Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru invitatie, nea sam.
    Asteptam in continuare pareri despre aceste anvelope.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • @827sam - au protectie pentru janta? Din poze pare sa nu aiba, asa este? Ms!
      Zambeste, maine poate fi mai rau!

      Comment


      • Nu, nu are si nici pe 185 65 r15 nu are
        Intamplator, azi am vazut aceeasi guma pe dimensiunea 205 55 r17 si avea protectie janta.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • pentru ca la r5 si r16 e balonul mai mare si se considera ca janta nu prea prinde bordura.

          Comment


          • Sunt producatori care au pe 185 65 r15 si pe 205 55 r16, care-s mai comune, protectie pentru buza jantei, dupa mine e moft pentru ca la ce gropi avem, daca e sa fie, rupi janta cu totul.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Originally posted by 827sam View Post
              Sunt producatori care au pe 185 65 r15 si pe 205 55 r16, care-s mai comune, protectie pentru buza jantei, dupa mine e moft pentru ca la ce gropi avem, daca e sa fie, rupi janta cu totul.
              Poate am inteles eu gresit ca protectia de cauciuc pentru buza jantei este pentru cazul cand se merge pe pana (sa nu se strice si janta), nu pentru lovit bordura...
              In acest caz, senzorii de presiune, fie directi, fie indirecti, pot inlocui protectia de cauciuc!

              Comment


              • pentru cazul cand se merge pe pana
                Alea sunt anvelope Runflat, nu e vorba de o protectie.

                Comment


                • cand ai pana nu ajunge in niciun caz "geanta" pe asfalt. protectia janta e pentru cei care nu stiu sa parcheze.
                  eu am plecat intr-o dimineata pana la lidl moinesti, deci distata scurta vreo 6-7 sute de metri. can am plecat am auzit o mica frecare, dar n-am dat importanta.
                  am plecat mai in viteza, tot asa am trecut sina de tren de pe moinesti , si cand am ajuns mi-a zis un paznic de la ei ca am pana. era pe cauciuc.
                  de acolo am mai mers max 100 m pana la vulcanizare, dar mai cu grija, de parca mai conta, dupa ce am trecut sina si am luat canalele cu viteza.
                  n-au avut nici pe dracu jantele de aliaj.

                  Comment


                  • Ce parere aveti despre aceste anvelope? E pentru o amica, i-am mai recomandat Continental.
                    Last edited by aris86; 11 September 2017, 10:05.

                    Comment


                    • Nu face o alegere proasta cu Nokian!
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • Buna ziua

                        As vrea va rog sa imi recomandati niste anvelope ptr iarna. Masina e Lodgy 1.5 Stepway. 80% drumuri in oras, iarna mai plecam la munte dar mergem pe sosea, nu offroad etc.
                        Nu doresc runflat sau resapate as vrea ceva decent la 1000-1200 lei toate patru.
                        Dpdv al vitezei, mergem legal. Pe cealalta masina ( sandero 2 stepway ) xontinental t850 dar as incerca si alrceva. Multumesc.

                        Comment


                        • Incearca Nokian din link-ul de mai sus,sunt imbatabile.
                          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                          Comment


                          • Originally posted by ndcg View Post
                            Buna ziua

                            As vrea va rog sa imi recomandati niste anvelope ptr iarna.
                            pe 15" sau pe 16" ? pe 15, cam toate anvelopele premium
                            se incadreaza in 1200.



                            nokianurile din link au talonul mai mic, 60 in loc de 65, deci dimensiuni ilegale pentru logan.

                            Comment


                            • Riken sau Tigar, sunt produse de Michelin in Serbia. Calitate decenta, pret bun, pana in 200 lei

                              Trimis de pe al meu V2_Viper_X_plus folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Originally posted by ndcg View Post
                                Dpdv al vitezei, mergem legal. Pe cealalta masina ( sandero 2 stepway ) xontinental t850 dar as incerca si alrceva. Multumesc.
                                Și eu merg legal. Pe Sandero 2 Stepway am Pirelli P7 (varianta clasică, nu cea Cinturato), 205/55 R16 91V.

                                Am căutat foarte mult o variantă de cauciuc care să se potrivească compromisului pe care mi-l doream eu. Fiecare poate că dorește altceva. Eu mi-am dorit o variantă de anvelopă pe Stepway mai robustă. Știm că putem alege anvelope aproape slick. Avantajele lor: zgomot mai mic la viteze de peste 120 km/h, un pahar de combustibil la suta mai mic consumul (nu exagerez, doar puține zecimi de litru). Eu doream să sacrific un pic zgomotul și paharul de motorină pentru o anvelopă cu șanțuri o idee mai agresive pentru a permite mersul pe drumuri desfundate sau forestiere, sau chiar iarbă.

                                Am căutat foarte mult, am trecut de la All Terrain, prin toate dimensiunile,.... în fine.... Pirelli P7 (dar nu Cinturato care este mai slick) am ales. M-am bazat pe multe păreri exprimate pe net. Acest model era dotarea de bază la Subaru Forester AWD. Până acum nu m-a dezamăgit.

                                http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-7.htm

                                " The P7's 215/60R16 are fitted to a AWD Subaru Forester, my return journey work four days a week includes 14 km of gravel, a climb and descent on the Dorrigo Mountain Road, 400 km each week. It can be a challenging drive as the weather is quite volatile, and these tyres do the job very well, offering good grip, predictable handling and smooth braking. They can squeal when pushed hard on the bends and on the painted lines, there is a confident feel offered, as I know they are capable of giving more than I will ask in day to day driving. The moun tain is known for being hard on tyres (and drivers) and the wear is even across the tread. Regular checks at JAX Coffs Harbour, wheel alignments and 36 psi inflation are part of my car maintenance routine.
                                On the highway they perform well, with manoeuvring at speed being predictable and positive grip. On the gravel road there is also a confident feel, for there I drive with added caution, it being narrow and windy with on coming traffic, the steering is reliable, wet or dry.
                                At work I drive a variety of vehicles and get to appreciate the variations in handling and performance that tyres can create. Given the road conditions on the mountain and our gravel road, it being fitted on an AWD, and my tendency to be a bit more spirited in my own car; I consider that 40000 km is a reasonable life for such tyres. Motoring has its price, and at $150 per tyre it does add up (1.5 cents/km = $1.50/100 km, is equivalent to a litre of fuel), but that is the cost of getting around with safety and confidence.
                                With all that said, I'm still open to trying something else.......like the Pirelli Cinturato P7."

                                Update: Cred că și pe Stepway te interesează tot anvelopă de iarnă. Așa că comentariul de mai sus este offtopic.
                                Last edited by gecmc94; 11 September 2017, 15:24. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google