Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca mai scazi si faptul ca la all season nu mai ai de mers la vulcanizare ptr schimbat roti cred ca iesi ok la pret.
    Pentru mine cel mai important este timpul economisit si spatiul economisit.
    Si in plus cea de a doua pereche de jante ptr anvelope de iarna nu e gratis ...
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • Vara climaxurile prezinta incredere, avand A pe umed.
      Iarna, canalele alea se infunda cu zapada, nu au lamele mici ca anvelopele de iarna, care sa permita scuturarea ei.
      Last edited by mr.K; 3 October 2017, 21:03.

      Comment


      • cata zapada e iarna ? in bucuresti, daca nu pleci primul, pe la 5:00, ai toate sansele sa fi trecut deja plugurile pe strazi. daca locuiesti pe o alee, straduta mai mica, atunci pot aparea probleme.

        Comment


        • Ce sa zic, nici in Bucuresti nu locuiesc, in nord (Suceava, Neamt, Botosani, Iasi) chiar ninge, chiar si ceva mai jos, Barlad-Tecuci-Galati s-a vazut ceva zapada in ultimii ani, iar eu circul pe zona asta.
          Masinile de la munca au anvelope vara si iarna, nu umblam cu all season.
          Eu n-am cumparat iciodata all season pe vreo masina personala.
          In Iasi am multe rampe pe la semafoare si intersectii unde cedezi trecerea, acolo as testa iarna climaxurile alea.
          Pentru Bucuresti or fi bune, probabil.

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Eu n-am cumparat iciodata all season pe vreo masina personala.
            In Iasi am multe rampe pe la semafoare si intersectii unde cedezi trecerea, acolo as testa iarna climaxurile alea.
            Pentru Bucuresti or fi bune, probabil.
            Daca prin climax-uri intelegi CrossClimate-uri, sa stii ca exact in conditiile descrise de tine am circulat cu ele in iarna trecuta. In Petrosani (unde in sezonul 2016-2017 am avut o iarna extrem de...iarna!), 90% din intersectiile orasului au cel putin o directie de mers in rampa/panta. Daca mai punem la socoteala si faptul ca, in cazul meu, "piesa" dintre pedale si volan era la prima iarna "de conducere" si n-avea experienta, consider ca "climax-urile" au fost de mare folos respectivei "piese" ca sa n-aiba parte de evenimente nedorite cauzate de "generalul iarna".
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • Nu stiu cum e traficul in Petrosani, nu stiu cum e orasul, n-am fost niciodata.
              Dar, avand in vedere experienta ta limitata la volan, nu stii cum se comporta o anvelopa adevarata de iarna, o fi normal sa ti se para crossclismele astea miez.
              Mi-i ca daca incep sa fac niste comparatii cu anvelopele de iarna pe care le-am folosit, s-ar putea sa nu treaca niste peste Kleber Hrisalp, ce sa mai spun de GY UG9.
              Posibil ca pe zapada pana si Debica Frigo sa bata clismele, vad ca atuu-ul lor e asfaltul umed (vara), nicidecum zapada.

              O fi avantajos sa ai un singur set de gume, dar avantajul asta minor, parerea mea, paleste daca lovesti masina din cauza gumelor, creste CASCO (daca ai), RCA-ul, mai stai si cu masina imobilizata, timp suficient sa reflectezi ca mai bine lasai economia minora la o parte si cumparai niste gume de iarna adevarate.
              Last edited by mr.K; 4 October 2017, 09:21. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • mr.K, ai dreptate.
                In mesajul anterior n-am facut comparatii, ci doar am spus ca CC-urile si-au facut treaba foarte bine. Singura comparatie pe care mi-am permis s-o fac in mesaje mai vechi a fost cu cauciucurile anterioare, care erau Debica Navigator (adica tot all-season) si de care n-am fost prea multumit nici macar vara si toamna cat am circulat cu ele. Bine ca le-am schimbat inainte de venirea iernii.
                Sunt convins ca un set de anvelope de iarna premium este altceva in comparatie cu CC-urile, dar in momentul actual mie mi-ar fi imposibil sa am cate un set dedicat de anvelope pentreu cele doua sezoane, si asta nu neaparat din considerente financiare (exista si ele, dar cu putina rabdare si chibzuinta se pot rezolva), ci din lipsa cronica a unui spatiu adecvat pentru depozitarea setului aflat in "stand-by". Din acest motiv, consider ca, cel putin pana in momentul de fata, pentru mine CC-urile reprezinta cel mai bun compromis posibil.
                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                Comment


                • Cred ca-s bune de cumparat pentru cei care au nevoie de anvelope de vara si nu sunt siguri ca-n toamna isi permit si un set de iarna. Asa, sunt asigurati, din punct de vedere legal, ca pot circula si iarna.
                  Cine isi permite 2 seturi de anvelope, gaseste si niste bani pentru un set de jante suplimentar.
                  Aia din tarile mai departate de maica Rusia (Italia, Franta, Marea Britaniue, Spania etc.) au toate motivele sa cumpere orice in afara de anvelope de iarna.

                  Comment


                  • Sa stii ca in Bruxelles, majoritatea taxiurilor, care erau clasa E, aveau cc-uri. Bine, la aia cand nu ploua e ceva in neregula.

                    Ai punctat foarte bine in privinta banilor, pe dimensiunea loganului sunt ceva mai omenesti preturile, insa la dimensiunea mea, 205 65 r15, abia am gasit la 385 lei cand le-am luat, acum sunt peste 420 bucata. Dealtfel orice guma rasarita pe dimensiunea asta sare de 350 lei indiferent de sezon.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Pentru Logan (185/65/R15), tot setul de CC-uri m-a costat 1200 lei, cu tot cu manopera (demontare roti de pe masina, demontare anvelope vechi, montare anvelope noi, echilibrare roti, montare roti pe masina)+ bacsisul meseriasului. Chiar nu mi s-a parut scump.
                      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                      Comment


                      • E foarte ok, pe mine m-au dus 1600 cu tot cu montaj. 4 ani stau linistit
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Eu zic sa asteptam zapada si pe urma ne putem da cu parerea acum ca suntem mai multi care folosim aceeasi anvelopa


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Colegul stoicanu, eu n-am nevoie să aștept zăpada, fiindcă am circulat deja o iarnă (destul de grea) cu CC-urile, și pe zăpadă, și pe asfalt ud, și pe ger uscat și mi-am exprimat opiniile și pe-aici, dar și în topicul dedicat acestor anvelope pe Softpedia. Că domnia-ta tratează cu neîncredere astfel de opinii, este strict problema mătăluță.
                            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                            Comment


                            • Vad ca ai inteles gresit aluzia mea
                              Eu inca nu am prins nici o zapada cu ele si nu mi-ai exprimat nici o parere
                              Dar sunt persoane care nu au incredere in ele cu toate ca nu le-au folosit


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • Mie CC îmi par o propunere interesantă. Cum nu cred în povești cu zâne, sunt sigur că sunt compromisuri. Faptul că trece niște teste nu înseamnă decât că a fost optimizat pentru acele situații, când este nou.

                                Am o vagă bănuială că temperaturile caniculare vor accelera uzura CC-urilor de care se spunea aici. Dacă voi găsi o promoție interesantă pentru mărimea mea de 205/55 r16, eu aș folosi CC-urile 8 luni pe an, din octombrie până în mai. Și rămân cu cele de vară pentru caniculă. Sper că în felul acesta, pe temperaturi sub 25C, durabilitatea CC-urilor va crește și nu se vor degrada prea repede. Nu vă uitați la reclama Michelin din UK. Verile lor sunt altfel decât ale noastre.
                                Last edited by gecmc94; 4 October 2017, 22:35.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google