Costa 40-50 lei "un plin" de azot în toate cele 4 gume. După părerea mea, nu merita. Prefer sa trec o data la 2 săptămâni sa fac o verificare de presiune cu aer cu 2-3 lei, la aceeași vulcanizare.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Kojak View Post... Prefer sa trec o data la 2 sptmâni sa fac o verificare de presiune cu aer cu 2-3 lei, la aceeai vulcanizare.
Comment
-
Originally posted by AlexPetro View PostSalut! O întrebare pentru cine m-ar putea lămuri:este vreo șmecherie cu azotul în anvelope în loc de aer normal? Mulțumesc pentru amabilitate!
Originally posted by B997NDL View Postazotul are o molecula mai mare decat aerul obisnuit si nu mai scapa prin pori.
din cate stiu, nici nu-si mareste sau micsoreaza volumul in functie de temperatura de afara, presiunea ramanand constanta.
una peste alta, nu e vreo mare smecherie.
nu stiu daca merita.
Originally posted by Kojak View PostCosta 40-50 lei "un plin" de azot în toate cele 4 gume. După părerea mea, nu merita. Prefer sa trec o data la 2 săptămâni sa fac o verificare de presiune cu aer cu 2-3 lei, la aceeași vulcanizare.
In Continentaluri n-am bagat azot pentru ca nu le functiona instalatia alora de la vulcanizarea unde le-am montat. Am in plan sa bag azot si sa schimb ventilele, pentru ca sunt din 2007.
Dupa ~3000km facuti cu Conti, n-am ce sa le reprosez. Le-as mai cumpara o data.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
http://www.edmunds.com/car-care/shou...-nitrogen.html Azotul asta in pneuri e o teapa mai buna ca aia cu duralube.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Heliu nu baga nimeni?
Am avut si eu azot in niste roti si n-am avut probleme cu presiunea. Acum am o roata pe care trebuie s-o umflu in fiecare saptamana (are scapari ), daca aveam azot nu se mai dezumfla. Parerea mea este ca merita sa pui azot.
Comment
Comment