BFGoddrich nu sunt marca ieftina. Nu sunt nici cea mai scumpa dar are Michelin altele mai amarate gen Kleber.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hmm, din ce mi-aduc aminte am dat în jur de 200 de lei pe bucată, parcă, din Metro, e adevărat erau la o promoție cu reducere mare. Față de 330/buc cât m-au costat Alpin A4 zic eu că sunt ieftine destul. Cred că sub 200 lei sunt doar alea reșapate...Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
O intamplare cu anvelope de vara.
Am luat masina de la dealer cu anvelope de vara Comtinental dupa 20.000 km am avut ghinionul sa tai una din ele si a trebuit sa cumpar un noua deoarece nu am vrut sa folosesc rezerva.
Dupa o vara de folosire intensa (30-40.000 km) anvelopa mai noua din toate punctele de vedere (nr.de km si an de fabricatie) era vizibil mai uzata decat cea de echipare originala si era acelas tip marca si model.
Inclin sa cred ca si la anvelope este loterie.sigpic
Comment
-
BF Goodrich nu intra in categoria mentionata de mine. Ba chiar le iau in calcul pentru la primavara cand trebuie sa-mi iau un set de anvelope de vara. Dunlop-urile de pe fata s-au uzat foarte tare pe exteriorul exteriorul si interiorul benzii de rulare, iar pe carosabil umed le simt ca si cum as merge in derapaj controlat chiar si la 50 km/h in linie dreapta. In plus de asta, au DOT 0507, asa ca le ajunge.
Din categoria aia de "ieftinaciuni", cu care sincer n-as avea curaj sa merg, fac parte: Imperial, Tigar, Viking, Riken, Minerva, etc. Asta o spune unu' care a aruncat Kormoranele de fabrica dupa 1000km. Nu e o senzatie prea placuta sa te trezesti pe contrasens pe drumul dintre Posada si Sinaia, intr-o curba luata cu 40 km/h pe un carosabil umed.
Am de ales intre:
- Michelin Energy Saver
- ContiPremiumContact 5
- Uniroyal RainExpert
- BF Goodrich G GripsigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostO intamplare cu anvelope de vara.
Am luat masina de la dealer cu anvelope de vara Comtinental dupa 20.000 km am avut ghinionul sa tai una din ele si a trebuit sa cumpar un noua deoarece nu am vrut sa folosesc rezerva.
Dupa o vara de folosire intensa (30-40.000 km) anvelopa mai noua din toate punctele de vedere (nr.de km si an de fabricatie) era vizibil mai uzata decat cea de echipare originala si era acelas tip marca si model.
Inclin sa cred ca si la anvelope este loterie.
In industria auto este stiut faptul ca anvelopele de prima echipare au o durata de viata dubla, repet dubla fata de acelasi model cumparat aftermarket.
Deci ceea ce ai patit tu nu este loterie ci este normalitate. Ai comparat anvelopele din fabrica cu unele aftermarket (acelasi producator/model/indici) si a iesit rezultatul corect.
Treaba e confirmata de un coleg care a lucrat ca IT-ist la fabrica de anvelope Pirelli de la Craiova.
Comment
-
Daca primesti o comanda de 1.000.000 bucati sau 2.000.000 bucati s-ar putea sa iei in considerare sa "te chinui".
Tu zici ca la colegul stoicanu e o intamplare. Eu zic ca e normalitate. In general lumea nu cumpara exact aceleasi anvelope cu care a venit masina la schimb pentru a fi multe pareri in privinta asta.
Comment
-
Eu am avut Barum pe masina, apoi rezerva (de prima echipare)+ o anvelope Barum (aftermarket) s-au comportat la fix fel, rulaj si eficienta.
Pe o Octavia venita cu Matador, s-a montat tot Matador al 2-lea rand de anvelope, acelasi comportamen, uzura etc.
Dacia cel putin folosea vreo 3-4 tipuri d eanvelope, deci comanda de 1 milion de anvelope pica, aia montau pe masina fix ce el cadea in mana din depozitele fabricantilor marcilor agreate de Dacia, Kormoran, Barum, Montana, Matador, Continental si mai tarziu Michelin si Goodyear de alea naspa.
Comment
-
Last edited by B997NDL; 13 November 2014, 11:43.
Comment
-
Despre Nexen stie cineva ceva? De vara ma intereseaza
Cumpara Anvelope vara Vredestein Sportrac 5 195/45 R16 84v Ranforsat de la Autobon. Avem acces la stocuri de peste 1 milion de cauciucuri auto de la 40 companii producatoare.
Dupa clasificarile vietii este mai bun decat http://www.anvelope-autobon.ro/anvel...-45-r16-16001/
De fapt, Toyo Proxes T1R ar fi o mizerie infecta daca ma iau dupa aceste note...Last edited by dsign; 13 November 2014, 11:48.
Comment
-
vad ca au un singur review, dar le lauda nevoie mare.
Will the Nexen N Fera SU4 suit your car? Find the best tyre for your car read 73 reviews for the Nexen N Fera SU4 and compare to other Ultra High Performance tyres at tyre reviews
" Given 90% (breakdown) while driving a Citroen Xsara (195-55-15-H)
Driving on mostly town for 2,000 average miles
6 months ago I bought Nexen N'Fera SU4 tyres for Citroe'n Xsara after having read positve reviews on internet and tests in car magazins.
I must say that these tyres grip really well in the dry and maybe even better in the wet. Very comfortable and quite tyres due to soft compaund. Much better than Fulda Carat Progresso that had before."
promotii la baietii astia.
Comment
-
Ei lasa ca si Toyo erau super laudate! Pe 17" au tinut o singura vara, cumparate de noi, fabricate in acelasi an.
In urmatoaea vara le-am pus pe masina doar asa, ca sa le am, ca daca puneam o frana la juma de pedala blocam toate rotile.
Ma gandeam ca daca tot asa de putin merg cu niste anvelope de vara, macar sa dau mai putini bani pe ele.
Comment
Comment