Te contrazici.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by mr.K View PostPai 30+30=60 g.
Deci nu e first class...
Originally posted by mr.K View PostSeba, eu nu inteleg un lucru. La masini esti fan frantuzoaice si dusman al nemtoaicelor.
La gume, invers.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Depinde si intre ce anvelope faci comparatie.Cei de la Auto Zeitung au decis sa includa si anvelopele all season Michelin CrossClimate in test, lucru interesant tinand cont ca singura rezerva pe care o au de regula soferii referitor la aceste anvelope este legata de performanta pe zapada si pe polei.
Dupa cum era de asteptat, anvelopele all season au dominat proba de franare pe carosabil uscat, oprind masina la 100km/h dupa 40,2 metri, comparativ cu anvelopele de iarna Continental care au oprit masina dupa 44,4 metri. Tura de pista uscata a fost castigata tot de anvelopele CrossClimate, care au parcurs cei 3,3 km in 107,9 secunde, comparativ cu cele 109,3 obtinute de Continental.
Nu mai este cazul acum (a trecut sezonul) dar asa informativ...Last edited by Fanez; 31 March 2017, 11:56.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postam uitat sa spun, 40g pe o parte
la masini, ma uit la rezultatele din concursuri, unde constructorii de tinichele (italienii si francezii) le-au cam dat mucul la infumuratii aia hitleristi. michelin n-am vrut nu pt ca nu-s bune, ci pt ca sunt mai scumpe am avut michelin pilot exalto si bfgoodrige profiler2. niste gume senzationale, dar cum nu mai merg de doi ani la nici un fel de competitii, in regim de strada, conti, gy sau dunlop, pirelli, fc o treaba la fel de buna ca si michelin. basca in teste, conti se bate la varf cu michelin. si imi raman si bani de-o bere
Daca vrei sa-ti ramana si de un vin, cumperi Falken.
De nu iti vor placea, dau eu o bere.Last edited by mr.K; 31 March 2017, 13:04.
Comment
-
-
io nu pot compara un logan nou de 9000 de coco cu un bmw nou de 49000 de euro, ca n-ai ce compara. ca sa merg de la lucru acasa si retur, n-am nevoie de masina cu intretinere tripla fata de logan. mai ales ca loganul meu nu s-a stricat nici o data. la fast food, cand tre' sa te saturi rapid si eiftin, nu-ti cumperi fripura de vita pe piatra...
cred ca raman totusi la conti, falken e mai jos in topuri decat pirelli, gy, conti, vredestein si michelin. conti premium, nu eco, care-s o clasa de aderenta mai jos decat premium.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
asta am avzut si eu, ca vredestein difera in topuri de la iarna la vara si de la an la an, in functie de concurenta. michelin, conti, goodyear, insa, sunt tot acolo, indiferent de an, de sezon. eu ma asteptam sa-mi spuneti ceva despre pirelli, ca initial ma gandisem la alea ca prima varianta si conti daca primesc raspunsuri gen dunlop (ceea ce s-a si intamplat) sau poate ma risc totusi la pirelli sau vredestein.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
mersi. mai am o luna pana sa le pun pe masina. astept si plusuri pt pirelli de vara nu de alta, dar gume de la macaronari inca n-am avut si daca sunt ok, de ce n-as pune? deocamdata m-am limitat la ce-am gasit calumea in teste si am si avut pe masini.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu mai sta sa pierzi timpul cu cautarile, considera ca am facut-o eu pentru tine si ramai dator cu un Heineken. Ia Continental ContiPremiumContact5: 225 lei/buc × 4 = 900 lei, mai pune 60 lei montat + echilibrat.
Nu am ce sa le reprosez dupa un sezon si 10k, poate doar sa spun ca cele de pe fata au "scazut in carne" mai mult decat cele de pe spate, dar ma gandesc la faptul ca aderenta premium cere sacrificii.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
uite aici... din cate stiu, sunt din Sibiu. deci la Timisoara ajung repede.
eu tot de la ei am luat. transport gratuit la 4 anvelope.
Comment
Comment