If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am eu dunlop sp 01:
pro: pe ploaie sunt f bune - nu prea ai sanse sa derapezi(am intrat intr-o baltoaca foarte adanca - la o viteza de peste 60km/h masina s-a infranat dar nu am simtit ca la alte anvelope sa fuga spatele sa traga intr-o parte sau chestii de genul asta)
pe uscat iarasi ai aderenta buna pe curbe pe franare samd...
contra: -daca alergi la liniute sau alte chestii d-astea nu prea sunt indicate deoarece nu se lipesc asa bine pe asfalt la startul de pe loc.
Eu folosesc Conti Eco3 pe Logan si Dunlop pe BMW, dar nu sunt SP Sport 1 ci o versiune cu profil in V...deci nu as putea sa ma pronunt obiectiv. Cert este ca fiecare echipate pe masini diferite se comporta mai bine decat ai nevoie, chiar si la un condus destul de agresiv in ce priveste traficul din oras sau afara. Iarna sunt skiuri, insa
Salutare...
Am si eu o problema sa zic asa...as vrea sa achizitionez 2 cauciucuri Dunlop Sport 01 si acuma vine marea dilema...am observat ca pe cauciuc nu au precizat un sens de rotatie, ci numai OUTSIDE / INSIDE.daca e sa ma iau dupa designul Hydro Paddle,anvelopa montata pe partea stanga a masinii arunca apa in exterior,dar anvelopa montata pe partea dreapta aduna apa sub anvelopa...sper sa fi inteles ce am vrut sa zic
Atasez si o poza sa va dati seama ce am vrut sa zic.
Treaba cu Outside / Inside, face parte din principiul gandit de proiectanti, cu siguranta. E clar ca s-a luat in vedere aspectul descris de tine. Probabil, in niste teste mai aprofundate s-ar vedea avantajul...deci cel mai bine e sa le montezi exactt cum e indicat
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
De montat oricum se vor monta exact cum stie pe ele,dar partea nasoala e ca ceva tot e putred la mijloc...am mai cautat pe net si nu am gasit o explicatie buna la problema asta...cred ca o sa ma orientez catre alte anvelope...nu ca astea ar fi rele...ca multi le lauda,dar...
Nu vad de ce sa fie ceva putred...Conti Eco 3 sunt pe principiul asta si pe umezeala se comporta foarte bine...mai sa nici nu-ti dai seama cand e uscat sau ud pe jos. Am dat exemplu asta pentru ca stiu ce le poate "pielea"
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Nu vad de ce sa fie ceva putred...Conti Eco 3 sunt pe principiul asta si pe umezeala se comporta foarte bine...mai sa nici nu-ti dai seama cand e uscat sau ud pe jos. Am dat exemplu asta pentru ca stiu ce le poate "pielea"
eu am conti pe masina si nu odata am aflat limita de aderenta pe umed, care e sub limita aderentei pe uscat. umed insemnand averse..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment