Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dsign View Post
    Nexen Nfera SU4 195/50/16 - le-am cumparat iarna, sa le montez pe jante si sa le am pt martie (anul trecut)

    A trebuit sa plec intr-o calatorie de 5000 km. COSMAR ! Anvelopele deformate au facut masina sa topaie intr-una. Mai mult de 100 km/h nu mergea, ca tremura volanul .

    Am returnat anvelopele, mi-am primit banii inapoi si am mers pe Yokohama C.drive.
    Ai avut ghinion eu le am de peste 6000km si am mers si cu peste 200km la ora cu ele si nici o problema.

    Comment


    • Originally posted by prometheus View Post
      Un test cam greu de realizat sa prinzi 80km/h in oras e riscant pentru permis.
      in bucuresti prinzi la orice ora 80. kojak la 100 primea flashuri noaptea, pe cheiul dambovitei.

      Comment


      • Corect! De la NDL care venea cu 140 din spate.
        Și mai avea și Matador în picioare pe deasupra.

        Comment


        • nu-mi spune ca n-ai mers cu 100 prin oras... oricum, o sa negam. altii s-au filmat si tot n-au patit nimic.
          eu recunosc ca pe bd timisoara ( dupa ce scap de afi) si pe mihai bravu merg cu 80, cand e liber.
          Last edited by B997NDL; 15 March 2016, 23:38.

          Comment


          • Am si eu o întrebare de noob.

            Azi am montat cauciucurile de vara (Goodyear Gforce) la un service de roti. Când am ajuns acasă si m-am uitat mai atent la mașină am observat ca la 3 roti cauciucurile erau montate invers (adică cu partea destina exteriorului spre interior).

            ÃŽntrebare: e bai? Sa ma duc mâine la doreii ce mi-au făcut lucrarea si sa le cer sa remedieze?

            Comment


            • Retur la Dorei, bătaie + schimbat roti...gratis.....profilul are un rol care la tn nu se mai aplica....un exemplu ar fi acvaplanarea

              Comment


              • La asta ma gândeam si eu! Sper să-l găsesc pe același dorel mâine ca sa am pe cine bate

                Comment


                • Ce semnificatie are punctul rosu de pe talonul lateral al anvelopei?

                  Comment


                  • Originally posted by fallax View Post
                    Am si eu o întrebare de noob.

                    Azi am montat cauciucurile de vara (Goodyear Gforce) la un service de roti. Când am ajuns acasă si m-am uitat mai atent la mașină am observat ca la 3 roti cauciucurile erau montate invers (adică cu partea destina exteriorului spre interior).

                    ÃŽntrebare: e bai? Sa ma duc mâine la doreii ce mi-au făcut lucrarea si sa le cer sa remedieze?
                    Exteriorul ca exteriorul si profilul ca profilul, dar baiul mai mare este ca ti-au montat niste anvelope care nu exista...
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Corecta observație! Le-am amestecat! Mea culpa!

                      Cele de vara sunt Goodyear duragrip...Opincile de iarna sunt BF goorich g-force

                      Comment


                      • Originally posted by Cromatic View Post
                        Ce semnificatie are punctul rosu de pe talonul lateral al anvelopei?

                        Pt ca "specialistii" sunt ocupati cu scris offtopicuri pe alte thread-uri, iti raspund eu, ala care sunt din alta lume :

                        - acel punct este in legatura cu dezechilibru static al anvelopei- in general este colorat rosu insa mai poate fi si galben si reprezinta locul unde anvelopa are un defect de fabricatie ( asa numitul "punct greu" sau "punct usor")

                        Concret ce trebuie sa stii tu si cei de la vulcanizare este ca OBLIGATORIU acel punct rosu trebuie montat in dreptul valvei....

                        Daca nu se face asa, anvelopa va fula, indifferent cat de echilibrata ar fi

                        Comment


                        • Anvelopele au fost montate cu acel punct rosu diametral opus valvei. O roata are 10g pb, 2 roti au 5g si una s-a echilibrat perfect fara plumb.
                          Am intrebat deoarece am observat ca toate cele 4 anv. au pct. rosu diametral opus valvei si-am zis ca e putin probabil sa le nimereasca pe toate 4 la fel.

                          Ce intelegi prin - "anvelopa va fula" ? Ce teste ar trebui facute?

                          Comment


                          • Astia de la Nexen isi vand rebuturile in Romania?

                            Comment


                            • Nu stiu ce sa zic, am mers cu maxim 70km/h prin oras si mi s-au parut OK, n-am observat nicio diferenta intre astea si Continental EcoContact5 de dinainte.
                              Pe astea le simt mai usoare decat Hankook i-pike RS de iarna care au costat 330lei/buc. in 2014.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Originally posted by Cromatic View Post

                                Ce intelegi prin - "anvelopa va fula" ?


                                ....adica anvelopa+ janta va prezenta miscari in sus si-n jos.....


                                Corect asa trebuie montata anvelopa; incearca sa mergi peste 120km/h si vezi cum se comporta.....daca simti vibratii....ai o idee de unde sa incepi sa cauti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google