cred ca sunt mai bune debica frigo sau sava eskimo
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Eu am Riken Snowtime de 4 ani. Le-am luat de noi toate 4. La momentul acela m-am incadrat in ce buget aveam. Si sincer, sunt destul de multumit de ele si ca aderenta si ca zgomot. La cati kilometri fac eu cu ele iarna (adica putini) mar tine lejer 10 ani, dar deja incep sa imbatraneasca;am observat ca incep sa faca mici crapaturi ca niste panze de paianjeni. Poate la anul ajung sa le schimb si sa iau ceva mai bun. Tot la Michelin imi sta gandul!
Comment
-
O nedumerire nu-mi da pace. Ma batea gandul sa pun vara roate pe 14" si iarna pe 15".
La cele pe 14" am de ales intre 165/80 si 185/70. Care varianta e mai convenabila? De asemeni, citeam pe undeva ca e mai avantajos 14" iarna si 15" vara. Eu cred ca invers.
Lamuriri?
Comment
-
Gumele pe 14 sunt mai mici decat cele pe 15 ceea ce nu e recomandat pe drumuri inzapezite/ cu zapada inghetata etc. Sa nu mai vbim daca mai ai si suspensie sport. Merg cele pe 14 vara la liniute( se invart mai repede si sunt mai usoare) alt motiv nu vad.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostO nedumerire nu-mi da pace. Ma batea gandul sa pun vara roate pe 14" si iarna pe 15".
La cele pe 14" am de ales intre 165/80 si 185/70. Care varianta e mai convenabila? De asemeni, citeam pe undeva ca e mai avantajos 14" iarna si 15" vara. Eu cred ca invers.
Lamuriri?
15 vara, sa poti pune balon mai mic
Ma mai gandesc, facand ce am zis eu mai sus, se "mentine" garda la sol la aproximativ aceeasi valoare, totodata si centrul de greutate. E doar o idee, sa ma corecteze cineva daca gresescLast edited by Midnighte; 24 October 2015, 20:19.
Comment
-
Anvelopele cu diametru mai mic sunt de obicei mai inguste, de aia se preteaza mai bine iarna. Taie zapada si ajung mai repede la aderenta.
Daca mergi la Polul Nord cu masina ca aia de la Topgear, pui niste cauciucuri monstru de late ca sa nu te afunci in zapada, iar pentru aderenta, mergi cu presiune mica in ele.
Fara o putere adecvata a motorului, 14'' ori 15'', cam tot aia e.Last edited by mr.K; 24 October 2015, 20:43.
Comment
-
In cazul asta nu merita investitia in jante de 14". Pe 15" am deja 2 in plus. Cat despre gume, diferenta intre 14 si 15 nu e prea mare ca pret. Am gasit acum doua veri, pneuri Evergreen 23h. Made in china. Bune. Cele de iarna pe care le am acum mai merg pana la vara.
Trimis de pe al meu SM-G355H folosind Tapatalk
Comment
-
Chinezii sunt foarte priceputi in industria cauciucului si in industria bumbacului. Depinde acum ca si la haine, de care bumbac pune in sosete si de care cauciuc pune in pneuri. Chinezii au cele mai bune sosele din lume la ora actuala, asa ca se pricep si la anvelope. Evergreen de care am zis sunt 185/65/15 88H.
Mai rar dimensiunile astea cu indicele de viteza H. Daca mai gasesc tot la pretul de 170/bucata tot d-astea iau. Nu sunt zgomotoase, au aderenta si sta bine masina pe drum.
Chinezii chiar au toate anotimpurile. In cazul asta vorbeam despre anvelopele de vara. N-am cautat si de iarna chinezesti dar la noi se aduc mai ales din serbia. Erau asa ieftine pentru ca erau chinezesti si nu pentru ca ar fi mai proaste decat debica kormoran sau tigar. Sunt chiar peste astea 3.
Cumpara acum un set La Anvelope.ro gasesti preturi accesibile. Ai garantie de 3 ani la produse si expeditie rapida in 24-72h.
Ca sa-ti formezi o idee...
Comment
-
cauciucuri iarna
am si eu o problema, am 2 cauciucuri de iarna bune (nu ma refer la marca) Debica frigo 2, si vreau sa iau 2 noi hankook (http://www.vadrexim.ro/anvelope-iarn...-w452-88t.html) si am citit pe cateva site-uri ca cele noi se pun pe spate...
eu vreau sa le pun pe fata, vreau sa am control mai bun al directiei, suport mai bun la franare, demaraj mai bun...bineinteles iarna
nu fac des drumuri lungi iarna si am nevoie de tractiune buna, am drumuri in oras si intr-o zona de munte (se urca mult) .....
ce sa fac, le pun pe spate sau pe fata, pe cele noi?
Comment
Comment