Articolul ala pare cam reclama la CC.
Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
subscriu la ce-a spus mrK. am avut o data, nu mai pun. pana si nexen (indoielnica plasarea lor in top5 anvelope de iarna in anumite teste) le da clasa la debica. vorbesc de iernile din zona mea, unde nu sunt troiene de 50cm de zapada.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
Da, am remarcat si eu aceasta usoara "fuga" despre care vorbesti.
Am postat chiar in seara asta pe topicul "Iarna in localitatea voastra" o filmare cu camera de bord facuta ieri dimineata pe DJ709F Petrosani- statiunea Parang, curatat necorespunzator. CC-urile s-au comportat bine, chiar mai bine decat ma asteptam, mai putin in ultima parte a filmarii, unde se poate observa ca am fost nevoit sa renunt la urcarea catre o parcare improvizata din cauza rampei acoperite complet cu zapada. Pana la urma, sunt totusi all-season, chiar daca din gama premium
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
crezi tu, acolo era zapada topita si noroi. era drum forestier, nu drum asfaltat.
alea de sus, din parcare, erau acolo de dinainte de ninsoare. singurul care a avut curaj sa urce a fost "camionul".
iar panta cred ca e mai mare decat pare in filmare. semnul cu lanturile nu era pus aiurea acolo.
Comment
-
Eu din ce vad as zice ca e asfalt, insa Cherubino ne poate lamuri.
Eu am testat gumele de pe Lighean, TS830 pe fata si A4 pe spate, in conditii mult mult mai aspre si n-am avut emotii.
Cu GY UG 7+ eram ca si cu senile, de departe cele mai bune anvelope de iarna care le-am avut pana in prezent.Keep walking...
Comment
-
DJ709F este asfaltat in totalitate, dar portiunea aia unde am intors, dupa ce initial am incercat sa urc, nu este asfaltata. Este de fapt portiunea terminala a uneia dintre cele mai lungi partii de schi a domeniului schiabil Parang, dar tot acolo este si punctul de plecare a drumului forestier care urca pana sus, drum pe care in timpul verii se poate urca lejer cu un Logan. Fiind putin mai lata la baza, in tot timpul anului zona cu pricina este transformata in parcare ad-hoc. In iarna trecuta am reusit sa urc acolo, chiar mai sus, unde este rampa mai accentuata, si am reusit sa si parchez masina, dar zapada era mai batatorita decat acum. Atunci a fost mai greu a doua zi, la plecare, ca a nins abundent peste noapte si iesirea de acolo a fost destul de dificila.Last edited by Cherubino; 22 January 2018, 09:36.M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Originally posted by madhorsefuzzy View PostCeea ce nu pot spune testele este cum imbatraneste o anvelopa care iese pe primul loc in teste. Asta o afla utilizatorii pe pielea lor. In teste sunt foloste anvelope absolut noi.
O sa va povestesc experienta mea cu niste Michelin Pilot Super Sport: excelenta in primii 2 ani, dezamagitoare in anul 3. Inca nu au implinit 3 ani de la fabricatie.Originally posted by madhorsefuzzy View PostInteleg conceptele dar nu e normal ca dupa 2 ani si 9 luni de la fabricatie (DOT 0315) sa iti intre ABS-ul intr-o veselie de la 50-60Km/h la 17 grade afara.
Vedem ce zice Michelin Romania.Originally posted by madhorsefuzzy View PostEu stiu pe ce se bazeaza Michelin PSS, dar nu sunt de acord ca in anul 3 de la fabricatie materialul sa devina plastic. Putem cere mai mult de la producatorii de anvelope.
O sa le duc la un dealer Michelin care o sa le trimita la Michelin la expertiza. La telefon cei de la Michelin asa mi-au zis chiar daca au mai mult de 2 ani de la cumparare cat tine garantia. Vedem dupa ce le duc la ei. Trebuie sa le pun pe alea de iarna fortat mai devreme.
Pe garantie dupa 1 an si 9000Km mi-au schimbat unul din cele 4 cumparate pentru ca avea o bataie verticala pe mijloc. Pe laterale nu avea bataia.Originally posted by madhorsefuzzy View PostCand zici sa tina bine te referi ca se uzeaza repede in Km putini sau ca se intaresc ca plasticele dupa 2 ani indiferent de Km si uzura a caii de rulare? Ca e o diferenta intre cele 2 putinuri.
In plus nu mi-a zis nimeni ca dupa 2 sezoane pot sa le arunc.
Ma faceti curios de raspunsul Michelin. Saptamana asta le duc la distribuitor dupa ce pun gumele de iarna.
Am platit 800 lei pe una bucata Michelin CrossClimate+ 225/45 R18 95Y si am primit pe garantie 3 bucati Michelin CrossClimate+ 225/45 R18 95Y in schimbul celor 3 Michelin Pilot Super Sport 225/45 R18 95Y.
La cererea clientului, adica a mea, care am vrut in loc de Michelin Pilot Super Sport niste Michelin CrossClimate+. Altfel cred ca primeam tot Michelin Pilot Super Sport, dar dupa 2 veri excelente ma asteptam dinou ca in a 3-a sa ... dezamageasca. Si trebuia dinou sa ma duc cu ele sa mi le schimbe pe garantie.
Apropo cele 3 anvelope primite pe garantie beneficiaza de 2 ani garantie ca orice anvelopa noua. Evident ca si aia platita de mine are garantie.
Deci de azi am pe masina anvelope de vara si in portbagaj anvelope de iarna. Ca tot se reintoarce iarna.
Poze de la montaj, cel mai profesionist montaj de anvelope la care am asistat vreodata personal. Baiatul mi-a zis de la inceput ca e tipicar. Adica fix ca mine.
Asadar "Customer Service-ul" de la Michelin este foarte bun. Produsele ... nu prea.
Comment
-
După 10.000 km ale mele 205 65 r15, două bucăți din patru, au o bătaie. am fost și le-au rotit un pic la autosoft, acum sunt mai ok, oricum, penibil.
Nu cred că am să mai merg pe așa ceva. Shaolin attrezo, văzusem pe un seria 3 )Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment