Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu par sa aiba mai mult de 5mm profil; conteaza foarte mult si vechimea, DOT-ul.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Habar n-am,ala de le-a montat a zis ca au 2 ani parca

      Comment


      • Stai linistit, alea-s anvelope ok pt. cel putin doua sezoane!
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • E bun pretul pt cum arata. Eu am cautat anul trecut pt un ford KA, deci cauciucuri mai micute, si toti cereau 50 de lei pe niste vechituri crapate si tocite... Si am cautat de am innebunit peste tot pana am gasit ceva cat de cat ok, la 50 de lei, dar tot mai ramolit decat ce ai luat tu.
          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

          Comment


          • misto asta. diferenta dintre anvelope de iarna si allseason.
            scoateti pauza dintre patru si ciuning. apare in 2 locuri

            http://www.4 tuning.ro/filme-masini/view/nnVLe7fQV-0?utm_source=Newsletter__Newsletter_4 Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsle tter_192544

            curios ca americanii au decis sa foloseasca masini adevarate.
            Last edited by B997NDL; 28 November 2014, 17:49.

            Comment


            • nemaipomenit ! ce descoperire ...

              macar daca faceau diferente intre un low-cost si o anvelopa premium (macar aia la care-i faceau reclama). eu sincer cred ca un low cost se comporta 95% ca o anvelopa premium pe zapada si gheata. deferente perceptibile is doar la zgomot de rulare.
              PS: daca presupunerea mea e adevarata as vrea sa-i vad pe aia care se bat cu caramida in piept ca au cele mai scumpe gume ...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Am testat in sfarsit pe a gheata ca sticla, in rampa de 10-12%, continental wintercontact ts850, de unde altii se intorceau, unde taxiurile refuzau sa urce, unde pe jos urcai in 4 labe, si nu exagerez, aceste anvelope au urcat, nu inteleg de unde grip pe gheata, dar este, nu voi mai cumpara altceva, am avut 4 masini, pe toate gume noi de diferite firme, dar ca astea inca nu am avut. Recomand din toata inima.

                Comment


                • Interesant review-ul tău, chiar merită ţinut minte!

                  Comment


                  • Esti sigur ca nu a avut si masina o vina pentru aceasta reusita?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    @vasile.23


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Last edited by stoicanu; 29 November 2014, 11:03. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Depinde si daca vii lansat, in ce treapta esti, conteaza si masina insa nu prea mult, daca e sa n-ai aderenta poti sa faci ceva in el de asr, sunt mai importante soferul si cauciucurile.
                      Parerea mea.
                      Ps: nu degeaba sunt pe primul loc
                      Last edited by 827sam; 29 November 2014, 13:18.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Conteaza foarte mult si asr-ul mai ales oe gheata sticla asa cum a zis.
                        Si din cate stiu sunt mai bune cauciucuri opinci decat cramponate pe gheata sticla suprafata de frecare fiind mai mare la cele opinci
                        sigpic

                        Comment


                        • @Vasile.23,
                          Unde e dom'le rampa aia ca vreau sa-mi testez și io opincile când ajung pe la BV. Vb. serios.

                          Comment


                          • Ce sandale ti-ai luat Kojakane?
                            Keep walking...

                            Comment


                            • Nokian W+
                              ..........

                              Comment


                              • Ai rămas fidel (nu Castro) mărcii şi modelului..., înseamnă că ai fost mulţumit de cum s-au comportat precedentele pe maşină.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google