Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La al meu L52 cu Pack Look(jante aliaj+geamuri electrice spate) din fabrică, am șuruburi cu "șaibă" și 1 set de 4 șuruburi normale pentru rezervă.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • La fel am primit si eu, prezoane pentru rezerva, care e din din tabla.
      Dupa parerea mea saiba conica de la prezoane, are rolul de a proteja prelucrarea la jantele din aliaj, in cazul strangerii.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Sa incerc sa va ofer si eu un plus de explicatie

        Masina mea a fost predata cu 16 pc suruburi tip pentru jante aliaj (cu saibe conice).
        Masina tatalui (identica la nivel de dotari), a fost primita cu 16 pc suruburi tip pentru jante de tabla.

        Nu am stiut care ar fi diferenta pana ce am incercat sa desfiletez un surub de la el. Groaznic!
        Ce se intamplase? Data fiind suprafata de contact (directa!) intre surub (fara saiba!) si orificiul alezat al jantei de aliaj, forta de frecare, la care se adauga si ceva oxid...spun totul.
        La mine intotdeauna m=am jucat cu suruburile dedicate, cu acele saibe.
        Asadar: la janta de tabla, este mult mai mica suprafata de contact, decat la cele din aliaj.

        In primele livrari si-au dat seama de niste erori, cazul de mai sus este una (precum inchiderea idioata de la capota veche, multi ramand cu cheia in portbagaj, neavand posibilitatea, pe loc, de a o deschide, apasand pe vreun buton al acesteia..)
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • Da; la prezoanele cu saiba, acestea nu "musca" din alejaj ci se invart in interiorul saibei. Priviti gaurile de prindere al jantelor din tabla si observati cum arata locul unde vine fixat prezonul.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Si eu merg pe ultimele 2 explicatii ale colegilor, cam pe acelas principiu:
            surubul este din otel iar janta fiind din aluminiu (ca baza), ar produce o uzura, sau ar "musca" din materialul mai moale + cele adaugate deja de colegi.
            ex:
            Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
            Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

            Comment


            • ...La mine surubul de la aliaj are conul fix si la fel au conul fix si suruburile comandate. Atasat e surubul de la roata de aliaj, cum a venit din fabrica
              In concluzie, prezoanele fara saiba cu care se livreaza L2 echipat cu jante de aliaj, vor freca si uza marginea gaurilor din janta?
              Naspa...

              Comment


              • Si ambitionul meu avea suruburi cu con fix... si merg si pe aliaj si pe tabla.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Din fabrica or fi fost cu saiba.
                  Dar daca dupa atatia ani nu ti-au uzat jantele, e ok.

                  Comment


                  • Nu cred ca avea motiv fostul propietar sa le schimbe, nu avea roti de iarna. Am o janta in portbagaj, os a merg sa-i fac o poza la alezajul ala.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Niste bani incasati in plus pe prezoanele de aliaj, roti de iarna o fi avut dar le-a vandut tot separat.

                      Comment


                      • Nu e cazul, omul m-a chemat dupa cateva saptamani sa-mi dea husele masinii spalate, niste aparatori de noroi, un creion retus. Si Dr mke pe prestij a avut suruburi fara guler....
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Usor-usor...vin explicatiile tehnice si (mai greu) incepe lumea sa priceapa cum e treaba cu prezoanele.

                          Comment


                          • Cam asa arata la mine, ar fi trebuit niste vaselina din cand in cand insa nu mi se par deformate rau. S-a luat lacul din loc in loc dar au si ele o varsta si un nr de demontari la activ.
                            Attached Files
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Deci orice janta de aliaj OEM/aftermarket trebuie montata cu prezoane cu saiba?

                              La masinile care au piulite si nu prezoane, piulitele au ele saiba respectiva?

                              Comment


                              • Cand am cumparat jantele de aliaj mi-au dat prezoane pentru ele insa erau simple, fara saiba.
                                cred ca e important sa se potriveasca la con
                                Acu le folosesc si la table ca mi-a fost lene sa le schimb...stranse la cuplu pentru table si aia e ...
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google