Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru aliaj șuruburile au conul sub formă de șaibă, pentru tablă conul e fix, conicitatea diferă.

    Oricum aveai deja 4 șuruburi de la rezervă(care au și cod pe pungă) îți mai trebuiau 12.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Uite mai in detaliu, sa vorbim pe imagini
      Attached Files
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • Care este ideea cu valva in sus? Sincer sa fiu, e prima data cand aud asa ceva.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Probabil sa nu calci pe ea daca iti scapa talpa de pe cheie.

          Comment


          • Eh, cine naiba citeste manualul ca sa dea jos o roata? merge si asa ce conteaza cum se aseaza janta pe butuc .
            Am pus surubul cu gat fix pe jantele de tabla si no problems. Conicitatea e idem.
            Last edited by einstein1984; 5 November 2014, 16:08.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Cum cine, mecanicii de la reprezentanta.

              Comment


              • Poate e un ventil mai special, fără arc, ce etanșează prin presiunea din anvelopă. Dacă montezi roata cu ventilul în sus, chit că e desumflată, ventilul tot va etanșa(fizică elementara).

                Același sistem e întâlnit la camerele de bicicleta(presta/schraeder cu ventil automat).
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Stiu...am vazut si eu detaliul acela...inca nu m-am dumirit
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • @t0rquemada: La mine surubul de la aliaj are conul fix si la fel au conul fix si suruburile comandate. Atasat e surubul de la roata de aliaj, cum a venit din fabrica
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • Ală e șurub pentru tablă, nu pentru aliaj.

                      Dacă ai avut jante de aliaj din fabrică, șuruburile originale au avut semne cu vopsea galbenă și verde?
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Sincer, nu stiu, fiindca acesta e singurul surub ce l-am desfacut ca sa vad cum arata. Semnele pe unde ar trebui sa fie ? Pe filet ? Jantele de aliaj sunt din fabrica, asa a venit masina, nu le-am montat eu ulterior.
                        sigpic

                        Comment


                        • Pe capul pe care pui cheia.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • O sa ma uit cat de curand posibil si anunt ce descopar.
                            sigpic

                            Comment


                            • La x52 ai
                              pentru jante de aliaj
                              surub de capac roa 402227272R 4,40e+tva , gri, cheie de 17.

                              pentru jante de tablă
                              surub de roata 402226088R 2,76e+tva, gri, cheie de 17

                              Soluția cea mai simplă ar fi să-ți cumperi suruburi pentru aliaj, iar setul existent de suruburi sa-l folosești pe table.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Da, numai ca in momentul de fata am 2 seturi pentru tabla Si acuma nu mai dau aproape 100 de euro pentru un set de aliaj. O sa vad cum se desfac, masina are deja vreo 6500 de km cu configuratia actuala de suruburi. Vad la primavara ce fac. Eventual o sa trec pe la dealer sa ii trag de maneca sa vada si ei cum se poate sa primesc masina cu suruburi pt janta de tabla cand eu am janta de aliaj. Drept e ca la preluare nici prin gand nu mi-a trecut sa verific suruburile.

                                Oricum imi notez codurile. Multumesc t0rquemada.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google