Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CrossClimate? Daca da: garantie!!!

    Comment


    • daca dupa rotire a scazut in intensitate vibratia, m-as uita si la janta...
      mai exista varianta unor plecari bruste la care janta s-a invartit in anvelopa. n-am crezut nici eu ca e posibil pana n-am vazut cu ochii mei.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Jantele sunt perfect drepte.
        Intoarsa la 180 de grade pe janta anvelopa se invarte drept, dar cere 90 grame

        Seba, ceva e necurat la mijloc pentru ca dupa remontare anvelopa nu mai bate ca inainte. Sa fie oare ce spui tu, sa alunece de pe janta ? In cazul asta, cele de tabla sunt sfante.
        Ce e drept, am mers doar cu 2,0 presiune, pe usa e trecut 2,2, iar pentru autostrada, 2,4.

        In fine, acum nu mai bat, indiferent de viteza, data viitoare merg direct la garantie.
        Last edited by 827sam; 20 February 2018, 12:26.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • la conti toate anvelopele ce depasesc 90 de grame dezechilibru, se fac scrap. 90 pe janta etalon, cu 0 grame dezechilibru, aia de pe masina de test din fabrica. jantele de pe masinile noastre nefiind jante ideale, au abatare din fabrica. daca pui janta goala la test si iese 0 abatere, iar cu anvelopa ai 90 de grame abatere, mergi la garantie cu anvelopele. nu stiu la michelin care sunt limitele de acceptanta pt anvelope, dar 90 e cam mult. faptul ca a mers mai bine invartita 180 d egrade, mie-mi spune ca si jantele sutn dezechilibrate "la greu". si da, tablele sunt sfinte, din pct d evedere al dezechilibrlui, fata de jante de aliaj cu spite groase.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • ala e gramaj de resapate... si alea uneori cer mai putin

            Comment


            • Michelin CorssClimate+ 225/45 R18 95Y au cerut intre 25 si 75g pe roata baiatul zicand ca se invart perfect.

              Michelin Pilot Super Sport 225/45 R18 95Y au cerut intre 5 si 15g de roata.

              Asta pe jantele originale pe 18" Renault care in 2 vulcanizari au fost declarate ca fiind drepte.

              Singura roata care nu a cerut plumbi si pe care am avut-o eu a fost una de tabla de Logan pe care am indreptat-o atunci la vulcanizare si apoi am pus pe ea un cauciuc Contionental TS850 185/65 R15 88T rulat ceva km.

              Comment


              • nu stiu la anvelopele mai mari de 15" care e gramajul acceptat, dar, din nou, la vulcanizare se masoare janta+anvelopa. si ca idee, la gumele de iarna e acceptata o abatere mai mare decat la alea de vara. daca vreti s avedeti cat de bine masoara masinaria din vulcanizare, dupa ce echilibrati roata, rugati-l pe baiat sa roteasca roata 90 de grade s-o remasoare. daca nu ii da ca e echilibrata, masina aia e varza. anvelopa nu e echilibrata doar intr-o pozitie, tre' sa fie echilibrata in orice pozitie, ca doar de aia o roteste cand o verifica.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Zapada de vreo 20-25 cm, apreciez, pe alocuri chiar 30.
                  In poza a2-a se vede cum masina a atins zapada cu barbita, daca era putin mai mare, era deja pe burta. Am facut balans de cateva ori pentru ca e putina panta acolo, putina dar se simte.
                  Ce am observat, nu sapa mult, precum cele de iarna, sapa putin pana i se umplu santurile de zapada apoi patineaza. Dupa mine e destul de ok pentru ca poti face balans mai usor, nu ramai cu roata in groapa.

                  E clar totusi ca zapada mai mare de 25 cm pune probleme destul de mari.

                  Cam asta e tot ce le poti repsosa anvelopelor astora, in restul conditiilor se comporta excelent, zic eu undeva la 70-80% din ce inseamna un michelin alpin a5 ...
                  Attached Files
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Ultima poza
                    Stoicane, vino cu o parere dupa ziua de azi.
                    Attached Files
                    Last edited by 827sam; 27 February 2018, 11:40.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

                      Continental TS830 din 2011 m-au scos azi din zapada serioasa. Nu mai sunt la prima tinerete insa m-au scapat de lopata, avand in vedre ca era strat de zapada de 30-35 cm, basca un “mal” facut de astia cu lama, pe care l-am “strapuns” cu brio.

                      Fotografia nu e de la locul faptei.
                      Attached Files
                      Last edited by 77sky; 3 March 2018, 11:46.
                      Keep walking...

                      Comment


                      • Originally posted by 827sam View Post
                        Zapada de vreo 20-25 cm, apreciez, pe alocuri chiar 30.
                        In poza a2-a se vede cum masina a atins zapada cu barbita, daca era putin mai mare, era deja pe burta. Am facut balans de cateva ori pentru ca e putina panta acolo, putina dar se simte.
                        Ce am observat, nu sapa mult, precum cele de iarna, sapa putin pana i se umplu santurile de zapada apoi patineaza. Dupa mine e destul de ok pentru ca poti face balans mai usor, nu ramai cu roata in groapa.

                        E clar totusi ca zapada mai mare de 25 cm pune probleme destul de mari.

                        Cam asta e tot ce le poti repsosa anvelopelor astora, in restul conditiilor se comporta excelent, zic eu undeva la 70-80% din ce inseamna un michelin alpin a5 ...
                        Pe loc drept.
                        In rampe sunt curios cum fac fata, daca e cum ai zis.

                        Comment


                        • Nu prea fac fata la fel ca un cauciuc de iarna, in conditii de zapada de peste 30 cm. Cred ca pe la munte esti mancat, din ce am vazut eu azi dimineata in B.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Pai ce sa zic
                            Dimineata am iesit din parcare fara sa pun mana pe lopata
                            Dupa mine sunt la fel ca cele vechi adica Riken de iarna
                            Una peste alta Multumit
                            Ale mele au deja 18.000km
                            Am si o poza cu parcarea de unde am iesit
                            Zapada era pana la bara

                            A contribuit si ASR-ul destul de mult
                            Attached Files
                            Last edited by 77sky; 3 March 2018, 11:47. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic

                            Comment


                            • all seasons

                              Cauciucurile allseason pot fi folosite fără griji, indiferent de condițiile meteo. Oare? Noi le-am testat și vă spunem la ce trebuie să fiți atenți.


                              Intra si Continental pe piata all season

                              Mi se pare interesanta concluzia celor de la AutoBild

                              "Probele noastre de siguranță, desfășurate în toate zonele climatice, demonstrează că pneurile allseason reprezintă o alternativă sigură și accesibilă, cel puțin pentru modelele din clasele mică și compactă. Cele mai bune pneuri allseason sunt produse de Goodyear, Michelin și Continental. Fără deranjanta schimbare sezonieră a anvelopelor, poți rula fără griji tot timpul anului."

                              Majoritatea modelelor Dacia sunt exact in clasele indicate.
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • Ultimele impresii Michelin CrossClimate , zapada mare cca. 0 grade (zapada umeda) : tractiunea fata buna (am urcat unde s-au inpotmolit alte masini cu continental de iarna), la mersul inapoi patineaza si luneca lateral . Deci : in locurile dificile este foarte indicat sa intrati cu spatele (atat cat puteti) si sa iesiti cu fata . Comportamentul diferit este dat de profilul in V fara canal median care la inaintare trage cu V-ul desfacut iar la mersul cu spatele trage cu varful V-ului care micsoreaza frecarea .
                                Last edited by georgstelsib; 3 March 2018, 12:40.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google