If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu era vorba de 88H la conti, doar remarcasem ca asa am gasit la Lassa. Falken se incadreaza mai bine la buget/pretentii. Dunlop Blueresponse sunt cele mai laudate pe aici de catre cei care au avut si au comparat cu altele (cel putin eu asa am vazut).
Dupa ce o sa-mi iau Falken Sincera 88T o sa scriu despre ele ca sunt foarte multumit
salut. am avut dunlop blue response 195 65 15 pe vw caddy 2013 cu 2.0tdi. o masina mult mai mare si mai puternica ca un logan.
au dus 45.000km pe fata si apoi s-a vandut masina.
ca plusuri- silentiozitate , performanta buna la franare chiar si pe ud si comfortabile.
minusuri chiar nu am ce sa trec, doar ca se tocesc cam repede pentru cineva care face multi km .
Tinand cont de faptul ca mai repede schimb cauciucurile pe motiv de batranete si nu pe uzura maxima, am decis sa iau aceste Blue response-uri. 6 sezoane daca le folosesc va fi suficient. Conti am acum, dar cand sunt cu masina goala la atacarea curbelor putin mai tare, am impresia ca fuge fundul. In afara de asta, dupa 2,3 ani proprietatile cauciucului se diminueaza (imbatraneste prin intarire). Avantajul real pe care il vad este ca va sta infipta mai bine pe sosea. Basca latime putin mai mare.
Vineri le montez.
Revin cu impresii.
am vrut sa iau dunlop sport blue response 185/65/15 insa cei pe care i-am intrebat despre tara de fabricatie si anul fabricatiei au precizat ca nu stiu, ori ca nu detin momentan astfel de informatii, altul a spus ca tara este germania sau polonia insa nu stie concret DOT-ul...mi-e sila de astfel de gogosi. de ce nu pot fi obligati sa afiseze pe site-uri aceste informatii?
Nici una, nici alta...sunt făcute in Franța. Cel puțin așa scrie pe ăla mele, luate anul trecut cu dot XX15.
Street Response 2, tot Dunlop, sunt făcute în Taiwan.
Last edited by 77sky; 1 April 2016, 23:09.
Reason: Automerged Doublepost
Ok. Deci asa cum am zis azi pe o vreme superba am montat cauciucurile. Ii multumesc oficial si colegului zfmflorin ca a venit de dimi sa ma ajute.
Dunlop Sport Bluresponse
195/65/R15
DOT : 4715
Made in Poland
2,1 atm fata; 2,3 atm spate
Ca foarte prime impresii, dupa cateva ture date prin zone cunoscute, urban, fata de ce a fost stock pe masina (Mentionez ca cele originale au 3 ani jumate si 26 de mii de km., Conti Eco Contact 3)
- nu se mai simt in volan pietricerle si usoare crapaturi/sentulete din sosea (amortizare mai buna) =>
- menajare capete de bara, bucsi si pivoti
- confort sporit in habitaclu
- foarte important pt mine: treptele 1, 2 si 3 au devenit vizibil putin mai lungi => un condus urban mai relaxat, fara mestecari dese in viteze
- plecare de pe loc mai usoara, mai lina
- din nou foarte important: se pot ataca anumite curbe (pe care le stiu bine) cu viteze mai mari fara ca masina sa se incline atat cat inainte (cel mai important avantaj pt mine)
- aspect vizual mai placut (cele stock dau senzatia de subdimensionate)
Ramane sa le testez si extraurban, pentru franare, stabilitate si ploaie la drum intins.
Din punctul meu de vedere au trecut cu succes testul urban si asteptarile pe care le aveam de la masina inainte sa le iau.
In plus am pus niste poze pentru a se vedea cum arata montate (excelent din punctul meu de vedere).
Despre "burta" de care se vorbeste aici, nu am vazut-o mai mare ca la cele stock, la aceeasi presiune in roti.
Uitandu-ma la cum arata si cum se comporta cel putin pana acum , pot spune ca loganul ar fi trebuit sa iasa din fabrica cu aceasta dimensiune.
Pot sa răspund io? Pen' ca-s mai ieftine decât pe dimensiunea stock? Cam cu pana in 100lei diferenta per bucata.
Interesant ca astea pe 195 îs fabricate în Polonia și alea pe 185 în Franta.
Oricum, văd ca am cam dat tonu' la Bluresponse-uri pe logane, cel puțin pe forum ..
Dar de ce-ai tinut atat de mult sa-ti iei anvelope cu talon mai mare decat originalul?
Orice sistem cat de putin complex functioneaza cu o anumita toleranta. Sa spui ca nu exista tolerante in tehnica este ineptie (de aceea nu cred intr-o singura dimensiune compatibila de anvelope). Ca lenea, economia sau mintea ingusta a unora a redus totul la o singura valoare admisa pe care au trecut-o in civ, asta nu accept ca argument tehnic.
E posibil ca daca mergi spre un maxim de toleranta, sa obtii performante dinamice superioare abordarii valorii nominale. Ceea ce mi-am demonstrat.
Daca privim valorile individual, talonul este mai mare. Daca le incadram intr-un raport, vom avea o surpriza. Am inaltat masina cu doar 6,5 mm (pe raza rotii), dar am castigat
[10 mm pe latime roata x aproximativ lungimea elipsei descrisa de amprenta la sol in mm] x 4. In mm patrati, ca suprafata de contact cu solul.
Raportul care da stabilitate masinii este mai bun decat in cazul 185/65/R15. Nu mai vorbesc de franare superioara si de menajare elemente de directie. Si ce sa vezi, sunt mai ieftine.
Initial am vrut sa merg pe 205/60/R15, dar nu aveam bani de dimensiunea aia. In plus aparea un oarecare risc ca la solicitari mai mari sa-mi sara de pe janta cu latime de 6j.
La 195/60/R15 eram pe minus, si deja crestea consumul, fiind sub cota (aceeasi turatie la viteza mai mica) + pret mai mare de achizitie.
Raspunsul este ca nu am dorit un talon mai mare, ci ca am dorit o masina mai stabila cu un consum aproximativ la fel cu cel de la anvelopele stock. (Indice consum B-Dunlop BR versus E-Conti3). Urmeaza teste si pe consum.
Orice sistem cat de putin complex functioneaza cu o anumita toleranta. Sa spui ca nu exista tolerante in tehnica este ineptie (de aceea nu cred intr-o singura dimensiune compatibila de anvelope). Ca lenea, economia sau mintea ingusta a unora a redus totul la o singura valoare admisa pe care au trecut-o in civ, asta nu accept ca argument tehnic.
Parerea mea este ca au fost alese anumite valori admise tocmai pentru ca ei, prin zecile de teste si calcule facute de specialisti, au constatat ca acele valori sunt "mai optime" decat altele. Adica au considerat ca alea sunt cele mai potrivite. Ai inaltat si ingreunat masina, nu cred ca asta reduce consumul. Daca e sa comparam anvelope 185/65/15 cu indici E si F cu anvelope 195/65(60)/15 care au indici A si C, normal ca ar fi mai eficiente cele de 195. Daca luam 185 cu indici A si C si le comparam cu 195 cu aceiasi indici, nu mai e la fel. Cu siguranta cele de 185 vor fi mai eficiente. Parerea mea.
Trimis via Tapatalk
Last edited by Fanez; 2 April 2016, 06:42.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment