Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ideea e ca n-a mai prea fost zapada in bucuresti. si de obicei, daca sunt troiene, lumea nu prea pleaca cu masina. si cum n-am parcare, ce fac ? dezapezesc tot cartierul ?! cand ma intorc e ocupat unde am deszapezit eu.

    Comment


    • Originally posted by ionescu liviu View Post
      Eu nu cred ca michelin crossclimate se vor descurca la fel de bine ca niste anvelope de iarna bune,
      Bine puncta, anvelope de iarna bune. Cum foarte multa lume circula cu anvelope de iarna cu uzura peste maxim recomandat, mai vechi de 7 ani sau de provenienta dubiosa, in mod sigur o anvelopa Crossclimate, va fi o alegere mult mai buna. Cata lume stie sau constientizeaza ca un profil mai mic de 5mm la o anvelopa de iarna, nu-ti mai asigura performantele initiale?

      Performantele anvelopei Michelin CrossClimate sunt similare in privinta elementelor de baza cu a unei anvelope premium de iarna. Pe timp de iarna, la temperaturi de +3 grade Celsius, CrossClimate franeaza mult mai bine pe uscat decat o anvelopa de iarna (diferenta de 7 metri) si a dat dovada de stabilitate pe carosabil ud. Diferentele apar atunci cand vorbim de un drum acoperit cu gheata sau zapada mare, acolo unde anvelopele de iarna sunt clar mai bune. Pentru acest tip de conditii, Michelin recomanda în continuare utilizarea de anvelope de iarna Alpin5.
      Despre anvelope si jante - noutati si teste din lumea anvelopelor si jantelor. Informeaza-te si alege judicios!

      ...
      Deci, producatorul recomanda anvelope de iarna in anume conditii de drum. Cei care circula frecvent pe astfel de drumuri, nu vor opta pentru astfel de anvelope. Intrebarea este, de cate ori circuli pe asemenea drumuri, cand se stie, avand in vedere experientele din ultimii ani, drumurile se inchid la cel mai mic strat de zapada, iar pe un drum cu gheata, pericolul poate veni de oriunde; degeaba ai cele mai bune anvelope de iarna.
      Repet.
      Crossclimate reprezinta o alternativa, pentru un anume segment de conducatori auto. Dupa prima iarna, sper sa avem pareri pertinente din partea celor care le au pe masini; din postura de privitor, nu ai cum sa stii cum stau lucrurile.
      Vom vedea...
      Last edited by IancuMIC; 18 October 2015, 09:23.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Am sa-ti spun si de ce tabla iarna si aliaj in restul perioadei.
        -pericolul de a deteriora o janta iarna este mai mare, iar pretul pentru a indrepta una din aliaj este mult mai mare; am in vedere aici tot felul de antiderapante care se arunca pe drumuri.
        -iarna circuli oricum mai putin si n-are logica sa mergi o perioada scurta cu jante din aliaj, iar cea mai mare parte cu...tabla
        -orice s-ar spune jantele din aliaj dau alta nota masinii, de aia zic sa mergi la munte la mare , cu aliaj.
        Si eu am sa spun de ce nu este necesar sa ai 2 seturi de jante
        - Pericolul este mai mare mai mult teoretic - eu am la MCV jante de aliaj si nu s-au strambat ori deteriorat si ala merge iarna in 3 luni cat merge un om obisnuit tot anul. Daca nu speli masina, da, se pot deteriora mult mai multe decat jantele. Prostia majora din capul romanului este : "Iarna nu o spal ca tot se murdareste". Nu o speli sa arata bine ci sa nu stea cu jegul si sarea pe ea.
        Repet - daca masina se spala corect, nu sunt probleme.

        De ce sa aloc alti bani pentru jantele de tabla si celelalte accesorii (prezoane diferite, capace, s.a.m.d.).
        De banii aia - 200 euro prefer sa vopsesc o data jantele electrostatic si gata.
        Iar de restul banilor le mai si indrept. Dar, asta in timp si doar POSIBIL. SIGUR jantele le cumpar si dau banii. Aliajul este POSIBIL dar nu SIGUR sa se deterioreze.
        Nu mai aruncati banii pe fereastra aiurea.

        Comment


        • Pai la cei care circula putin iarna, un rand de anvelope de iarna tine cativa ani, cam 4-5.
          Un demontat+montat+echilibrat anvelope= 4*15 lei =60 leix2 ori pe an=120 lei*5 ani=600 lei.
          Bani de 4 jante de tabla, scutesti frecatul anvelopelor la demontare, timp, carburant pana la vulcanizare.
          Dezavantaj-depozitarea a 4 roti. Tablele arata si mai putin bine pe masina.
          Last edited by mr.K; 18 October 2015, 11:25.

          Comment


          • Originally posted by Cezar View Post
            Si eu am sa spun de ce nu este necesar sa ai 2 seturi de jante
            Nu mai aruncati banii pe fereastra aiurea.
            Matale cred ca ai vreo vulcanizare. .
            Cu alte cuvinte, d.ta sustii ca e mai bine sa dejantam de doua ori pe an, ca asa nu aruncam banii? Sa bat de doua ori pe an plumbi pe janta?
            Asta n-o mai face nenea Iancu; mi-a ajuns sa stau la rand cand incepe marea "dejantare"; treaba facuta in graba, jante aruncate, echilibrare si multi nervi. Bine asta in cazul in care nu vrei sa pui din septembrie anvelopele de iarna.
            E parerea d.tale, o respect, dar nu sunt de acord cu ea.

            Un rand de jante de tabla, cu care circuli cateva mii de km. pe timp de iarna, se pot gasi in regim sh, la un pret foarte atragator; cu 300 lei, gasesti jante fara probleme, pentru Logan.
            Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

            ...
            Depozitarea e cam aceiasi treaba, pentru anvelope cu sau fara jante.
            Last edited by IancuMIC; 18 October 2015, 12:01.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Asa arata jantele mele...pe care voiam sa le fac roti de iarna...
              Le-am luat cu anvelope de iarna pe ele, dar destul de uzate. Au si capace cu sigla Renault (numai 3 dintre ele)...
              Nu prea imi dau seama cum o sa arate loganelul cu ele...
              Ce ziceti? Merita sa le fac roti de vara?
              Attached Files
              Last edited by unicu; 18 October 2015, 17:46.
              Logan 1.2 16v 2012

              Comment


              • Eu zic ca sunt dragute; fara julituri importante. Nu vad de ce Loganul ar arata mai bine cu jante de tabla.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  Un rand de jante de tabla, cu care circuli cateva mii de km. pe timp de iarna, se pot gasi in regim sh, la un pret foarte atragator; cu 300 lei, gasesti jante fara probleme, pentru Logan.
                  Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

                  ...
                  Depozitarea e cam aceiasi treaba, pentru anvelope cu sau fara jante.
                  daca mai pui 100 iei nou noute.

                  depozitarea se face diferit daca anvelopa e cu tot cu janta sau nu.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • De spatiul alocat depozitarii rotilor, vorbeam.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Am nevoie de putin ajutor. Azi am primit jentile de tabla de la dealer (Hyundai Elantra) (bonus) pentru a le folosi in sezonul rece, dar din ce scrie pe ele nu sunt sigur daca sunt compatibile cu Elantra mea, respectiv scrie pe ele asa: KFZ 8077 5 1/2 J X 15 CH Et 47 KBA 43737 si scrie ca sunt pentru Kia dar cică sunt dimensiuni standard si pentru I30. Eu stiu ca pentru Elantra pe 15" sunt bune 6J x 15 Et46. Voi ce ziceti, potrivesc, pot apare probleme la ceva ? Nu prea ma pricep, asta-i baiu...

                      Diferentele acestea daca intra-adevăr contează ce se poate întâmpla ?

                      Vou folosi anvelope de iarna 195 65 r15
                      Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                      sigpic

                      Comment


                      • asta e tot ?! ca au et 47 si nu 46 ? si ca au latimea 5,5j in loc de 6j ?
                        n-au nici pe naiba. merg perfect.

                        Comment


                        • A folosit cineva anvelope de iarna Riken Snowtime B2 XL?
                          Ceva pareri despre modelul asta?

                          Comment


                          • Printre cele mai ieftine, fara pretentii.
                            Tot in banii aia ai varianta Debica Frigo 2, cam cu aceleasi performante.
                            Last edited by mr.K; 24 October 2015, 14:16.

                            Comment


                            • riken sunt ca tigar

                              Comment


                              • Adica le ai si nu iei amenda cand e zapada.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google