general nu mergem PRIN zapada, ci PE zapada, asa ca prefer o aderenta sporita in ciuda unei oarecari rezistente la inaintare, oricum insesizabila.Last edited by IancuMIC; 30 October 2014, 12:25.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostProblema e simpla; cand nu mai poti pleca de pe loc, pe un carosabil inghetat, desumfla un pic anvelopele si iti garantez ca vei putea pleca; asta-i toata filozofia.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View Postpresiunea e fix idem, doar la vanuri e mai mare parca, desi alea au anvelope C.Attached Files
Comment
Comment