Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu astept feedback-ul de la NDL, parerile specialistilor de la Michelin imi par prea subiective.
    NDL, cand le cumperi, anu' asta?

    Inlocuitul rotilor ce prosperitate sa aduca service-urilor, ai nevoie de un cric si 15 minute.
    Cu dejantatul si echilibratul era intr-adevar o cheltuiala de 30 +30 lei pe an.
    Last edited by mr.K; 6 March 2015, 12:22.

    Comment


    • Daca rezolva si problema uzurii timpurii vara, cand mi se uzeaza vreun set, adica peste vreo 4-5 ani, voi alege si eu asa ceva, dar nu inainte sa testez pe masina cuiva iarna.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Inlocuitul rotilor ce prosperitate sa aduca service-urilor, ai nevoie de un cric si 15 minute.
        Cu dejantatul si echilibratul era intr-adevar o cheltuiala de 30 +30 lei pe an.
        30 ?! dar 50-60 de lei ce are ? 60x2=120, daca vorbim de dejantat, echilibrat, montat.
        ca sa nu mai zic de depozitarea anvelopelor. cine n-are unde apeleaza la asa zisele "hoteluri", sau cum naiba se cheama.
        ma costa 25 de lei sa mi le schimbe doar, avand doua seturi de jante.

        michelinurile de acum se tin inca bine. chiar foarte bine. cred ca in 2017, pe la inceput.
        Last edited by B997NDL; 6 March 2015, 13:46. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • http://www.pro motor.ro/teste-auto/test-in-premiera/test.-anvelopa-de-vara-legala-si-iarna-michelin-crossclimate-13931255

          un test destul de elocvent

          Comment


          • Nu am efectuat frânări pe zăpadă bătătorită, dar am „arat” printr-o parcare cu zăpadă neatinsă de circa 5-6 cm, iar maşina n-a avut nici cea mai mică problemA
            Elocvent rau, teste la 3 grade celsius, fara franari pe zapada batatorita, 5 cm amarati de zapada.
            Au ales un teren sigur, sa nu cumva sa se faca de ras.

            Pe zăpadă mică e OK. Nu am avut unde încerca pe zăpadă mai mare, dar asta ţine mai mult de garda la sol decât de proprietăţile anvelopei
            Asta a facut scoala de sofer la fara frecventa.
            Adica nu conteaza ce anvelope ai pe zapada mare, doar garda la sol te ajuta, poti veni si cu cioarse de vara.

            Aia de la promotorul pacii sunt in primul rand pixari, nu piloti de teste.
            Last edited by mr.K; 6 March 2015, 15:07.

            Comment


            • Am dat un mail la o firma de anvelope online si am intrebat de DOT la niste anvelope si am primit urmatorul raspuns:

              Data fabricatiei - DOT (saptamana si anul) o puteti gasi inscrisa pe flancul cauciucului. Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate.

              Conform BRV ( Asociatia Federala de Comercializare a Pneurilor si Statiilor de Vulcanizare ) daca sunt depozitate in mod corespunzator, anvelopele intre 3 ani si 5 ani sunt considerate ca un brand nou.

              Comment


              • deci sunt de prin 2011. de ce nu iei de aici, de unde baietii au primit din 2015 ?!

                Comment


                • Originally posted by andreyi View Post
                  Am dat un mail la o firma de anvelope online si am intrebat de DOT la niste anvelope si am primit urmatorul raspuns:

                  Data fabricatiei - DOT (saptamana si anul) o puteti gasi inscrisa pe flancul cauciucului. Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate.

                  Conform BRV ( Asociatia Federala de Comercializare a Pneurilor si Statiilor de Vulcanizare ) daca sunt depozitate in mod corespunzator, anvelopele intre 3 ani si 5 ani sunt considerate ca un brand nou.
                  Sper ca glumesti....
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Eu nu, poate cine mi-a raspuns...

                    Comment


                    • Originally posted by andreyi View Post
                      Am dat un mail la o firma de anvelope online si am intrebat de DOT la niste anvelope si am primit urmatorul raspuns:

                      Data fabricatiei - DOT (saptamana si anul) o puteti gasi inscrisa pe flancul cauciucului. Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate.

                      Conform BRV ( Asociatia Federala de Comercializare a Pneurilor si Statiilor de Vulcanizare ) daca sunt depozitate in mod corespunzator, anvelopele intre 3 ani si 5 ani sunt considerate ca un brand nou.
                      Da-i mail inapoi si zi-i asa:

                      Buna ziua,

                      (ai grija sa-i bolduiesti fraza de mai sus)
                      Exact! Mergeti, va rog, in depozit, cititi DOT-urile de pe anvelopele x (cele solicitate de tine) si comunicati-mi-le.

                      Cu stima,
                      andreyi
                      0000 000 000


                      Eu vorbesc foarte serios. As lua asta drept o provocare.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Singura informatie pe care am obtinut-o vizavi de data fabricatiei e atat:
                        Cat despre anul de fabricatie al anvelopelor, va informam ca oferim cauciucuri exclusiv din productia curenta. Cauciucurile pe care le comercializam, nu sunt mai vechi de 2 ani.

                        Comment


                        • Pret de vreo juma'de ceas am tot rasfoit stirile despre anvelopa de la Michelin; concluziile celor care au testat aceasta noua anvelopa, menita sa ne scape de chinurile si mai ales grija alternantei anvelopelor, par sa ne spuna ca NU este o anvelopa all-season ci o anvelopa la fel de buna atat iarna cat si vara. Impresionante sunt datele oferite in sensul perioadei in care cei de la Michelin au pregatit lansarea, cercetarile, testele; in fine se pare ca lumea auto a primit destul de bine acest model. E de urmarit parcursul acestei anvelope.
                          ”Anvelopa de vară omologată și pentru a circula iarna” – acesta este sloganul celor de la Michelin pentru noua lor anvelopa CrossClimate. Care, însă, nu e o anvelopă all-season, ci un pneu cu o concepție total nouă. Lucru de care m-am convins cu ocazia evenimentului de prezentare și testare desfășurat la începutul primăverii în Franța. […]
                          Last edited by IancuMIC; 6 March 2015, 19:30.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Ramane de vazut daca intr-adevar acest tip de anvelope revolutioneaza conceptul clasic de anvelope de vara / iarna, cu ce o sa vina si ceilalti jucatori de top: Conti, Dunlop, Bridgestone etc.

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Pana la urma era inevitabil momentul; ca unora nu le place, asta tine de organizarea interioara a fiecaruia; vor urma si altii exemplul celor de la Michelin.
                              Nu stiu de ce am senzatia ca si alti competitori au la "dospit" o asemenea anvelopa. Nu cred ca doar cei de la Michelin au sesizat necesitatea acestui tip de anvelopa..
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Eu ma mir ca cineva a avut curajul sa faca asa o anvelopa, pun pariu ca marea majoritate vom renunta in urmatorii ani la gume dedicate de iarna/vara, si vom trece la asa ceva... (daca intr-adevar e cum spun ei) cine pierde, tot ei... ptr ca nu se mai vand restul modelelor.
                                Daca costa cat 2 seturi de ce am eu acum, raman la 2 seturi, nu exista ca mixul asta sa fie la fel de bun iarna, si, prin absurd daca chiar este la fel de bun, nu va fi la fel de durabil, se va toci mai repede...

                                Nu cred ca e vreo minune de guma... eu pe langa calitate, vreau sa vad fiabilitatea...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google