Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inseamna ca nu se mai produc?
    Si tot ce se vinde e cu DOT vechi, caz in care presupunerea lui Cromatic e adevarata.
    Pai nu exista decat o singura explicatie - este produsa inainte de 01.07.2012, pana la aceasta data etichetarea nu era obligatorie.

    Comment


    • uitati aici... dati un telefon ca astia nu aduc vechi

      Comment


      • clasa E consum, clasa C franare, 67 dB.... Parca ar fi semperit sau barum.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Dunlop Sport SP01 88T avea F-consum, C-franare si au fost foarte ok.

          Debica Passio 88T are F-consum si B-franare-deci eticheta bate Dunlop-ul.
          In practica, Dunlop e bun spre foarte bun, Debica Passio-sa spunem ca nu mergi direct pe jante.

          Am o reticenta la seriozitatea indicilor astia.

          Comment


          • pai s-ar putea ca debica sa aiba B la clasa buget. ca n-are cum sa fie peste multe din clasa premium,,,

            si sigur asa e de fapt cu eticetele alea. ca daca le-ar baga pe toate la un loc, ar ajunge la franare pe la Z---.
            sau o litera din aia acopera 20 de metri.
            Last edited by B997NDL; 2 March 2015, 15:00. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • pai s-ar putea ca debica sa aiba B la clasa buget. ca n-are cum sa fie peste multe din clasa premium,,,
              Asta e tare!

              N-are treaba cu bujetu', indicii se stabilesc similar pentru orice anvelopa.
              Last edited by mr.K; 2 March 2015, 15:04.

              Comment


              • Comparatie ContiPremium 2/ContiEco 5/ContiPremium5.

                It's not often a new tyre is launched with not one, but two first place awards in magazine group tests, but that's exactly what has happened with the new Continental Premium Contact 5. Read more


                ContiPremium 3 si 4 nu au existat.
                Attached Files
                Last edited by mr.K; 2 March 2015, 16:05.

                Comment


                • deci premium e mai zgomotoasa ? si ce reprezinta 105 ?!

                  Comment


                  • Probabil ca e cu 5% mai zgomotoasa decat ContiPremium 2.

                    Conti Eco5 vad ca ar rezista ceva mai multi km, in rest ContiPremium 5 e peste Eco. Nu cu mult, dar e.
                    Partea buna pentru cei ce doresc ContiPremium 5, e ca au acelasi pret cu ContiEco 5.
                    Last edited by mr.K; 2 March 2015, 17:21.

                    Comment


                    • O balarie mai mare decat etichetele alea de caucioace, io n-am vazut.
                      O gramada de marci low sau middle, care conform alora de-au stabilit criteriile alea pe hartia aia, stau mai bine decat unele premiumuri.
                      Stiti cum se zice, hartia suporta orice.
                      In praFtica lucrurile nu stau deloc asa.

                      Azi maine o sa inceapa ca la frigidere cu clase A+++++....

                      Par example, cand mi-am luat primu' set de gume de iarna in 2008, Dunlop Wintersport M3, nu exista balaria cu atipildurili astea si le-am ales dupa renume si referinte si n-am dat gres deloc.
                      In 2012 cand a aparut legea cu obigativitatea abtibildurilor, m-am uitat si eu de curiozitate, cum stau pe hartie gumele mele de care eram extrem de multumit.
                      Surpriza, clasa E la rulaj / franare pe ud si F la consum. Db 70. Tot atucni, comparativ m-am uitat la cele mai ieftine (nu mai retin, Debica sau Matador) si culmea stateau mai bine la cele 2 clase, doar la db stateau parca la fel sau aveau 71.

                      In concluzie, le dam dracu de etichete, daca algem orice model din gama premium (Michelin, Dunlop, Conti etc) io zic ca n-avem cum sa dam gres.

                      Dupa toata teoria asta a chibritului , tot nu stiu ce sa aleg intre dunlop streetresponse 2 sau contipremium 5.

                      Comment


                      • Cred ca nu greseste nimeni cumparand Conti Eco sau Conti Premium.
                        Si inaintea aveau anvelopele niste indicatori pe ei, gen Traction A...
                        Daca nu cumva Barum-urile cu care veniste Loganu' se laudau cu niste indici buni. Asta, pana au intrat in paine si le-am facut talpici de sanie, vara. Pe asfalt umed stateam cu morcovu' la curbe.
                        Bune rau ce sa mai, in scurt timp le-am schimbat cu Dunlop SP01.
                        Last edited by mr.K; 2 March 2015, 17:37.

                        Comment


                        • Originally posted by Kojak View Post
                          In concluzie, le dam dracu de etichete, daca algem orice model din gama premium (Michelin, Dunlop, Conti etc) io zic ca n-avem cum sa dam gres.
                          Amin! Aceste slove ar trebui batute in piatra pe arcul de triumf.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Comparatie ContiPremium 2/ContiEco 5/ContiPremium5.

                            It's not often a new tyre is launched with not one, but two first place awards in magazine group tests, but that's exactly what has happened with the new Continental Premium Contact 5. Read more


                            ContiPremium 3 si 4 nu au existat.
                            si sus, unde nu se vede scrisul, dar este apare 115, ce este ? e cu 15% mai ..... ce ?

                            Originally posted by Kojak View Post
                            Dupa toata teoria asta a chibritului , tot nu stiu ce sa aleg intre dunlop streetresponse 2 sau contipremium 5.
                            nici eu, daca sa merg tot pe energy saver, sau sa incerc premiumcontact.
                            cred ca mai bine mai desfac o sticla.
                            Last edited by B997NDL; 2 March 2015, 17:48. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Sunt si exceptii, nu chiar orice model al unui brand premium, au si o comportament pe masura.

                              Goodyear-GT3-slabute.
                              Michelin Energy E3A-slabute.

                              In schimb, Goodyear are cred cele mai multe modele performante, bani sa ai.

                              Comment


                              • Eco5 sunt mai adecvate pentru drumurile noastre; mai rezistente la tavaleala. Parametrii de luat in seama, acvaplanarea, franarea, manevrabilitate atat pe uscat cat si pe carosabil umed, sunt cam aceiasi. Parerea mea ca intr-o masina precum Loganul sunt insesizabile diferentele dintre cele doua anvelope; din cate vad, nici diferenta de pret nu spune mare lucru despre gama premium
                                Last edited by IancuMIC; 2 March 2015, 17:57.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google