Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Macar putina politete nu strica din cand in cand. E plina tara de devieri grave de la bun simt si civilizatie.
    Imi cer scuze daca am exagerat!!!!

    P.S. Si ati fost niste domni ca mi-ati raspuns!

    Comment


    • Eu nu cred ca de la diferenta de uzura vine problema.
      Diferenta de greutate intre o anvelopa noua si una chiar cheala nu e substantiala.

      Comment


      • Dle. K:
        Nu crezi, nu crezi...
        Mai de ajutor ar fi o parere despre ce crezi ca ar cauza problema.

        Comment


        • Era o parere. Am si eu un cauciuc mai nou (aceeasi marca si model) cu 10k km fata de celelalte 3 de pe masina, dupa ce am inlocuit o guma crestata putin pe flanc.
          La mine e pe spate, la tine pe fata.

          Ma gandesc la faptul ca 1 mm uzura suplimentara la un pneu nu cred ca modifica radical directia masinii, de vreme ce, de exemplu, rotile de rezerva inguste sunt destul de diferite fata de ce e pe masina, si nu stai de corectat tot timpul diectia masinii, ca in fimele americane.

          Imi inchipui ca ai verificat presiunea in pneuri. Amortizoarele, arcurile ar mai fi de verificat, sa nu ai vreo spira rupta.

          Cred ca tot geometria e de vina.
          Last edited by mr.K; 25 April 2017, 14:20.

          Comment


          • Ete ca n-ai fost atent: pe fata sunt cele vechi de pe spate, ala nou tot pe spate l-am pus si eu.
            Presiunea e verificata.
            Daca era din arc sau amortizor (verificate si astea la ITP) nu se schimba directia in care trage masina odata cu schimbarea intre ele a cauciucurilor fata. (care cauciucuri permit invesarea fiind cu profil simetric, fara sens obligatoriu de rulare sau conditie inside/outside).
            Geometria a fost facuta cu ocazia schimbarii capetelor de bara si bieletelor de directie. Pe masina erau cauciucuriele de iarna si masina nu avea probleme de directie inainte sau dupa geometrie.

            Comment


            • Inseamna ca masina ta cu o roata de rezerva ingusta montata pe fata ar merge direct spre sant?
              Nu cred.
              Ai gumele de iarna pe jante separate? Fa o proba cu ele pe masina.

              Comment


              • puntea spate fiind punte condusa nu sesizeaza asa drastic diferenta de greutate intre anvelope. pe fata, in schimb, diferentialul si lungimea diferita a planetarelor fac ca la o accelerare brusca, in trepte mici de viteza, cu mana luata de pe volan, chiar cu unghiurile perfecte, o roata sa traga mai tare decat cealalta. efectul se numeste torque steering. cu atat mai mult, daca o roata e mai usoara, acea roata va fi invartita mai usor (datorita inertiei mai mici), iar roata mai grea va prinde viteza mai incet.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Cate grame de cauciuc inseamna 1 mm uzura pe o anevelopa? Cateva zeci ? 100 de grame?
                  O anvelopa + janta inseamna 3- kg, ce sa faca suta aia de grame in plus?

                  Repet, de ce nu te duci in sant cu o roata de rezerva d'aia ingusta? Aia e jumatate cat o roata normala la greutate.

                  In locul colegului as inprumuta 2 roti de la altcineva, ca sa fac o proba si sa elimin rotile din schema, daca face tot asa.
                  Last edited by mr.K; 25 April 2017, 20:52.

                  Comment


                  • Pai partea cu geomeria a iesit din calcul atunci cand odata cu schimbarea rotilor intre ele s-a schimbat si directia in care trage.

                    Originally posted by CeDeBe-L View Post
                    Dupa ce am pus cauciucurile de vara am sesizat o tendinta a masinii sa traga catre stanga. Prima verificare si cea mai facila: am schimbat intre ele rotile fata. Masina nu mai trage stanga ci se duce catre dreapta.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Pai atunci, pierdem vremea degeaba.
                      2 anvelope noi si se rezolva problema.

                      Comment


                      • Eu am trait povestea asta si dupa doua drumuri pe autostrada masina si-a revenit. N-as putea sa explic ce anume s-a intamplat, dar s-a asezat.

                        Acum fie vorba intre noi, majoritatea conducatorilor auto nici nu observa fineturi din astea.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Probabil ca ai luat o groapa de 2 ori si s-a refacut geometria.

                          Ramane de vazut daca tot trage intr-o parte si cu alte 2 roti.

                          Comment


                          • Am primit pe e-mail o oferta
                            Anvelope de vara
                            185/65R15 88H SIGURA TIGAR- 145 ron
                            185/65R15 88H 301TL TAURUS- 145 ron
                            195/65R15 91H PREMIUM CONTACT 5 CONTINENTAL- 219 ron
                            205/55R16 91V PREMIUM CONTACT 5 CONTINENTAL - 284 ron

                            Comment


                            • Si eu primesc de la o vreme, zi de zi, de la booking.
                              Tu ce-ti iei, Tigar sau Taurus? Celelalte nu ti se potrivesc.

                              Comment


                              • Eu imi iau SAU.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google