Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
    Nu este loterie.
    In industria auto este stiut faptul ca anvelopele de prima echipare au o durata de viata dubla, repet dubla fata de acelasi model cumparat aftermarket.

    Deci ceea ce ai patit tu nu este loterie ci este normalitate. Ai comparat anvelopele din fabrica cu unele aftermarket (acelasi producator/model/indici) si a iesit rezultatul corect.

    Treaba e confirmata de un coleg care a lucrat ca IT-ist la fabrica de anvelope Pirelli de la Craiova.
    Bullshit, ce marcaj au pe ele alea "de prima echipare " ca diferenta fata de alea aftermarket?" De ce ar vrea renault sa te tina gumele si sa nu cumperi altele tot de la ei?
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Cine mai cumpara de la ei?
      sigpic

      Comment


      • Ai fi uimit, ca nu tin ei o tona de anvelope in showroom degeaba. MCVurile politiei, alte flote, clienti care nu stau pe forum sa vada care e mai bun sau mai ieftin ci o duc la service si zic sunt uzate, schimba-le.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Cand au oferte, preturile la reprezentante nu sunt mai mari decat la magazine. Concret, Continental TS850 cumparate la pret normal pentru un Duster, iarna trecuta.
          Aia de la Vadrexim de exemplu doar nu dau anvelopele la juma' de pret, daca ma uit acum pe site-ul lor, cele mai iubite anvelope de iarna de catre loganisti, Frigo 2, costa tot cat in Carrefour.
          Chilipir gasesti doar rar, la oferte gen 3+1, DOT de 2-3 ani.
          Last edited by mr.K; 13 November 2014, 13:36.

          Comment


          • tin sa dau dreptate colegului.am avut barum si am faqt 120000 de km cu ele si tot mai mergeau dar erau prea vechi.a mai facut cineva atatia km cu o anvelopa aftermarket.sa nu mai vorbim de piesele luate de origine care tot nu tin cat cele originale

            Comment


            • 120 k cu Barum? Ale mele, dupa 60k erau aproape de martorul de uzura.
              Iti cam plac slick-urile.
              Ori esti prea zgarcit si iti pui viata in pericol cu niste gume ce nu-s stralucite nici cand sunt noi.

              Comment


              • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                Ce treadwear aveau cele Toyo?

                Ce CE ??? Vorbeste bre fremos!
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Concret, Continental TS850 cumparate la pret normal pentru un Duster, iarna trecuta.
                  .
                  TS850 nu se produc in 215/65/R15 cat are dusterul http://www.conti-online.com/www/anve...50.html?page=4
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Cu toate astea se gasesc la vanzare. In fine, doar nu ti le vand tie.

                    Comment


                    • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                      Ce treadwear aveau cele Toyo?
                      Originally posted by dsign View Post
                      Ce CE ??? Vorbeste bre fremos!
                      Ala din poza.

                      De pe wiki.
                      Attached Files
                      Last edited by madhorsefuzzy; 13 November 2014, 16:47.

                      Comment


                      • Originally posted by stoicanu View Post
                        Cate despre problema lui vitriol cu uzura pe exterior si interior as se intampla cand nu ai presiunea corezpunzatoare in roti.
                        Teoretic, asa ar trebui, dar practic, am scris cu cateva pagini in urma ca verific saptamanal presiunea rotilor.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          120 k cu Barum? Ale mele, dupa 60k erau aproape de martorul de uzura.
                          Iti cam plac slick-urile.
                          Ori esti prea zgarcit si iti pui viata in pericol cu niste gume ce nu-s stralucite nici cand sunt noi.
                          probabil depinde si felul de a conduce.ale mele au fost din echiparea masinii si atat am faqt q ele.si mai stiu cazuri asemanatoare,
                          .cele luate dupa duc 60000

                          Comment


                          • Originally posted by vitriol View Post
                            Teoretic, asa ar trebui, dar practic, am scris cu cateva pagini in urma ca verific saptamanal presiunea rotilor.
                            atunci verifica si manometrul ca ale tale erau dezumflate.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Ai globul magic de cristal langa tine, sau ai citit in pipi?

                              Cum dracu' poti sa fii atat de sigur pe ce spui, mai nene, daca n-ai vazut cu ochii tai?
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • E greu sa vezi presiunea aerului. Nu zic ca nu s-au uzat, zic ca nu e vina lor. Anvelopele moto au flancuri cu alti compusi decat centrul, dar au si motive. La o anvelope de turism mica, nu prea ar avea de ce.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google