Astept intai bugetul si apoi dintre ele, care sunt mai ieftine [emoji2] [emoji41] . Daca nu gasesc decat la acelasi pret iau Nokian.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
kelly sunt fabricate de goodyear. se bat cu kormoran/montana de la michelin la aderenta stiu pe unul care acum o luna, pe masina de firma si-a luat kelly, desi bugetul era nelimitat. alataieri se gandea sa ceara bani din nou pentru niset gume decente, cica pe ud ar fi un mini-dezastru.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Fanez, ia Nokian. Cum zice si kkhheelloo, nu gresesti cu niciuna dintre ele.
Eu inca n-am primit gumele, ca cica au probleme cu stocurile si au multe comenzi... Cred ca ma reorientez spre Kelly.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
si mie a vrut un patron de depozit de anvelope sa-mi vanda kormorane, ca daca le foloseste el pe x5, de ce nu-s bune pt loganul meu? ca doar el stie caree gume sunt bune si care nu. eu i-am zis ca loganul e masina, nu trotineta si l-am intrebat daca a auzit de continental, michelin, gooyear...atunci sa fi vazut voi fata la herr patron...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Au venit TS860-urile si le-am montat. DOT2616 Made in France.
I-am derutat de tot pe baietii de la vulcanizare. A venit nenea 1 sa ma intrebe ce am de facut. I-am zis ca vreau un schimb de anvelope. Se uita la roti si zice, pai aveti de iarna, nu mai trebuie schimbate... Stati ca il chem pe sefu'. Vine sefu, la fel, pai aveti de iarna, vreti sa le puneti pe alea de vara? Ii explic treaba si il cheama pe nenea 2 si ii spun ce are de facut. Nenea 2 se scarpina in cap si zice ca el nu intelege de ce le schimb.
Deocamdata n-am mers decat 5 km, dintre care 4 cu presiunea facuta deamboulea, ca de fiecare data cand plec de la vulcanizare. La benzinarie aveam 2.1 bar pe stanga fata si 1.8 pe drepta fata. Pe stanga spate aveam 2.2 bar (nu stiu cum dracu au nimerit...) iar pe drepta spate aveam 2.0.Last edited by vitriol; 28 October 2016, 23:12.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Rascolind dupa anvelope gasesc:Lipseste din clasamentul final Nokian zLine SUV, anvelope care au fost retrase in cele din urma din competitie. Luand in calcul punctajul total obtinut pana la finalul testului, anvelopele Nokian zLine SUV s-ar clasa pe locul al treilea, insa disponibilitatea limitata pe piata germana la momentul testarii (sau scandalul in care sunt implicati cei de la Nokian in legatura cu fraudarea testelor de specialitate) au facut imposibila finalizarea testarii de catre germanii de la Autozeitung
Am mai gasit:
Fulda.
Producatorul german este detinut inca din 1966 de catre cunoscuta companie americana Goodyear.
Nokian WRD3
Asta ca sa ma incadrez in bugetul de 1000 de lei cu montaj, echilibrat etc. Aveam prin cap sa iau si jante, dar se pare ca nu ma prea calific .
Comment
-
La WR D4 ma hotarasem doar ca n-am gasit inca "vreo oferta" . Am citit ca cica astia de la Nokian ar fi sutit la niste teste (vezi mai sus) si uite asa mi-a scazut increderea in ei.
Uite diferenta la astia.
Buna reclama:MADE IN RUSSIA; PROGNOZA METEO NU MAI CONTEAZA!
Au fost niste discutii pro si contra presiunii cu azot in pneuri.
Comment
-
-
acum ai 80% azot in pneuri. atata timp cat nu se monteaza anvelopele intr-o camera vidata, sa se extraga tot ce nu e azot, apoi sa se umfla anvelopele 100% cu azot, vei avea mereu oxigen, vapori de apa si alte gaze in roata. nu in acelasi procentaj ca si cand le umfli cu aer, e adevarat, dar 100% doar azot nu vei avea veci. aia care zic ca azotul nu se dilata si nu se contracta ca aorice alt gaz, sunt idioti sau ii iau pe restul de prosti. cum dracu dintre toate gazele, ala care il ai oricum 80% in roti nu respecta nici o lege fundamentala a termodinamicii? are coeficient mai mci decat alte gaze, dar modificari tot exista.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment