Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ale "mele" sunt made in germany...
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • Adica Conti5 luate acum, de curând?
      E bine atunci, înțelesesem ca sunt made în romanica conti.
      Le-ai montat pe masina sau încă nu?

      Dunlop pe vremuri erau toate făcute în Alemania, acu însă habar n-am.

      Comment


      • alea luate cu vreo 2 saptamani in urma pt. tata ...
        sunt montate doar pe jante; echilibrate si pregatite....
        cand o sa ajung pe la el, si daca nu uit, o sa le fac vreo 2 poze...
        Last edited by popavlm; 1 March 2015, 22:19.
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • pai, de unde stii ca sunt made in germany ? am ainteles ca aste apare in cod doat. era pe aicu un tabel cu tara si codul. tari mai mari, ca franta, germania, aveau chiar vreo 3 coduri.

          Comment


          • Scrie chiar pe anvelope.
            Pe ale mele, cu DOT 2013, scrie Made in Portugal.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Nea Iancu, ințeleg ca ai mers un sezon cu ele.
              Ești mulțumit de comportamentul lor, în special pe vreme nasoala, de ex. ploaie abundenta etc?

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Anvelopele sunt slabute.
                Decat 700 de lei pe 4 Barum , mai bine sub 800 de lei pe 4 BF Goodrich.

                http://www.anvelopejantepromotii.ro/...h-model:G-Grip
                Sau dfaca vrei unele mai bune la pret similar: http://www.vadrexim.ro/anvelope-vara...832ec-88t.html
                PE la 200 de lei bucata vorbesti de gume mai bune.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Guma asta ce indici are? Eu n-am gasit pe net nimic. Zici ca e top secret.
                  http://www.anvelopejantepromotii.ro/...del:Excellence
                  Pai nu exista decat o singura explicatie - este produsa inainte de 01.07.2012, pana la aceasta data etichetarea nu era obligatorie.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    La cata liniste e intr-un Logan, 2-3 dB in plus sunt nesemnificativi.

                    Guma asta ce indici are? Eu n-am gasit pe net nimic. Zici ca e top secret.
                    http://www.anvelopejantepromotii.ro/...del:Excellence
                    http://www.goodyear.eu/home_en/tires...er/excellence/ era si greu.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by Kojak View Post
                      Nea Iancu, ințeleg ca ai mers un sezon cu ele.
                      Ești mulțumit de comportamentul lor, în special pe vreme nasoala, de ex. ploaie abundenta etc?
                      Sa ne lamurim; e vorba de Conti Eco5; nu Premium.
                      Am rulat cu ele inca din toamna lui 2013; am prins un octombrie ploios si-mi amintesc faptul ca am scapat de teama de a rula pe A2, de la Slobozia spre Bucuresti cu peste 90km/ora; efectiv pierdeam aderenta. Cunoasteti senzatia aia de ti se scoala parul pe maini. ; vechile Eco3 nu erau totusi niste opinci.
                      Mie imi convin aceste anvelope; aderenta, zgomot de rulaj relativ mic, franare foarte buna ce iti ofera acea siguranta de care ai nevoie. Cu alte cuvinte, am anvelopele care imi convin.
                      Cu siguranta Premium Contact ofera ceva mult, dar eu am Logan, o masina cu niste limite totusi; daca uitam acest lucru si consideram ca niste anvelope de prima clasa, pot da acestei masini ceea ce nici constructorul n-a prevazut, suntem intr-un mare pericol.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Cu siguranta Premium Contact ofera ceva mult, dar eu am Logan, o masina cu niste limite totusi; daca uitam acest lucru si consideram ca niste anvelope de prima clasa, pot da acestei masini ceea ce nici constructorul n-a prevazut, suntem intr-un mare pericol.
                        nu trebuie neaparat sa uitam, dar daca ambele sunt la acelas pret, nu vad de ce nu ai alege pe cele premium....
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • Originally posted by einstein1984 View Post
                          Pai usor nu e, hai s avedem: care indici sunt, dela limita inferioara sau cea superioada a intervalului: C sau F? B sau C? 67dB sau 71dB?
                          Daca ai sa cauti pe toate site-urile romanesti de vanzari anvelope, nimeni nu trece nimic. Probabil pentru ca nu stiu ce anume sa treaca.
                          Si ieftina nu e anvelopa.
                          Adica daca o catalogam cu F, B, 71dB e aproape e similara cu Debica Pasio, care are diferit doar G-ul de la consum.

                          Sau dfaca vrei unele mai bune la pret similar: http://www.vadrexim.ro/anvelope-vara...832ec-88t.html
                          Cu DOT gen XX10? Ca asa vinde Vadrexim tot ce e la pret bun.
                          Vadrexim si Nico Tyres-cimitirul anvelopelor nefolosite.
                          Last edited by mr.K; 2 March 2015, 13:25.

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Cu siguranta Premium Contact ofera ceva mult, dar eu am Logan, o masina cu niste limite totusi; daca uitam acest lucru si consideram ca niste anvelope de prima clasa, pot da acestei masini ceea ce nici constructorul n-a prevazut, suntem intr-un mare pericol.
                            In primu rand, mersi ptr. pareri.

                            In am 2-lea rand, personal, n-as prea fi de acord cu ultima ta fraza.
                            Sa ne reamaintim ca logan 1, a venit in primul (2004 si partial 2005) echipat cu Montane si ulterior 2005, 2006 (nu cunosc dac si 2007) cu Kormorane.
                            Ambele tipuri de anvelope, "de mare exceptie"...

                            Referitor la faptu' ca nu (se) merita sa pui printre cele mai bune anvelope existente la ora asta pe piata, pe logan, e suficient o singura data in sa zicem 5-6 ani de exploatare a lor, sa ai nevoie de "adevarata lor valoare" si d.p.m.d.v. isi merita banii. Data aia poate face diferenta intre intrat in kkt rau si a scapa din situatie fara nici o consecinta nasoala (poate doar o uzura pronuntata la gume).
                            Am "experimentat" o situatie de genu' (parca am povestit pe larg si p-aici, nu mai stiu pe ce topic, poate chiar p-asta) la numai 2 saptamani dupa achizitia de nou a Michelin Energy Saver. A fost o oprire de urgenta de ordinul zecilor de cm care cu siguranta ar fi contat. Cu Kormoranele, sigur n-as fi avut nici o sansa.

                            De atunci mi-am zis, poa' sa curga tablele de pe masina ca gumele mele vor fi doar din gama premium si franele mereu puse la punct, ma rog, si nu-n ultimu' rand, directia.
                            Last edited by Kojak; 2 March 2015, 13:26.

                            Comment


                            • In primu rand, mersi ptr. pareri.

                              In am 2-lea rand, personal, n-as prea fi de acord cu ultima ta fraza.
                              Sa ne reamaintim ca logan 1, a venit in primul (2004 si partial 2005) echipat cu Montane si ulterior 2005, 2006 (nu cunosc dac si 2007) cu Kormorane.
                              Ambele tipuri de anvelope, "de mare exceptie"...

                              Referitor la faptu' ca nu (se) merita sa pui printre cele mai bune anvelope existente la ora asta pe piata, pe logan, e suficient o singura data in sa zicem 5-6 ani de exploatare a lor, sa ai nevoie de "adevarata lor valoare" si d.p.m.d.v. isi merita banii. Data aia poate face diferenta intre intrat in kkt rau si a scapa din situatie fara nici o consecinta nasoala (poate doar o uzura
                              N-am spus ca nu se merita; asta vrei tu sa intelegi. Ideea era cam in felul asta.
                              Muti cred ca daca au super-anvelope, vor reusi sa puna Loganul mai bine pe drum la viteze mari, sa stea mai bine in curbe, sa nu baleieze la orice rafala mai puternica, sa-i schimbe aerodinamica de...frigider; trebui sa stii cam ce conduci. Cand ai uitat ce masina conduci si te trezesti ca nu poti "strange" intr-o curba periculoasa, pentru ca ai intrat cu viteza mare, atunci esti un om pierdut; poti scapa din aceasta experienta dar intelectul tau te-a tradat. In general vorbesc, nu de tine in mod special. In rest, folositi orice anvelopa va permiteti sa o exploatati.
                              Last edited by IancuMIC; 2 March 2015, 13:55.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • mr K , siteul goodyear zice sa bagi dimeniunea pneului ca sa aflii indicii.
                                daca bag 185/65/R15 zice ca profilul excellence nu exista in dimensiunea asta.
                                Altfel, ia de aici
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google