Semperit Speed Grip 2 fara doar si poate.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Gislaved are tatal meu,au intrat in iarna a doua,sunt foarte bune,made in Suedia,trebuie sa te gandesti ca acolo zapada e ca praful de la noi,din abundenta,nordicii folosesc f mult aceasta anvelopa.Am mai vazut un mercedes al unei cunostinte venit o fuga acasa din Suedia si tot gislaved avea.Cele ale tatalui meu sunt f moi,au doar o iarna la activ,ale mele michelin alpin A3 sunt f tari,zici ca-s de vara,ce-i drept au si vreo 6 ani parca,ma bazez pe ele doar dpdv al legalitatii,la eficacitate nici nu ma mai gandesc,sunt departe de orice anvelopa de iarna noua,fie ea si f ieftina,in sensul ca ale mele nu prea mai sunt de iarna.
Nu mai pot edita.
Cica ar fi acum parte a firmei Continental.KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
Nu stiu ce sa zic, eu am pus mana pe astfel de anvelope si mi s-au parut tari. Din cate stiu se fabrica si in Romania, parca la Timisoara, asa ca nu sunt neaparat din Suedia. http://www.capital.ro/continental-an...l-premium.html
Comment
-
Probabil ca se fabrica si la noi,asta nu-i important,atata timp cat sunt sub obladuirea Continental.Ti-am zis,ale tatalui meu comparativ cu ale mele,e diferenta mare dpdv al "moliciunii".Cand zic ca-i moale ma refer la lamele de pe calea de rulare.KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
-
Eu tot timpul m-am intrebat cum fac grupurile care au mai multe branduri sub umbrela, gen Continental, cu retetele pentru gumele lor mai slab cotate.
Fac precum la salam, in loc de carne la Continental mai baga niste soia la Gislaved, Semperit, Barum, la Uniroyal pe langa soia mai baga si niste sorici?
Imi inchipui ca reteta originala, fara inlocuitori, e la anvelopele Continental.Last edited by mr.K; 17 October 2016, 11:34.
Comment
-
Azi dimineata anvelopilii Continental (de vara) au avut dificultati in a pune pe sosea puterea impresionanta a propulsorului de 1.4 litri. Cred ca e cazul sa scot de la naftalina gumilii dă iarnă, Dunlop WinterSport M3, DOT2007.
As lua si n-as lua gume noi de iarna, pentru ca nu stiu cat mai tin masina. Nu prea imi vine sa scot 1000 de lei din buzunar... Sa vad cum se comporta Dunlop-urile care au profil de 7-8mm, dar s-au cam intarit.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
nu exista o "reteta originala". in functie de specificul anvelopei (in principiu temperatura medie si conditii meteo - ploaie, zapada, uscat, rece, cald si combinatii ale acstora, autovehiculele pe care se vor monta anvelopele, autoturisme, van-uri, suv-uri, etc si nu in ultimul rand, gama de pret, exista cetava familii de anvelope cu derivatii de la subiect) se fac 20-30 de modele. firmele mari cum sunt continental, de xemplu, sau michelin, pirelli, etc, pe langa anvelopele lor au cumparat o gramada de firme mai mici si tin si acele branduri in viata. de exemplu barum. nici o data barum n-a facut gume comparabile cu continental si din motive de targetul de piata, pret, nu se vor face barum cu exact aceeasi "reteta" ca si conti ecocontact, de exemplu. dar anumite barumuri echivaleaza al dracului de bine semperit, de exemplu, sau uniroyal, sau gislaved. o nvelopa pentru masini premium va fi sub firma "mama" si va fi clar cea mai buna. n-o sa vezi kormoran batand michelin in teste, sau barum batant conti, sau fostele danubiana rupand pirelli in teste ar fi culmea. asa cum mercedes face a-klasse pe platforma de megane si piese de renault, skoda face octavia pe platforma de golf/jetta, sau , mai clar, cum renault face dacia. dar, revenind la gume, in anglia, de exemplu, unde mai mereu e relativ racoare si umezeala, uniroyal bate orice alta anvelopa de volum din "curtea" conti. alea sunt gume de ploaie si se bat la pret si performante cu bfgoodrich, care, pe ploaie, in gama lui de dimensiuni si de pret,poate bate unele michelin-uri. acele "retete" de care vorbim se schimba anual sau tot la cativa ani in cadrul aceleiasi familii, pentru ca toti vor sa faca o anvelopa mai economica, mai aderenta, mai putin zgomotoasa, fata de vechea evrsiune, pastrand totusi tinta de piata si pretul. nu toate barum-urile sunt facuye ce aceeasi "reteta", nu toate conti au acelasi amestec si acelasi proces de vulcanizare, etc. exista zeci, chiar sute de combinatii. ceea ce e insa de luat in seama, aceeasi anvelopa are aceeasi "reteta" in toate fabricile continental, toate masinile din concern sunt conectata la acelasi server in hannovra si de acolo se incarca profilele de vulcanizare, cantitatile de compusi, taierea la dimensiuni, etc.Last edited by Seba; 17 October 2016, 12:14.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Seba nu chiar, retetele se fac in TM. Si se incarca din TM. Tehnologia de fabricare este identica pentru toate tipruile de cauciuc. Diferenta o face in reteta (compozitie...dar cica nu sunt chiar asa de mari diferentele) si profilul cauciucului.
Comment
-
Foarte adevarat. Dar la fel de adevarat cineva care-i in domeniu mi-a dat un sfat: Mai bine caucicuuri cevava mai ieftine (aka 200 lei) decat premium...si le schimbi la 3-4 ani...decat ceva la 300 lei si sa le schimbi la 6-7 ani. Prezinta mai multa siguranta. Cica avelopa are performante acceptabile maxim 4 ani. Dupa care scade dramatic. Si asta am vazut pe o masina anul trecut...avand cauciucuri michelin....de vo 7 ani...ce se comportau execrabuil fata de barumurile mele de 2 ani
Comment
-
vitriol aaa...ceva barumuri polaris (vo 190 lei pt T88 si 220 lei pt T92 - indicile de sarcina...dar cica pt Logan este suficient T88...). Alternativa era goodyear pe la 270 lei. Sau conti la 265 lei.
Advarat...omul mi-a spus simplu: sa nu ma duc in Oymyakon...(Acum la ora asta sunt vo -10 grade acolo. Asta noapte au fost -19...si inca nu a inceput iarna...)
Comment
Comment