In concluzie nu merita, la fel ca oricare allsezon. Merci.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pentru cei care se gandesc la olsizănuri, sa aveti in vedere ca se ureaza mai repede decat anvelopele de vara. Daca tragi o linie si faci un calcul, o sa vezi ca la bani iesi cam la fel ca si cum ai avea doua seturi (vara si iarna), doar ca faci compromisuri atunci cand vine vorba de aderenta si vara, si iarna.Last edited by vitriol; 24 October 2016, 13:57.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
@bolovan: ai folosit crossclimate sau alte all-season-uri? eu ma mir ca ai aruncat dupa o iarna gume aparute acum 2 ani, care au iesit excelente in toate testele facute de adac, tuv, dekra, etc. nu de alta, dar postul tau asa lasa de inteles, ca crossclimate-urile sunt petarde, desi distantele de franare, manevrabilitate (viteza de slalom si rulaj in cerc) si tractiunea pe zapada si pe ud in teste, le apropie la 90-95% din performantele unei gume de vara pe uscat, respectiv performantele unei gume de zapada pe zapada/ud. mie nu mi-e clar, n-am avut, ma gandesc la ele, dar ce spui tu contravine cu ce zic altii care le au inca pe masini si si cu rezultatele masuratorilor.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am un prieten care are CrossClimate-uri pe masina, dar nu stie sa-mi spuna ce e cu ele pentru ca asa a cumparat masina. Nu stie cum ar fi rulat masina cu altceva... Sa vedem la iarna cum se descurca.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
X site-uri lauda de numai pot aceste crossclimate-uri !! insa realitatea e alta mai ales pentru cei care chiar fac un munte , zone cu zapada nu jucarie!! astea cred ca sunt mai mult asa pentru Italieni , zone unde iarna e cu totul altceva fata de ce este la noi , cu temperaturi de 2-3 grade C si ocazional o fulguiala super soft !!
Chiar si prin oras in zonele de campie cand ai cam 2-3 cm de zapada pe carosabil , acolo ai nevoie de gume dedicate de iarna nu crossclimate!sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Seba foarte adevarat...eu am avut allseason. Astea crossclimate...par sa fie complet diferite...nu sunt pentru toate anotimpurile...ci prin toate anotimpurile...Lasand gluma la o parte...nu, la ce te referi tu n-am folosit. Am folosit ceva michelin si daca nu ma inseala memoria scurta ceva fireston (dar asta o fo ultima data acum vo 7 ani)...de atunci n-am mai folosit decat dedicate de vara/iarna.
Am inteles ca astea sunt altfel...dar sincer...nu ma risc sa le incerc.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpoate ma lamuresti si pe mine cu goodyear alea all-season...m-am uitat de curioziate la teste crossclimate vs vector4. pai, gy e 680lei/buc corss e 330lei/buc. diferentele intre ele sunt poate 1-2% in favoarea gy in anumite conditii, in altele bate michelin. n-am gasit eu un site cu preturi decente sau astia de la gy sunt fumati, de cer atat pe gume care valoreaza de fapt jumatate de pret?
275 bucata, 195/65/15
Comment
-
Acum am citit mai multe...sunt de fapt cauciucuri de vara cu certificare "ca merg si iarna". Iar din teste...nu par cu mult peste cele allseazon. La unele sub...la altele peste. Deci...raman la parerea ca merg pentru zone cu ierni blande si fara prea multa zapada (Italia, grecia, spania, portugalia, franta etc). Chiar si pt RO (partea de sud)...sunt acceptabile. Cu conditia sa nu ninga decat foarte putin.
P.S. Allseason si alea sunt cauciucuri cu compozitie de vara ce au certificare si de iarna
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostFanez eu am folosit...mai slabe decat alea de vara vara...si mai slabe decat alea de iarna...iarna. Sunt un soi de struto camila. Sunt ok pentru zone gen Banat...sau serbia/grecia etc, unde nu ai iarna cu zapada etc. Si nici temperaturi sub -5 grade. Dar daca mai intentionezi un munte etc...nu recomand crossclimate/allseason etc
uite rezultatul testelor facute de profesionisti.
"Initial Driving Report
Not wanting the new Michelin CrossClimate to have an easy time, we tested the new Michelin against some class leading tyres. The summer tyre was represented by the Michelin Energy Saver+, the winter tyre was the Michelin Alpin A5 and the all season tyre the test winning Goodyear Vector 4Seasons. During initial testing, we conducted dry braking, wet handling and snow traction tests.
During general driving the Michelin CrossClimate felt a lot more like a "normal" tyre than the all season and winter, with sharper steering response, more direct braking and better steering feel. This was really highlighted during dry braking, where the bite and braking distance was almost identical when compared to the summer tyre, and much stronger than the all season and winter tyres.
During wet handling the Michelin CrossClimate equaled, if not bettered the summer tyre, and while it felt a little numb at the limit compared to the summer, it provided a more progressive nature and had more grip and feel than the all season and winter tyres, which felt weak and numb on the wet circle.
The snow traction test was limited to an uphill start, but it once again proved Michelin's claims that it performed as well as a full winter tyre in snow traction, and was many many times better than a summer.
swursa... http://www.tyrereviews.co.uk/Article...me-changer.htm
..............
Originally posted by vitriol View PostPentru cei care se gandesc la olsizănuri, sa aveti in vedere ca se ureaza mai repede decat anvelopele de vara. Daca tragi o linie si faci un calcul, o sa vezi ca la bani iesi cam la fel ca si cum ai avea doua seturi (vara si iarna), doar ca faci compromisuri atunci cand vine vorba de aderenta si vara, si iarna.
plus ca anvelopele se mai uzeaza (deformeaza) la atata tras de ele.
Originally posted by mr.K View Post275 bucata, 195/65/15
http://anvelopeiarnavara.ro/goodyear...-r15-91t-26910
Comment
-
La doar câteva zile după prezentarea anvelopei Michelin CrossClimate, am răspuns invitaţiei primite din partea companiei franceze de a testa noul pneu în Alpii francezi.
Im ADAC Ganzjahresreifen Test werden die besten Allwetterreifen der verschiedenen Reifengrößen ermittelt. Welche Reifen haben sicheren Grip, welche sparen am meisten Sprit?
Si m-am cam plictisit sa caut.
Concluzia tutror: sunt cele mai bune din categoria "All Season"...si acceptabile comparativ cu cele de iarna. Si se potrivesc foarte bine pentru climele moderate cu iarna putina si blanda (exact ce spuneam mai sus)
Comment
-
ai cautat de ai innebunit si n-ai inteles nimic.
adac a dat pentru crossclimate "gut" (bune) pe uscat, pe ud, pe gheata,la consum si satisfacatoare pe zapada si le-a pus pe primul loc.
iar tu la timisoara esti in finlanda, nu ? le folosesc si austriecii, dar pentru noi nu sunt bune...
si niste citate din primul link pus de tine. cred ca nu te-ai obosit sa citesti ca sa nu-ti strici ochii.
"Însă, pentru majoritatea Europei şi mai ales pentru Europa de Sud, Michelin CrossClimate ar putea fi soluţia căutată de foarte mulţi şoferi "
"Conform statisticilor Michelin, 65% dintre şoferii europeni nu renunţă la anvelopele de vară pe timp de iarnă. Cifra diferă în funcţie de ţară. De exemplu, în calculata Germanie 20% dintre şoferi folosesc anvelope de vară pe tot timpul anului în ciuda reglementărilor pentru utilizarea anvelopelor de iarnă, în timp ce în Franţa, unde utilizarea anvelopelor de iarnă nu este reglementată, procentul creşte la 76%."
Franta nu e facuta doar din coasta de sud. acolo sunt alpii francezi si geruri serioase.
Comment
-
daca te uiti pe testele cu crossclimate-uri din 2014, 2015, 2016, rezultatele difera versus aceleasi gume testate si ele in 2014, 2015, 2016. asta ma nelamureste, de ce in 2015, crossclimate a fost sub goodyear si peste nokian, de exemplu, iar in 2016 a fost sub nokian si sub acelasi goodyear. pai ori 1m are 1m, ori are ba 80cm, ba 110cm oricum, la toate testele au avut "a tendance to understeer on snow".Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
...............daca sunt asa miez, cum de au doar E pe ud, iar crossurile au A ?
http://www.anvelopejantepromotii.ro/...ossClimate-M+S
Am zis doar ca ies peste Crossu' pacii.
A-ul ala pe umed la Cross o fi in conditii de vara, ca pe carosabil umed iarna eu n-am vazut inca anvelopa sa aiba A, nici alea de iarna, inclusiv Alpin 5 are B pe umed, la fel si GY UG9.
Cross e un kakamaka umflat de presa, ca vad ca n-au explodat vanzarile, lumea cu ceva cultura auto din Europa nu se arunca in fantana la primul semnal.Last edited by mr.K; 24 October 2016, 19:09.
Comment
Comment