Multumesc pentru indrumare @Seba.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
pai aia-i, ca omologarile sunt facute, dar rar-ul nu le trece in civ. si la alte masini s-a intamplat la fel, veneau din germania cu 5 modele de gume acceptate, la rar s-a trecut un model, maxim doua din 4-5 posibile.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Sigur vorbim de talon? Adica certificat de inmatriculare.
Poate confunzi cu cartea de identitate.
Daca doriti, puneti o poza acisilea, sa vada si ochiu' nostru ce denumiti dumneavoastra talon nou.
Stiu ca nu sunteti senil, dupa cum ati mai afirmat odata, dar simt nevoia sa repet intrebarea.
Un talon arata asa.
Nici urma de dimensiuni la anvelope.Attached FilesLast edited by mr.K; 16 November 2016, 19:21.
Comment
-
are cineva anvelopele astea http://www.cel.ro/anvelope/anvelopa-...f-pMyY1NjYp-l/ montate pe logan 1? tata si-a achizitionat pe stepway modelul asta (205/55/16) si sunt curios cei care le-au montat pe logan ce pareri au. inafara de un test de franare cu stepwayul n-am putut face (intra esp-ul daca pornesc blana sau daca ma dau in curbe prea tare si nu se poate dezactiva) si la franare mi se par ok chiar si pe drum umed.
acum am pe logan kelly winter 185/65/15 dot 2011 (da stiu,vechi trebuie aruncate, cele de pe fata cred ca au 4 mm maxim carne iar cele de pe spate 5-6, trebuie sa le schimb intre ele sezonul asta ca sa fiu mai safe) si cu toate ca au fost ieftine rau de tot, nu mi-as mai lua asa ceva niciodata. am luat un sens cu 30-40 la ora in viteza a treia,carosabil umed iar cand sa accelerez putin si sa virez, m-am dus tot drept si masina saraca urca pana in limitare. pe uscat sunt acceptabile, dar acum ca a venit si frigul, daca franez mai puternic imi intra abs-ul una doua si abia ma pot opriSemințele acelaș gust are.
Comment
-
Originally posted by grigu32 View Postacum am pe logan kelly winter 185/65/15 dot 2011 (da stiu,vechi trebuie aruncate, cele de pe fata cred ca au 4 mm maxim carne iar cele de pe spate 5-6, trebuie sa le schimb intre ele sezonul asta ca sa fiu mai safe)
Comment
-
"oversteer scares passenger, understeer scares drivers"
pe mine ma cam sperie cand merge tot drept desi stau cu volanul virat la 180 de grade..daca e mai bine sa le las pe spate atunci le las pe spate alea mai bune..dar faptul ca stiu ca oricand pot sa ma duc tot drept ma cam tine in prizaSemințele acelaș gust are.
Comment
-
ca tot am zis de cauciucuri am incercat niste "drifturi" pe drum relativ uscat, probabil asa mai umed..am ajuns la concluzia ca mai bine le las pe spate alea mai bune, era sa fac o intoarcere de 180 de grade (asta la viteza mica..gen 50-60 la ora) sa nu mai zic ca la vale curbele sunt tot un fel de drifturi ca-mi aluneca masina si de fata si de spate. nu recomand nimanui anvelope kelly winter chiar daca sunt noi..pe drum umed/umezit sunt varza..daca e si frig afara mai rau
pentru carcotasii care ma considera inconstient si donator de organe: "drifturile" au fost realizate pe bulevard cu 4 benzi fara nici o masina care sa vina din sens opus si nici o masina parcata pe margineSemințele acelaș gust are.
Comment
-
Diferenta de franare intre anvelope ieftine si cele mai scumpe poate sa depaseasca 10 metri la o franare de urgenta ceea ce e foarte mult.
Daca mai pui in considerare ca cele ieftine imbatranesc foarte rapid si in 2-3 ani nu mai sunt bune de nimic atunci e destul de clar ca nu sunt o afacere buna.
Eu cred ca all-seasonurile de top au ajuns la performante foarte bune, poate mai bune decat anvelopele dedicate fiecarui sezon dar produse de firme fara experienta.Logan GPL 1.4
Comment
Comment