Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voi vorbiti din banuieli si presupuneri, eu nu. Asta este diferenta, sa ma contrazica cineva care are aceste anvelope, nu unii care doar se dau cu presupusul, multumesc

    Comment


    • Uite o alta vrajitorie: sa te uiti la o usa de masina, ce are in ea suficienta putere muzicala ca-ti sa-ti dea sangele pe urechi.
      O sa vezi cum usa vibreaza in asa hal, incat pare ca cineva o modeleaza. Chiar seama cu miscarea unui val... So.. ce vezi cu ochii, nu inseamna ca e si adevarat.

      Daca iti iei avant o sa urci. Daca nu, nu.
      Cauciucul (indiferent de structura lui) pe gheata = fleosh. Astea-s legile fizicii newtoniene.
      Poate zice altceva aia cuantica, insa ma indoiesc.
      Poate in alt univers, in acelasi spatiu, insa in alt timp, sau in acelasi timp, insa in alt spatiu, cauciucul are aderenta mai mare. O fi...

      Comment


      • Eu vorbesc pentru ca am invatat la scoala despre aderenta pe gheata...

        Astept totusi sa ne spui ca de fapt era zapada batatorita, nu gheata ("sticla").
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Rampa intr-adevar am urcat-o cu un usor avant, vorbim totusi de anvelope fara ţinte, trebuie si ceva 'talent'.
          Dar in fata portii cu ghete de iarna, cu talpa ok, alunecam ca naiba, ma tineam de poarta cand o descuiam, mergeam pas pas spre poarta, gheata bec... Masina a intrat un curte, unde iar e usoara rampa, logic ca derapa putin, dar am intrat...

          Nu va inteleg de sunteti ca niste ţaţe, sunteti in stare sa faceti din alb negru si invers daca doriti, asa o alianta la facut misto inca nu am vazut pe nici un alt forum.

          Eu mi-am spus parerea, cine ma crede bine, cine nu, iar e bine, dar nu vorbiti fara teste. Probati si dupa aceea va spuneti parerea.
          Last edited by vasile.23; 3 December 2014, 12:08.

          Comment


          • Dar cat avea rampa aia de 10%, 2m? Pentru ca asa te cred ca ai urcat-o cu avant, altfel, nu.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Originally posted by vasile.23 View Post
              ... asa o alianta la facut misto inca nu am vazut pe nici un alt forum.
              Scuză-mă, dar înseamnă că nu ai "intrat" prin prea multe.

              Comment


              • Iar pe rampa de 10-12% au urcat 3 persoane pe jos, toti m-au sunat inainte, sa las masina mai jos ca nu voi putea urca, ca e 'bec' pe jos. Nu am inflorit deloc, Brasovenii stiu ce a fost vineri seara, iar cei ce stau prin zone cu rampe, stiu si mai bine

                You tube, cautati: Continental wintercontact ts 850 pe gheata.

                Este filmuletul de pe acel tronson, de la minutul 1 incepe gheata, si urcarea de 10-12%.

                Originally posted by Ampt View Post
                Scuză-mă, dar înseamnă că nu ai "intrat" prin prea multe.
                Posibil
                Last edited by vasile.23; 3 December 2014, 12:30. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Adica asta?

                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


                  Sticla se vede ca e pe jos, insa declivitate de 10-12% cam da cu virgula...

                  Comment


                  • Am masurat-o, nu da cu virgula nici aia, pe bicicleta am un 'ceas' foarte destept si foarte scump... Care, printre altele masoara cu o precizie foarte buna si inclinatia drumului, acolo incepe cu 8% si la final este 12%, vorbesc de drumul de la minutul 1 , rampa aia ingusta si dreapta, pana inaintea ultimului viraj, unde drumul chiar coboara un pic.

                    Ultima portiune, rampa aia de 10-12% mereu o urc cu tr1, atunci am urcat-o cu tr2 si lansat.
                    Last edited by vasile.23; 3 December 2014, 12:44.

                    Comment


                    • cred ca urcai si cu alte gume, doar sa nu dai prea mult gaz sa piarda aderenta. daca nu, dezumflate putin si tot urcai.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Pai atunci taxiul cu sotia, si alti oameni de ce oare nu au urcat... Pentru ca incercau si nu mergea... Sa fie toti soferi prosti, sa aibe toti gume praf...
                        Cauta o rampa de 10 grade si de vreo 40 metri, cu drum rau, si urc-o cu semperit sau kormoran de iarna, poate poate, dar cu greu... In schib in curte cu alte 3 masini cu gume de iarna noi, pe zapada cu putina gheata intram pe poarta cu greu, derapand, cu astea pe bec am intrat mai ok... Nu am de ce sa le fac statuie contiurilor, le laud ca merita, nu primesc nimic ptr asta. Bf goodrich sunt praf pe langa astea, si alea sunt gume ok...
                        Last edited by vasile.23; 3 December 2014, 12:49.

                        Comment


                        • ai dat si tu un exemplu...taxiuri...aia umbla de obicei cu orice ciuruc de cauciuc, chiar daca sunt de iarna, deci nu reprezinta un etalon.
                          da, posibil din cauza calitatii filamrii si a noptii sa nu "vad" cu adevarat panta aia asa de accentuata cum o descrii.
                          oricum, un test relevant ar fi sa opresti la mijlocul ei (al pantei) si sa incerci sa pleci de pe loc...insa obligatoriu in aceleasi conditii de sticla pe jos.

                          Comment


                          • Originally posted by Kojak View Post
                            ai dat si tu un exemplu...taxiuri...aia umbla de obicei cu orice ciuruc de cauciuc, chiar daca sunt de iarna, deci nu reprezinta un etalon.
                            da, posibil din cauza calitatii filamrii si a noptii sa nu "vad" cu adevarat panta aia asa de accentuata cum o descrii.
                            oricum, un test relevant ar fi sa opresti la mijlocul ei (al pantei) si sa incerci sa pleci de pe loc...insa obligatoriu in aceleasi conditii de sticla pe jos.
                            Pe S classe (sper ca a recunoscut sotia modelul) nu cred ca mergea ala cu ciurucuri, vorbim de seful de la Bratax... Cu masina fara turela...

                            Pe gheata mai putina, cu debica urcam, am oprit, si am putut porni doar dupa ce sa dat jos o persoana si ma inpins un pic, mi-a confirmat ca era gheata. Acum pe becul ala sigur nu puteam porni, eu ma bucur ca am reusit sa urc. Nici mort nu aveam curaj sa opresc... Era bec...
                            Last edited by vasile.23; 3 December 2014, 12:54. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by vasile.23 View Post
                              Nici mort nu aveam curaj sa opresc... Era bec...
                              Doar daca-ti venea un camion sau ceva cu gabarit mai mare, pe contrabanda.

                              Comment


                              • Vezi de jos, iar cand se mai intampla, cel de sus se baga pe dreapta in fata unei porti, ne intelegem noi mereu peacolo...
                                Peste tot prin zona sunt semne ptr interzis peste 3.5 tone...

                                In 7 ani nu am avut prb niciodata.
                                Last edited by vasile.23; 3 December 2014, 13:14.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google