Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru indrumare @Seba.
    Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

    Comment


    • pai aia-i, ca omologarile sunt facute, dar rar-ul nu le trece in civ. si la alte masini s-a intamplat la fel, veneau din germania cu 5 modele de gume acceptate, la rar s-a trecut un model, maxim doua din 4-5 posibile.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Dar de ce,cei de la RAR nu trec toate marimile acceptate de fabrica in CIV? De lene sau ca sa ne plimbe pe drumuri?
        Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

        Comment


        • Originally posted by Fanez View Post
          Astia care fac noile taloane stiu?
          Ce inseamna talon nou? la mine, facut in luna iulie scrie ambele tipuri de anveope

          Comment


          • Sigur vorbim de talon? Adica certificat de inmatriculare.
            Poate confunzi cu cartea de identitate.
            Daca doriti, puneti o poza acisilea, sa vada si ochiu' nostru ce denumiti dumneavoastra talon nou.
            Stiu ca nu sunteti senil, dupa cum ati mai afirmat odata, dar simt nevoia sa repet intrebarea.
            Un talon arata asa.
            Nici urma de dimensiuni la anvelope.
            Attached Files
            Last edited by mr.K; 16 November 2016, 19:21.

            Comment


            • Nu conteaza marimea ci cite roti ai. E total aiurea sa mergi cu 3 roti de un fel si una altfel. Ca sa multumesti " capul de creta" ia 4 rezerve de acelasi tip si il incui in logica....

              Comment


              • Nasul are pe duster anvelope allseason Michelin CrossClimate. Mi-a zis ca se comporta mult mai bine, fata de cele din fabrica allseason Continental.

                Comment


                • are cineva anvelopele astea http://www.cel.ro/anvelope/anvelopa-...f-pMyY1NjYp-l/ montate pe logan 1? tata si-a achizitionat pe stepway modelul asta (205/55/16) si sunt curios cei care le-au montat pe logan ce pareri au. inafara de un test de franare cu stepwayul n-am putut face (intra esp-ul daca pornesc blana sau daca ma dau in curbe prea tare si nu se poate dezactiva) si la franare mi se par ok chiar si pe drum umed.

                  acum am pe logan kelly winter 185/65/15 dot 2011 (da stiu,vechi trebuie aruncate, cele de pe fata cred ca au 4 mm maxim carne iar cele de pe spate 5-6, trebuie sa le schimb intre ele sezonul asta ca sa fiu mai safe) si cu toate ca au fost ieftine rau de tot, nu mi-as mai lua asa ceva niciodata. am luat un sens cu 30-40 la ora in viteza a treia,carosabil umed iar cand sa accelerez putin si sa virez, m-am dus tot drept si masina saraca urca pana in limitare. pe uscat sunt acceptabile, dar acum ca a venit si frigul, daca franez mai puternic imi intra abs-ul una doua si abia ma pot opri
                  Semințele acelaș gust are.

                  Comment


                  • Originally posted by grigu32 View Post
                    acum am pe logan kelly winter 185/65/15 dot 2011 (da stiu,vechi trebuie aruncate, cele de pe fata cred ca au 4 mm maxim carne iar cele de pe spate 5-6, trebuie sa le schimb intre ele sezonul asta ca sa fiu mai safe)
                    Pentru siguranta ta lasa-le asa cum sunt: 5-6 mm pe spate si 4 mm pe fata. Sau si mai bine schimba-le cu unele noi.

                    Comment


                    • "oversteer scares passenger, understeer scares drivers"

                      pe mine ma cam sperie cand merge tot drept desi stau cu volanul virat la 180 de grade..daca e mai bine sa le las pe spate atunci le las pe spate alea mai bune..dar faptul ca stiu ca oricand pot sa ma duc tot drept ma cam tine in priza
                      Semințele acelaș gust are.

                      Comment


                      • Naspa senzatie daca mai vezi si o masina in cale...
                        Last edited by Fanez; 17 November 2016, 20:31.

                        Comment


                        • ca tot am zis de cauciucuri am incercat niste "drifturi" pe drum relativ uscat, probabil asa mai umed..am ajuns la concluzia ca mai bine le las pe spate alea mai bune, era sa fac o intoarcere de 180 de grade (asta la viteza mica..gen 50-60 la ora) sa nu mai zic ca la vale curbele sunt tot un fel de drifturi ca-mi aluneca masina si de fata si de spate. nu recomand nimanui anvelope kelly winter chiar daca sunt noi..pe drum umed/umezit sunt varza..daca e si frig afara mai rau

                          pentru carcotasii care ma considera inconstient si donator de organe: "drifturile" au fost realizate pe bulevard cu 4 benzi fara nici o masina care sa vina din sens opus si nici o masina parcata pe margine
                          Semințele acelaș gust are.

                          Comment


                          • Diferenta de franare intre anvelope ieftine si cele mai scumpe poate sa depaseasca 10 metri la o franare de urgenta ceea ce e foarte mult.
                            Daca mai pui in considerare ca cele ieftine imbatranesc foarte rapid si in 2-3 ani nu mai sunt bune de nimic atunci e destul de clar ca nu sunt o afacere buna.

                            Eu cred ca all-seasonurile de top au ajuns la performante foarte bune, poate mai bune decat anvelopele dedicate fiecarui sezon dar produse de firme fara experienta.
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • Intradevar s-a evoluat foarte mult si in materie de gume auto , insa eu tot prefer sa am gume dedicate vara/iarna.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Cam in cat timp pot fi considerate "batrane" alde Conti si Michelin?


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Keep walking...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google