Nu par sa aiba mai mult de 5mm profil; conteaza foarte mult si vechimea, DOT-ul.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
misto asta. diferenta dintre anvelope de iarna si allseason.
scoateti pauza dintre patru si ciuning. apare in 2 locuri
http://www.4 tuning.ro/filme-masini/view/nnVLe7fQV-0?utm_source=Newsletter__Newsletter_4 Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsle tter_192544
curios ca americanii au decis sa foloseasca masini adevarate.Last edited by B997NDL; 28 November 2014, 17:49.
Comment
-
nemaipomenit ! ce descoperire ...
macar daca faceau diferente intre un low-cost si o anvelopa premium (macar aia la care-i faceau reclama). eu sincer cred ca un low cost se comporta 95% ca o anvelopa premium pe zapada si gheata. deferente perceptibile is doar la zgomot de rulare.
PS: daca presupunerea mea e adevarata as vrea sa-i vad pe aia care se bat cu caramida in piept ca au cele mai scumpe gume ...o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Am testat in sfarsit pe a gheata ca sticla, in rampa de 10-12%, continental wintercontact ts850, de unde altii se intorceau, unde taxiurile refuzau sa urce, unde pe jos urcai in 4 labe, si nu exagerez, aceste anvelope au urcat, nu inteleg de unde grip pe gheata, dar este, nu voi mai cumpara altceva, am avut 4 masini, pe toate gume noi de diferite firme, dar ca astea inca nu am avut. Recomand din toata inima.
Comment
-
Depinde si daca vii lansat, in ce treapta esti, conteaza si masina insa nu prea mult, daca e sa n-ai aderenta poti sa faci ceva in el de asr, sunt mai importante soferul si cauciucurile.
Parerea mea.
Ps: nu degeaba sunt pe primul locLast edited by 827sam; 29 November 2014, 13:18.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment