Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by einstein1984 View Post
    poate vroia sa scrie 65
    Da, 65, ai dreptate, scuze!

    Comment


    • Merge masina si cu 185/65/R15 ca doar asa merg toate loganurile. Ba chiar talon mai mare la anvelopa absoarbe socuri mai bine (ca stim cum sunt drumurile dupa zapada). Stai linistit ca nu zbori de pe drum.
      In plus, fiind mai ieftine, alegrea e simpla.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Am inteles. :-) Thanks. :-)

        Comment


        • Originally posted by MAVERICK_SS View Post
          Da, numai ca in momentul de fata am 2 seturi pentru tabla Si acuma nu mai dau aproape 100 de euro pentru un set de aliaj. O sa vad cum se desfac, masina are deja vreo 6500 de km cu configuratia actuala de suruburi. Vad la primavara ce fac. Eventual o sa trec pe la dealer sa ii trag de maneca sa vada si ei cum se poate sa primesc masina cu suruburi pt janta de tabla cand eu am janta de aliaj. Drept e ca la preluare nici prin gand nu mi-a trecut sa verific suruburile.

          Oricum imi notez codurile. Multumesc t0rquemada.
          Poti folosi prezoanele pe ambele tipuri de jante fara nici un risc,cu ani in urma se faceau prezoane separat intradevar,si eu am jantele originale cu aceleasi prezoane de tabla ca in imagine.Am intrebat prin prieteni cu jante originale si la fel,am fost la service Dacia si mi-au spus ca din 2011 vin doar cu un singur tip de prezoane si ca nu sunt probleme daca se folosec pe ambele tipuri de jante,nu s-a gresit cu nimic la montaj,doar astea se pun.

          Comment


          • Multumesc @portocala611 pentru lamuriri. Intr-adevar am mai citit pe alte forumuri ca se folosesc acelasi tip de suruburi atat pentru aliaj cat si pentru tabla.
            sigpic

            Comment


            • anvelope riken are cineva? poate sa dea o parerea?
              http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

              Comment


              • Eu am impresia ca nu de mult au inceput sa faca cu prezoane separat dim moment ce se folosesc si in ziua de azi.
                sigpic

                Comment


                • Care era totusi MOTIVUL pentru care se foloseau prezoane diferite?
                  Care era explicatia TEHNICA?
                  Apoi:
                  Ce s-a schimbat la jantele de tabla/aliaj ancat acum se pot folosi aceleasi prezoane? Si...care aceleasi, alea cu guler sau alea fara?

                  P.S. Folosesc CHROME...

                  Comment


                  • intr-adevar, prezoanele de "chrome" arata mai bine.
                    poate e mai ieftin si pentru dacia sa foloseasca un singur tip de prezoane.

                    Comment


                    • Daca esti atent ai sa observi ca cele pentru aliaj au o saiba.
                      Exista si o explicatie tehnica dar nu stau sa caut acum ca nu ma intereseaza.
                      sigpic

                      Comment


                      • Stiu ca alea au o "saiba", un "guler" conic...Da' DE CE? De aia am pus eu intrebarea, fiindca raspunsul ar lamuri problema tipului de prezon recomandat pt. jante de aliaj.
                        Folosirea aceluiasi tip de prezon, adica a celui "normal", "fara saiba"...are o singura justificare, si anume aceea romaneasca "Merge si asa..."

                        Comment


                        • Singura explicatie e ca jantele de aliaj de L2 suporta prezoanele pentru jantele de tabla, fata de jantele de aliaj de pe Logan 1.

                          Comment


                          • Nu cred ca suporta din moment ce au prezoane cu seibi si la rezerva iti dau prezoane pentru rezerva de tabla
                            sigpic

                            Comment


                            • saibele alea (nu "seibi" ) au rolul de a face un prezon pentru table, cu conicitate mai mica, s[ mearga si pe aliaje, unde e nevoie de o conicitate mai mare. te referi la cele de logan ca au "seibi", nu ? fiindca eu am prezoane aftermarket si n-au asa ceva, si nici n-am vazut asta la alte m[rci de masini.

                              Comment


                              • Eu sunt mai de la tara si suna mai frumos pentru mine seibi sau sheibi sa fiu in pas cu moda

                                Hai ca am dezlegat misterul la Logn cel putin.
                                Si unule si celelate prezoane nu ai SAIBE dar unele sunt mai lungi respectiv cele pentru aliaj deoarece sunt mai groase in carne fata de cele de tabla care sunt mai subtiri.
                                Last edited by stoicanu; 11 November 2014, 17:56. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google