ale "mele" sunt made in germany...
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Originally posted by mr.K View PostAnvelopele sunt slabute.
Decat 700 de lei pe 4 Barum , mai bine sub 800 de lei pe 4 BF Goodrich.
http://www.anvelopejantepromotii.ro/...h-model:G-Grip
PE la 200 de lei bucata vorbesti de gume mai bune.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostGuma asta ce indici are? Eu n-am gasit pe net nimic. Zici ca e top secret.
http://www.anvelopejantepromotii.ro/...del:Excellence
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostLa cata liniste e intr-un Logan, 2-3 dB in plus sunt nesemnificativi.
Guma asta ce indici are? Eu n-am gasit pe net nimic. Zici ca e top secret.
http://www.anvelopejantepromotii.ro/...del:ExcellenceNu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by Kojak View PostNea Iancu, ințeleg ca ai mers un sezon cu ele.
Ești mulțumit de comportamentul lor, în special pe vreme nasoala, de ex. ploaie abundenta etc?
Am rulat cu ele inca din toamna lui 2013; am prins un octombrie ploios si-mi amintesc faptul ca am scapat de teama de a rula pe A2, de la Slobozia spre Bucuresti cu peste 90km/ora; efectiv pierdeam aderenta. Cunoasteti senzatia aia de ti se scoala parul pe maini. ; vechile Eco3 nu erau totusi niste opinci.
Mie imi convin aceste anvelope; aderenta, zgomot de rulaj relativ mic, franare foarte buna ce iti ofera acea siguranta de care ai nevoie. Cu alte cuvinte, am anvelopele care imi convin.
Cu siguranta Premium Contact ofera ceva mult, dar eu am Logan, o masina cu niste limite totusi; daca uitam acest lucru si consideram ca niste anvelope de prima clasa, pot da acestei masini ceea ce nici constructorul n-a prevazut, suntem intr-un mare pericol.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostCu siguranta Premium Contact ofera ceva mult, dar eu am Logan, o masina cu niste limite totusi; daca uitam acest lucru si consideram ca niste anvelope de prima clasa, pot da acestei masini ceea ce nici constructorul n-a prevazut, suntem intr-un mare pericol.Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View Post
Daca ai sa cauti pe toate site-urile romanesti de vanzari anvelope, nimeni nu trece nimic. Probabil pentru ca nu stiu ce anume sa treaca.
Si ieftina nu e anvelopa.
Adica daca o catalogam cu F, B, 71dB e aproape e similara cu Debica Pasio, care are diferit doar G-ul de la consum.
Sau dfaca vrei unele mai bune la pret similar: http://www.vadrexim.ro/anvelope-vara...832ec-88t.html
Vadrexim si Nico Tyres-cimitirul anvelopelor nefolosite.Last edited by mr.K; 2 March 2015, 13:25.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostCu siguranta Premium Contact ofera ceva mult, dar eu am Logan, o masina cu niste limite totusi; daca uitam acest lucru si consideram ca niste anvelope de prima clasa, pot da acestei masini ceea ce nici constructorul n-a prevazut, suntem intr-un mare pericol.
In am 2-lea rand, personal, n-as prea fi de acord cu ultima ta fraza.
Sa ne reamaintim ca logan 1, a venit in primul (2004 si partial 2005) echipat cu Montane si ulterior 2005, 2006 (nu cunosc dac si 2007) cu Kormorane.
Ambele tipuri de anvelope, "de mare exceptie"...
Referitor la faptu' ca nu (se) merita sa pui printre cele mai bune anvelope existente la ora asta pe piata, pe logan, e suficient o singura data in sa zicem 5-6 ani de exploatare a lor, sa ai nevoie de "adevarata lor valoare" si d.p.m.d.v. isi merita banii. Data aia poate face diferenta intre intrat in kkt rau si a scapa din situatie fara nici o consecinta nasoala (poate doar o uzura pronuntata la gume).
Am "experimentat" o situatie de genu' (parca am povestit pe larg si p-aici, nu mai stiu pe ce topic, poate chiar p-asta) la numai 2 saptamani dupa achizitia de nou a Michelin Energy Saver. A fost o oprire de urgenta de ordinul zecilor de cm care cu siguranta ar fi contat. Cu Kormoranele, sigur n-as fi avut nici o sansa.
De atunci mi-am zis, poa' sa curga tablele de pe masina ca gumele mele vor fi doar din gama premium si franele mereu puse la punct, ma rog, si nu-n ultimu' rand, directia.Last edited by Kojak; 2 March 2015, 13:26.
Comment
-
In primu rand, mersi ptr. pareri.
In am 2-lea rand, personal, n-as prea fi de acord cu ultima ta fraza.
Sa ne reamaintim ca logan 1, a venit in primul (2004 si partial 2005) echipat cu Montane si ulterior 2005, 2006 (nu cunosc dac si 2007) cu Kormorane.
Ambele tipuri de anvelope, "de mare exceptie"...
Referitor la faptu' ca nu (se) merita sa pui printre cele mai bune anvelope existente la ora asta pe piata, pe logan, e suficient o singura data in sa zicem 5-6 ani de exploatare a lor, sa ai nevoie de "adevarata lor valoare" si d.p.m.d.v. isi merita banii. Data aia poate face diferenta intre intrat in kkt rau si a scapa din situatie fara nici o consecinta nasoala (poate doar o uzura
Muti cred ca daca au super-anvelope, vor reusi sa puna Loganul mai bine pe drum la viteze mari, sa stea mai bine in curbe, sa nu baleieze la orice rafala mai puternica, sa-i schimbe aerodinamica de...frigider; trebui sa stii cam ce conduci. Cand ai uitat ce masina conduci si te trezesti ca nu poti "strange" intr-o curba periculoasa, pentru ca ai intrat cu viteza mare, atunci esti un om pierdut; poti scapa din aceasta experienta dar intelectul tau te-a tradat. In general vorbesc, nu de tine in mod special. In rest, folositi orice anvelopa va permiteti sa o exploatati.Last edited by IancuMIC; 2 March 2015, 13:55.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment