If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Iti dau senzatia ca ai mai mult pana la martorul de uzura.
Si Premium Contact 5 au santuri adanci.
Oricum astea cu aderenta buna nu te tin o vesnicie de km.
Si Bluresponse am obs. ca au canalele centrale largi (comparativ cu Michelin ES).
Din cate vad, asta e tendinta cam la toate astea de vara, indiferent de marca.
cam toti au inceput sa traga canale din ce in ce mai late si mai adanci. am impresia ca scade si inaltimea caii de rulare.
Odata cu etichetarea anvelopelor, lumea a inceput sa cumpere anvelope in functie de performantele acestora. Exista un segment important de utilizatori care aleg o anvelopa cu caracteristici foarte bune de franare pe carosabil umed, in detrimentul consumului si al zgomotului de rulare, iar durata de exploatare aproape ca nu mai intereseaza pe nimeni.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Oare le explica cineva posesorilor de logan cu jante de aliaj din fabrica de ce isi pun oamenii soricei de plastic la rotile de tabla + capace?
Am vazut asta prin Sibiu. Nici acum nu pot sa cred. Am trecut de mai multe ori pe langa masina sa ma lamuresc.
Poate loganurile editie lim 10 ani asa vin din fabrica. M-as duce sa tai eu soriceii ca-i pacat de masina si de jantele pe 16
E logan ed lim 10 ani. Se vede sticker. E modelul de jante de pe logan 10 ani.
Butucul spate e ciudat. M-am uitat la el, are un fel de radiator. Poate e un plastic sa nu se vada metalul ca rugineste.
Bravo @77sky!
Ai niste ochi de vultur!
Int-adevar, am salvat pozele (ultimele 2) si am dat si eu zoom, se vad gaurile din janta de tabala, nici vorba de tambur cum ar fi trebuit sa se vada daca erau de aliaj.
Oricum, imitatia aia de capac e chiar reusita, pacaleste clar la prima vedere ca sunt jante de aliaj.
@ovimiha, fa maine, daca ai ocazia si reusesti o poza cu o roata de pe fata, asa mai in detaliu...sa ne lamurim clar.
Eu nu am salvat pozele, nici nu am dat zuum. Dar m-am intrebat care ar fi logica aricilor acolo...nu chiar de tont le-a pus cineva.
Si apoi am vazut orificiile jantei de otel.
Ce inseala este altceva, la prima vedere, te uiti la valva, zici ca se 'ingroapa' in janta de aliaj si acel capac are orificiu...
Ce mai...e faina imitatia asta
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment