Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prima experienta pe zapada cu Michelin CC. De la Comarnic a inceput sa ninga. Deja la Predeal era depusa consistent. Spre Trei Brazi nu se mai vede asfaltul. Am mers cu a doua spre 3 brazi. Am incercat si cu a 3a. A mers ok. Intr-o curba cu putina panta am fost nevoit sa opresc pt a face loc unei dube. Zapada de 1-2 cm. -5 grade. Afanata amestecata cu fleoscaita.... Am pornit ok fara sa patinez. Am ajuns fara prbl sus. E un compromis excelent. Ce-i drept sunt cu Golful. Si pe Logan tot CCuri am.
    Attached Files

    Comment


    • Astazi am inlocuit si eu anvelopele de vara (Conti Eco5) cu cele de iarna(Semprit Speed Grip 2)
      Evident degresare/ spalare roti si tratament cu solutie anvelope; la o inspectie mai amanuntita, anvelopele sunt uzate uniform, fara alte urme suspecte. In mod normal ar mai merge inca un sezon (al 5 lea)
      Anvelopele de iarna, care se prezinta intr-o stare perfecta, au totusi o singura problema; vechimea (achizitionate in 2011).
      Avand in vedere experienta din ultimele sezoane reci, cand mersul efectiv pe drumuri acoperite cu zapada e tot mai rar, apare un mare semn de intrebare. Peste 90% din cei ~3000km, pe care ii fac din noiembrie pana in martie, sunt pe asfalt fara zapada; de gheata sau polei nu mai vorbesc, ca nu gasesti drumuri deschise in astfel de conditii.
      Prin urmare, perspectiva unor anvelope pentru ambele sezoane, e tot mai aproape; CrossClimate sau Goodyear.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Astazi am inlocuit si eu anvelopele de vara (Conti Eco5) cu cele de iarna...
        Acum vreo doua saptamani am facut acelasi lucru (adica am inlocuit contieco5 cu Fulda Montero3). Diferenta mare la temperaturile scazute care au fost. La 5 grade Conti erau deja "ciudate". Intra ABS la orice frana mai "sanatoasa", masina o lya putin pe langa curba... Din lene si pentru economie de spatiu as lua CrossClimate dupa ce isi termina "viata" seturile de anvelope actuale. Am vazut ca au aparut CrossClimate+.
        Despre anvelope si jante - noutati si teste din lumea anvelopelor si jantelor. Informeaza-te si alege judicios!

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          ...perspectiva unor anvelope pentru ambele sezoane, e tot mai aproape; CrossClimate sau Goodyear.
          Rămân la aceeași opinie pe care ți-am scris-o și pe Softpedia.
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • Și eu rămân la a mea. CC-urile mai trebuie testate pe caniculă de 40C la umbră, când se topește asfaltul. Se vor uza mai repede și vor pierde aderența spate. CC-uri sep-mai, vara de vară sau CC dar mergi cu băgare de seamă.

            Comment


            • La 40 grade la umbră nici nu cred că voi avea ocazia să le testez, cel puțin nu în zona mea, că aici n-am avut niciodată așa o temperatură. Totuși, la 35-37 grade în soare, astă-vară în iulie, pe A2, la 120-130 la oră, s-au comportat admirabil. Cred că la nivelul asfaltului erau vreo 50 de grade.
              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

              Comment


              • Cine uita ce masina conduce, poate sa aiba mama anvelopelor.
                Eu stiu ce masina am, cat poate si care-i sunt limitele; o incercare de depasire a acestora, poate sfarsi tragic. Niste anvelope premium evident ca ajuta, dar pana la un punct. Legile fizicii nu s-au schimbat, din cate stiu.
                Sa nu mai spun ca foarte multi au anvelope de vara care ar trebui aruncate demult si totusi circula alaturi, in spatele sau din fata noastra.
                Apropo; am vazut climatele pe niste masini care costa cat 3 loganuri. Aia vad ca nu se sperie asa tare de ele.
                Oricum, mai vedem.
                ...
                Cand au aparut climatele, aveam doar parerea producatorului si a ziaristilor care le au testat; se spunea ca nu sunt obiectivi.
                De ceva timp, avem foarte multi utilizatori; parerile alora care le detin, ma intereseaza in primul rand.
                Last edited by IancuMIC; 5 November 2017, 20:46.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Bine Iancule, dar cei cu mașini de 30 k și se zgârcesc la un hotel de anvelope și anvelope pe măsura mașinii sunt de râs, nu referințe.

                  Iar când citești păreri pe net, fii foarte atent la zona climatică de unde vin. Nu te interesează recenziile date din UK, Irlanda, țările de prin nord, Germania. Temperaturile acolo nu ajung la valorile din sudul României. Dacă găsești păreri de prin Spania, Italia, acolo ar fi relevant.

                  Comment


                  • Originally posted by gecmc94 View Post
                    Și eu rămân la a mea. CC-urile mai trebuie testate pe caniculă de 40C la umbră, când se topește asfaltul. Se vor uza mai repede și vor pierde aderența spate. CC-uri sep-mai, vara de vară sau CC dar mergi cu băgare de seamă.
                    Da, eu le-am testat, graiesti prostii, nu se pierde nicio aderenta la 40 de grade temperatura exterioara, anul asta am facut grecia cu ele si am prins canicula din miezul zilei. Masina nu-si schimba niciun comportament, nu le compara cu cele de iarna folosite vara pentru ca n-au nicio legatura. Evident ca nu se compara cu energysaver noi, vara, sau cu alpin a5, iarna, dar e bine sa nu tragi concluzii pripite pana nu le folosesti personal. Un singur minus au, in curbe pierde aderenta ceva mai repede ca un cauciuc de vara. Pentru vara, sunt cam 8/10 din ceea ce poate face un energysaver, compar cu ce am avut.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Originally posted by gecmc94 View Post
                      Bine Iancule, dar cei cu mașini de 30 k și se zgârcesc la un hotel de anvelope și anvelope pe măsura mașinii sunt de râs, nu referințe.

                      Iar când citești păreri pe net, fii foarte atent la zona climatică de unde vin. Nu te interesează recenziile date din UK, Irlanda, țările de prin nord, Germania. Temperaturile acolo nu ajung la valorile din sudul României. Dacă găsești păreri de prin Spania, Italia, acolo ar fi relevant.
                      Eu cred ca stiu cum si de unde sa-mi iau informatiile care ma intereseaza; d-ta ce zici?
                      oricum daca poti, te rog ajuta-ma cu niste impresii negative ale celor ce au pe masini, climate.
                      As apreciat o discutie obiectiva in defavoarea unei polemici fara argumente, referitoare la comportamentul acestor anvelope..

                      Nu ti-ai pus problema ca poate privesti lucrurile gresit? Este posibil ca omul ala sa fi ales varianta mai buna pentru el, nu neaparat privita prin prisma banilor.
                      Pentru el, e buna varianta cu climatele, care fie vorba intre noi sunt atat de hulite de cei care nu le au si apreciate de cei care chiar au mers cu ele.

                      Vezi reviul lui nea sami; omu' asta chiar a mers cu anvelopele alea.
                      Last edited by IancuMIC; 6 November 2017, 09:25.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Iancule, nea sami despre care vorbești tocmai ți-a oferit o informație foarte utilă. Asta după ce s-a repezit să dea cu bâta în mine, iar apoi s-a contrazis singur în comentariu.
                        Evident ca nu se compara cu energysaver noi, vara, sau cu alpin a5, iarna, dar e bine sa nu tragi concluzii pripite pana nu le folosesti personal. Un singur minus au, in curbe pierde aderenta ceva mai repede ca un cauciuc de vara.
                        Sigur, sami mă critică să nu mai vorbesc despre ce nu știu atunci când zic
                        vor pierde aderența spate
                        iar apoi el spune că
                        in curbe pierde aderenta ceva mai repede ca un cauciuc de vara
                        . În curbe, 99% se pierde aderența pe trenul spate. Deci, cu ce am greșit? Cu nimic. Sam, care a condus CC-uri, tocmai îmi confirmă analiza.

                        Am menționat anterior niște păreri de pe tyrereviews
                        Simon R • 7 months ago
                        My wife has Cross Climates on the front of her Golf GTI, and has been massively disappointed with them. She reports several incidents of the front sliding wide on roads that weren't particularly wet or greasy.
                        When she first got them, I recommended them to a friend who also has a Golf GTI. He fitted them to the rears, and texted me later the same day to complain that the rear was constantly activating the traction control due to an obvious lack of grip compared to his summer tyres. He has replaced them after 2 months.
                        I don't know if this is somehow a VW issue, but so far I would rate these as by far the worst tyres I have ever come across - borderline dangerous. Given all the rave reviews this is a huge surprise, but I wouldn't recommend that anyone fits these tyres.
                        Simon

                        paul Simon R • 4 months ago
                        I have them on my BMW and drove in snow, rain, ice and all sorts. and the DTC never activated
                        Unusual, How did your friend know it was the rear activating the traction control?
                        Is sliding wide not just bad driving?

                        Adam David Pike Simon R • 5 months ago
                        I put a set of 15" original CC on my wife's 2006 Toyota Corolla a year ago, and in generally we have been really impressed with them. Quieter, more comfortable ride, better grip in all conditions, but with one exception - with fast cornering it does loose grip sooner than in the summers we had on before. Not a major issue for us - I just like to drive hard once in a while! But this does suggests to me that for someone with a high performance vehicle who likes to get the most out of their car, these are probably not the best choice and you'll want to stick with a premium performance tyre design for the specific season.

                        Erdem Şensoy Simon R • 6 months ago
                        I'm agree with you. After some 10k km, specially when the temperature is high (25-30 degree) my car also slides specially at the rear. Breaking performance is good but cornering is not.


                        Feb man paul • a month ago
                        ... I agree with some of the comments below - the Crossclimates are quiet, they "stick like glue" in wet or dry on normal speed cornering and braking but slip on faster turning on A roads/roundabouts etc at slightly higher speeds - something the previous Michelins never did.
                        No, ce mai este de comentat? Că Sam nu înțelege ce spun și apoi confirmă cuvânt cu cuvânt poziția mea ... pierdem timpul cu toții. Am spus anterior și repet, cine vrea un compromis și va merge cu grijă pe vreme de caniculă în special în viraje sau giratorii, CC este o soluție de luat în seamă. Să pui CC-uri la jante de aliaj mi se pare aceeași aberație ca în cazul mașinilor de 30k echipate cu CC-uri (formă fără fond, furculisionism, snobism). Nu este vorba de a merge cu scârțâit de cauciucuri ci de a îți lua măsurile de siguranță pe drum. Iar anvelopele de bună calitate adecvate drumului este cel mai simplu lucru pe care un posesor de mașină de 30k îl poate face.

                        Comment


                        • Din cate am aflat eu, CC-urile sunt "anvelope de vara bune si iarna". Prin urmare n-au greturi la +40 de grade.
                          De exemplu: http://m.************/teste-auto/tes...imate-13931255
                          Cei de la Michelin ne-au dus în Franta pentru a testa o anvelopa despre care ei spun ca este revolutionara: un pneu de vara cu specificatii care îi permit sa aiba performante similare cu anvelopele de iarna, suficient de bune încât sa primeasca nu doar denumirea M+S, ci si logo-ul cu munte cu trei creste si fulg de zapada, care certifica faptul ca vorbim de o anvelopa cu performante bune iarna.*
                          catre promotor e lincul.

                          Niste teste recente: http://www.anvelope.ro/blog/test-anvelope.htm
                          Top anvelope: https://www.it-review.ro/top-10-anve...rna-2016-2017/
                          Last edited by Fanez; 6 November 2017, 13:05. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Au indice A pe umed, n-au cum sa nu se comporte bine vara.
                            Sunt curios prin zapada mare cum se comporta, testele la promotor au fost facute pe 2 degete de zapada.
                            Attached Files
                            Last edited by mr.K; 6 November 2017, 13:09.

                            Comment


                            • Profilul CC comparativ cu Alpin 4 si Alpin 5.
                              Se observa la CC lipsa microlamelelor, profilul fiind mult mai brut. Nu vad cum se "agata" anvelopa de carosabilul inghetat/cu zapada la fel de bine ca A4.
                              A5 e si mai "lamelat".
                              Attached Files
                              Last edited by mr.K; 6 November 2017, 13:27.

                              Comment


                              • Originally posted by gecmc94 View Post
                                Bine Iancule, dar cei cu mașini de 30 k și se zgârcesc la un hotel de anvelope și anvelope pe măsura mașinii sunt de râs, nu referințe.

                                Iar când citești păreri pe net, fii foarte atent la zona climatică de unde vin. Nu te interesează recenziile date din UK, Irlanda, țările de prin nord, Germania. Temperaturile acolo nu ajung la valorile din sudul României. Dacă găsești păreri de prin Spania, Italia, acolo ar fi relevant.
                                Foarte multi cu bani isi pun all season. De ce? Comoditate. Iar aia cu bani si le schimba la 3-4 ani sau niciodata deoarece isi schimba masinile la 3-4 ani dupa ce predau leasingul.
                                Am prieten in Bucuresti cu Michelin CC din 2015. E foarte multumit. El m-a determinat/ajutat sa fac alegerea asta pt cele doua masini pe care le detin.
                                Last edited by Archangel80; 6 November 2017, 13:30.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google