Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu in cele din urma mi-am cumparat 4 BARUM BRILLANTIS 2 cu 700lei, am sa vad daca am facut o alegere buna sau nu !

    Comment


    • Am primit si eu cauciucurile, ala pe site a zis ca au dot 4914...
      Cele care le-am primit 3 au 0615 si una are 0715.
      Last edited by kubala7; 4 March 2015, 21:58. Reason: Automerged Doublepost
      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

      Comment


      • Originally posted by fd2204 View Post
        eu in cele din urma mi-am cumparat 4 BARUM BRILLANTIS 2 cu 700lei, am sa vad daca am facut o alegere buna sau nu !
        Daca vrei sa te tina mult, ai facut o alegere buna, 60k mergi cu astea, anvelope cu mult plastic in ele.

        Sa ai grija la franarea de urgenta, din punctul asta de vedere, ramane sa te convingi de alegerea facuta.

        Comment


        • astea cu mult plastic in ele tin lejer si suta de mii, vezi kormoran.
          cand am dat io kormoranele de prima echipare jos, dupa 60.000+ erau ca noi, aproape.
          cine le-a luat a crezut ca am 6000km, nu 60.000km

          Comment


          • Anvelope de vara, concepute de Continental si care ofera o combinatie ideala intre economia de carburant si longevitatea kilometrica. Brilliantis 2 este un nou model de cauciuc de vara ce prezinta caracteristici echilibrate de conducere si un raspuns precis al directiei, facand astfel din aceasta anvelopa o solutie foarte buna in toate conditiile de vara. Cu un randament kilometric foarte interesant, o banda de rulare ce reduce mult riscul de acvaplanare si distante scurte de franare, acest model de anvelopa de vara reprezinta o foarte buna alegere pentru condusul vara.
            In afara de longevitate, restul e prea putin adevarat.
            Consum de carburant redus- nu ca ar conta, dar au clasa E, adica jos.
            Distanta scurta de franare-nici pe uscat macar, pe umed stau si mai rau, trebuie sa fi atent cat de tare iei curbele.

            Toamna, cand diminetile si serile sunt mai reci, gen 10 grade, nu prea mai pui baza pe anvelopele astea, trebuie sa mergi cu grija.

            Comment


            • Hai ma, ca 60000 are si fostul meu logan, si in astia 60000 cel putin 25000 sunt iarna, si gumele sunt foarte aproape de martorul de uzura. Kormorane...
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Eu am tot intors netul si pe fata si pe dos, am ramas la urmatoarele, in ordinea preferintelor:
                - Matador MP44 Elite3 (au feedback bunisor)
                - Barum Brillantis 2 (cam am avut prima varianta, si si-au facut treaba la stilul meu mosnegesc, poate in alte circumstante nu)
                - BF Goodrich G-Grip Go(le-as lua cu ochii inchisi, dar mi-e teama sa nu fie prea moi pe flanc)
                - Dunlop Streetresponse/Conti Eco Contact3 (alea din 2010 de pe nico-tyres)

                Merg cam 20.000/an(cele de iarna + cele de vara) si mai mult de 5 ani nu cred ca le tin p-astea de vara.

                Comment


                • Originally posted by mumus View Post
                  Hai ma, ca 60000 are si fostul meu logan, si in astia 60000 cel putin 25000 sunt iarna, si gumele sunt foarte aproape de martorul de uzura. Kormorane...
                  tocmai ca aia 60.000km facuti in 2006 si 2007 au fost facuti in toate sezoanele, inclusiv iarna, n-aveam 2 randuri de caucioace.
                  acu' depinde si cum te-ai dat la ele, io n-am facut curse, 402m sau frane-n cap...ptr. ca stiam ce piesa de gume am.
                  am exagerat cu 6000km, da' de 20.000km maxim, tot aratau.

                  Originally posted by andreyi View Post
                  - Dunlop Streetresponse/Conti Eco Contact3 (alea din 2010 de pe nico-tyres)

                  Merg cam 20.000/an(cele de iarna + cele de vara) si mai mult de 5 ani nu cred ca le tin p-astea de vara.
                  din toata lista,eu din alea 2 as alege, DAR cu dot nou, exclus 2010, chiar daca-s premium.

                  20.000km pe an, inseamana ca mergi peste medie ptr. RO...de ce nu cauti un Dunlop Streetresponse 2 sau Conti Eco Contact5, sau Conti Premium 5? Mai ales ca ai si 16v si probabil o pisti mai tare ca mine pe afara.
                  Io din astea 3 vreau sa aleg, tot cam atatia km fac pe an, dar musai cu dot 2015
                  Last edited by Kojak; 5 March 2015, 11:16. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • TEST Michelin CrossClimate , tot se vorbea despre aceste anvelope. Din cate se vede in clip se descurca bine pe zapada de~2 cm. Dar clipul fiind facut de Michelin evident ca au bagat doar faze ce ii avantajeaza.

                    Edit: Alte teste :https://www.youtube.com/watch?v=NjnXsf1ivdU
                    Michelin CrossClimate Tire vs Michelin Energy summer tires comparison.Michelin CrossClimate versus anvelopele de vară Michelin Energy. Prețul CrossClimate e ...

                    Michelin CrossClimate tire vs Michelin Alpin 5 winter tire.Anvelopele Michelin Cross Climate versus anvelopele de iarnă Michelin Alpin 5. Se remarcă performa...
                    Last edited by Cristyano; 5 March 2015, 20:13.

                    Comment


                    • Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • 2 cm de zapada pudra, nici macar batatorita. Si Barum-ul de vara cu care mi-au livrat masina mergea bine pe zapada aia. Or fi bune la Saint Tropez, iarna. La mine in nord, o sa raman la alea de iarna.

                        Sau, cand o sa vreau all season, o sa aleg cele mai bune anvelope din gama-Vredestein Quatrac.
                        Last edited by mr.K; 6 March 2015, 09:19. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Dar nu ti-l impune nimeni nea k, dealtfel ia uite aici:
                          "Le pneu à tout faire ne condamne pas pour autant le pneu hiver car il ne sera pas aussi aussi performant sur la neige épaisse ou la glace. Le Cross Climate s’adresse aux 70% des français qui conservent des pneus été toute l’année alors qu’ils sont déconseillés sous 7 degrés. Pour les habitants des régions montagneuses ou très froides, la permutation de pneu restera indispensable mais pour les autres, le Cross Climat pourra éviter cette tâche fastidieuse et compliquée."
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Nu-ti impune nimeni nimic, e doar amuzant filmul de test. Unde e iarna, unde e zapada?

                            Eu ma astept sa vad la TV pe unii cu asa ceva pe masina, blocati in zapada, si tipand in gura mare ca autoritatile nu si-au facut treaba, eliminand cativa cm de zapada.

                            Cu ce or fi alea peste Vredestein Quatrac? Doar ca se numesc "de vara", probabil.

                            Comment


                            • eu o sa merg sigur pe astea de la michelin. in bucuresti nu mergi de obicei pe zapada, doar daca pleci primul de dimineata. anul asta am prins doar niste gheata unde nici alpine4 nu faceau fata (asta pe stradute) in rest cred ca pot merge cu astea noi.

                              Comment


                              • Daca acea anvelopa va fi mai apreciata de specialisti (nu astia de ocazie) decat una allseasson, atunci e un pas inainte.
                                Tevatura asta cu inlocuitul rotilor (nu mai spun de cei care dejanteaza anvelopele) de doua ori pe an n-a facut decat sa aduca oarecare prosperitate service-urile de anvelope si multa bataie de cap legate de depozitare, utilizatorilor.
                                Pana la urma era inevitabil momentul; ca unora nu le place, asta tine de organizarea interioara a fiecaruia; vor urma si altii exemplul celor de la Michelin.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google