Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cristi.... View Post

    este posibil ca fiind mai moi anvelopele, zgomotul de rulare si amortizarea sa fie mai bune fapt care induce un zgomot mai mic la rulare si deci o impresie subiectiva ca ”stai pe loc”?

    Sincer zgomotul la rulare sau economia de carburant nu ma intereseaza deloc....sunt insa silentioase

    Asta nu are dea face cu senzatia de "gumos", urca ceva mai lent la viteze de peste 140 decat efficientgrip.....bine la mine mai adaug si prostia de filtru mann de care nus deloc multumit

    Per ansamblu sunt cauciucuri bune....si cele mai sigure, atat pe uscat cat si pe umed, isi merita banii din plin

    Comment


    • Pe asfalt rece si umed nici Falken-urile nu stau rau, dau senzatia de siguranta derivata din aderenta mare. Comparabile cu Conti PremimContact 5.
      Pe viitor o sa incerc si eu un set de BlueResponse-uri.
      Last edited by mr.K; 26 March 2016, 18:08.

      Comment


      • A purtat cineva "Anvelope Vara YOKOHAMA BluEarth AE-01 185/65 R15 88 T"?

        Comment


        • Daca te ajuta, am avut un set de A-drive 195/65/r15; pe uscat aderenta buna, miau placut cum se comporta la viteze mari si viraje
          Pe umed insa comportament mediu la vit peste 100/h , sunt chiar sub pirelli P1.....a nu se intelege ca te rastorni cu ele insa te fac sa mergi incordat pe ploaie, nu relaxat
          Dpdv al uzurii mi sau parut bune, au dus cam 40-50 000 km

          Comment


          • Anvelope Vara FALKEN Sincera SN832 Ecorun 185/65 R15 88 T (200 lei) sau CONTINENTAL ContiPremiumContact 5 185/65 R15 88 T (227 lei)?
            indici: A pe ploaie, C la consum ambele.
            Lasand la o parte diferenta de pret, e diferenta mare intre ele la comportament etc?

            Comment


            • Dupa cum le-a simtit eu, se comporta la fel. Conti e un brand mult mai cunoscut, de aici si diferenta de pret.

              Comment


              • @Hirayama A-drive 195/65/r15; au indice C pe ploaie. Multumesc.

                @mr.K Rezulta ca o sa aleg varianta cea mai ieftina . In afara de asta dureaza vreo 24-48 de ore pt falken si 7-10 zile pt Conti.
                Multumesc.
                Last edited by Fanez; 26 March 2016, 21:13.

                Comment


                • Fane nu te grabi la anvelope - gandestete ca sunt singurul punct de legatura intra tine si pamant, ai grija ce cumperi - decat sa investiti in prostii si briz-brizuri mai bine luati anvelope serioase si sigur nu regretati

                  Toate continentalurile care le-am avut s-au remarcat la mine printrun singur lucru : rezistenta la uzura ! Da, merg ok si pe ploaie si pe uscat.....insa de departe la mine au rezistat cel mai mult, mai mult decat orice am incaltat pana acum

                  Comment


                  • Si falken sincera si contipremiumcontact5 sunt anvelope considerate premium si apreciate pozitiv.
                    Originally posted by mr.K View Post
                    Dupa cum le-a simtit eu, se comporta la fel. Conti e un brand mult mai cunoscut, de aici si diferenta de pret.
                    Daca nu difera decat brandul si pretul, aleg varianta cea mai convenabila ;-)
                    Last edited by Fanez; 27 March 2016, 10:16.

                    Comment




                    • uite ca nici (din) fabrica nu (se) tine cont de alinierea cercurilor de pe anvelope cu valva de pe jante

                      masina e o kia ceed facelift cu noul motor 1.0turbo GDI, anvelope de vara, masina noua

                      v-ati certat si facut griji absolut degeaba
                      Attached Files

                      Comment


                      • Cristi, ai închis discutia cu poza atasata )))))
                        Asa stiam si eu ca nu contează.....(si la montarea anvelopelor mele nu s-a tinut cont de aceste pcte)

                        Comment


                        • Daca nu se tine cont la montare nici in fabrica, nu inseamna ca producatorul anvelopelor e tampit. Se apuca asa de prost sa le mai puna puncte? Au insemnatate pentru ca altfel nici fraierul ala de producator de anvelope n-ar mai cheltui niste banuti ca sa verifice centrarea si insemnarea lor.
                          In carte la Logan scrie ca nu se face permutarea rotilor (stanga fata cu dreapta spate s.a.m.d.) dar tot am gasit un mecanicos meserias din reprezentanta care mi-a recomandat sa le schimb (nu l-am mai intrebat cum reuseste el asta daca anvelopa are sens de rotatie). Daca in reprezentanta iti recomanda total altceva decat ce scrie in carte, inseamna ca aia au scris si ei pe-acolo aiurea, ca sa fie cuvinte multe pe fila?
                          In fabrica anvelopele sunt puse de masinarii, cum pica la rand, pe banda, nu s-a uitat nimeni daca au sau n-au puncte.
                          Last edited by Fanez; 28 March 2016, 07:40.

                          Comment


                          • ok, cum ziceti voi

                            adica producatorul atenteaza in mod deliberat la siguranta viitorului proprietar si a celorlalti participanti la trafic sau cum?


                            dar daca producatorul a gresit... o sa-l tragem la raspundere in caz de accident pt ca nu a montat corect anvelopele pe jante sunt curios daca asta ar face obiectul garantiei
                            Last edited by cristi....; 28 March 2016, 13:42.

                            Comment


                            • Vad ca nu s-a inteles ca pct. galben este pct. de greutate minima si se aliniaza cu valva iar pct. rosu este pct. unde forta radiala este maxima si se aliniaza cu un semn (crestatura) practicat (a) pe janta. Daca se respecta aceste reguli roata va cere cat mai putin Pb la echilibrare. Producatorul anvelopelor le marcheaza cu pct. pentru a ajuta la echilibrare nu pentru a arata defectele anvelopelor (asa cum am vazut ca se arata intr-un post mai sus). Nici anvelopele nemarcate cu pct. nu sunt echilibrate perfect.

                              Normal ca in situatia in care pct. de pe anv este rosu iar pe janta nu exista niciun semn, anvelopa se monteaza aleatoriu si se face echilibrare cu Pb. Daca spre ex. la echilibrare roata cere foarte mult Pb atunci se reface echilibrarea prin rotirea anvelopei pe janta . Au si pct. astea rolul lor insa faptul ca nu e un capat de tara daca nu se tine cont de ele lumea a neglijat aspectul asta si nu intereseaza pe nimeni cum se aliniaza pct. de pe anvelope cu semnele de pe jante.
                              Last edited by Cromatic; 28 March 2016, 19:53.

                              Comment


                              • salut. am o mare rugamite la toti cei care posteaza si care au folosit sau cunosc bine comportamentul anvelopelor pe sosea. dati-mi un sfat pt loganul meu/.
                                continental premium contact 5
                                goodyear efficientgrip performance
                                dunlop sport blueresponse
                                ce sa aleg am tot citit si nu mi-am format o parere. va rog un sfat. multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google